Op zich wel logisch ; een nieuwe manager een 'schone leiquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar hoe komt dooie muts hierbij
dat is een aanname van haar???
hij was niet aan het stoken, hij vertelde het letterlijk en zeker doet ie soms stoken. Maar goed, het is prima zo :-).quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
HAHAHA hahaha
Je vriendinnetje is het met je eens
uit het reglement?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel, dat computer systeem wordt zeker geregeld door de regie. Martin kan er niet aan kuttenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh sorry daarvoor!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:43 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik doelde meer op het bontje om de boel op de kast te jagen :x net als met dat eitjes bakken..
lijkt me ook onhandigquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op zich wel logisch ; een nieuwe manager een 'schone lei
Dat is een aanname van hierquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedenkt ze nu net... Martin heeft toch vanalles zitten wissen
en: help je mij dan? Help me... ze kan echt niks zelf en niks zelf bedenken.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:43 schreef itsme46 het volgende:
Ohhhhh......nu weet ze niet wie wat heeft besteld en moet iedereen zijn/haar briefje laten zien (als ze die nog hebben).
Ik hoor haar constant vragen aan Sasha: Wat is dit dan? Wat is dat dan?
Wat me niet logish lijktquote:
die was vanmorgen al lachend aan het wissenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel, dat computer systeem wordt zeker geregeld door de regie. Martin kan er niet aan kutten
HAHHAHAHAH waar!!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:44 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
sascha is nog nooit zo actief geweest in 5 weken joh
Is ook wel weer leukquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me ook onhandig
je kunt dus niet zien wat er uit staat en wat er al is gebeurt
Dan hulde voor Martinquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
die was vanmorgen al lachend aan het wissen
(zo kwam het op mij over)
hij was in het dashboard bezig en daar zag je berichten verdwijnen terwijl hij er mee bezig was
quote:
quote:
Valt niet op hequote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:45 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy wordt nu al zwaar gesoufleerd door Wanda en Sascha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |