hoe kom je erbij dat zij dat kunnen?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:48 schreef spapaars het volgende:
Het is dat de febo de deur naar de manager kamer kan sluiten en openen, anders zou ze daar gaan wonen.
Ja!!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:48 schreef spapaars het volgende:
Het is dat de febo de deur naar de manager kamer kan sluiten en openen, anders zou ze daar gaan wonen.
Let maar op, ze moeten soms even wachten voor ze de deur kunnen openen, je ziet dat ze luisteren naar de hoorbare klik.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:49 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat zij dat kunnen?
Beide wel. Achterbakse vind ik haar stille afwachtende houden en nu toeslaanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sascha is achterbaks , of een opportunist
Martin was er gisteren een tijd mee bezig met al die aanvragenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat die taak nou enorm is
Nou ja heel eerlijk, je moet ook wel even wennen aan een programma. Martin had vast ook wel wat hulp om er mee om te gaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens mij snapt Madeleine er de ballen van
Naja tot nu toe heeft ze nog niet veel gezegd toch in het kantoor?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Beide wel. Achterbakse vind ik haar stille afwachtende houden en nu toeslaan
Sja, als ze moet vragen hoe ze dat kan scrollen..kheb ook mijn twijfelsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens mij snapt Madeleine er de ballen van
Maar zo was ze al hequote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze was Maddy net knap aan het aansturen wat ze voor en na het eten moet doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Naja tot nu toe heeft ze nog niet veel gezegd toch in het kantoor?
Even wachtenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Let maar op, ze moeten soms even wachten voor ze de deur kunnen openen, je ziet dat ze luisteren naar de hoorbare klik.
De febo doet dat elektronisch.
Ze gaf toch gewoon tips?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze was Maddy net knap aan het aansturen wat ze voor en na het eten moet doen.
Slimquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wie heeft privemails?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef Charmian het volgende:
hoe kunnen mensen daar privemailtjes hebben als alleen de manager achter de pc mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |