Denk ik ook, je ziet haar drukbewegingen makenquote:
Oke danquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
geen idee, martin zei 'dat zijn privemailtjes van de mensen'
Het is een achterbaksje, met een arrogante houding naar anderen toe.quote:
Martin wil er ook bij, tot op zekere hoogte. Waar hebben ze op gestemd???quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:58 schreef Ebinas het volgende:
Wanda en Sasha gaan zo overleggen met Maddy, want ze blijven haar aanspreekpunten
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:59 schreef Hendrik83 het volgende:
Kenzy gaat de keuken uitgestuurd worden door Madeleine
Haar reactie wil ik wel zienquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Madeleine wil Kenzy de keuken uit hebben
Zo zie ik het ook hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een achterbaksje, met een arrogante houding naar anderen toe.
Kan die wat?quote:
OH dacht martin in de kookgroep oid, maar ook bij dat overleg.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Martin wil er ook bij, tot op zekere hoogte. Waar hebben ze op gestemd???
Misschien dat mensen iets prive vroegen aan Febo want dat gebeurt ook geregeldquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
geen idee, martin zei 'dat zijn privemailtjes van de mensen'
Vooral medische dingen zoals medicijnen, de pil etcquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:03 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Misschien dat mensen iets prive vroegen aan Febo want dat gebeurt ook geregeld
Denk wel dat hij het kan.quote:
kan zijn dat ie dat als prive emails ziet?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Vooral medische dingen zoals medicijnen, de pil etc
Lijkt me ook maar mits het belangrijk is kan Martin dat echt niet lezenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:03 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Misschien dat mensen iets prive vroegen aan Febo want dat gebeurt ook geregeld
Dat gaat prima hoor zonder mailquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Vooral medische dingen zoals medicijnen, de pil etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |