Ruben is raarquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:20 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Precies! Maar dat soort dingen in de wereld brengen vind ik wel echt te ver gaan. Meisje voelde zich geintimideerd en als hij dat niet chill vind, is begrijpend maar zo in doorgaan vind ik raar.
Echt he! Er komt dus een aparte groep in de meangirlsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten
hmmm makes scensequote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja de groep rondom Jeffrey volgens mij. Ze vertrouwen het niet dat die ook ineens allemaal op Maddy gestemd hebben. Zoiets.
Dat was ze alquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zoë doet iets dat echt gevaarlijk is, zegt ze... uhm... nee... je maakt jezelf hooguit impopulair
Dan neemt ze geen enkel risico dusquote:
Weirdo eerste klas, met zijn duistere gedichten en rare taalquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:21 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Heel raar. ik dacht eerst nog wel leuke jongen maar hij word met de seconden raarder
eens!!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weirdo eerste klas, met zijn duistere gedichten en rare taal
deswegen is hij onden door bij me ik wens hem de tyfesquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:20 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Precies! Maar dat soort dingen in de wereld brengen vind ik wel echt te ver gaan. Meisje voelde zich geintimideerd en als hij dat niet chill vind, is begrijpend maar zo in doorgaan vind ik raar.
Zo hou je het nooit lang vol als je in die negatieve sfeer blijft hangenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:23 schreef claire3500 het volgende:
Ruben: ging even niet goed met mij
Mensen vroegen aan Ruben: gaat het wel.
Ruben: mensen willen echt dat het slecht met je gaat
Hij is echt negatief tot the max...
Precies. Jongen kan beter naar huis gaan zodat je mentaal nog goed eruit komtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Zo hou je het nooit lang vol als je in die negatieve sfeer blijft hangen
Zacht, agressief ei is hetquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:24 schreef greysbones het volgende:
Ruben wil alleen de laatste 2 maanden een spelletje spelen
als mensen dat nu al doen
wil hij hier misschien helemaal niet zijn
doeiiiiiii Ruben![]()
Ik vind het wonderbaarlijk dat zo'n, op mijn labiel overkomende, jongen in het programma is gekomenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:25 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Precies. Jongen kan beter naar huis gaan zodat je mentaal nog goed eruit komt
Het is zo hypocriet als maar kan. Liggen ze op de slaapkamer plannetjes te bedenken en tegelijk anderen verwijten onmenselijk te zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:24 schreef claire3500 het volgende:
Waar denken ze dat ze voor op hebben gegeven? Het is een spel show vanaf dag 1. niet pas de laatste 2 maanden he...
Precies!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:26 schreef engine het volgende:
[..]
Het is zo hypocriet als maar kan. Liggen ze op de slaapkamer plannetjes te bedenken en tegelijk anderen verwijten onmenselijk te zijn.
JdM heeft een hele la vol met dat soort lui.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het wonderbaarlijk dat zo'n, op mijn labiel overkomende, jongen in het programma is gekomen
Dit!!! Djedi vind ik zo een slang aan het worden. Mensen worden er echt niet beter opquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:26 schreef greysbones het volgende:
Djedi
2 dagen geleden
nee ik wil niet zoveel bij Ruben zijn
hij is te negatief
haalt je naar beneden
Djedi sinds dat ze dat heeft gezegd
constant bij Ruben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |