Precies gaan ze wel netjes mee omquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me ook maar mits het belangrijk is kan Martin dat echt niet lezen
Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:06 schreef HappyCharly het volgende:
Madeleine klinkt nu al een beetje gestresst..
Echt he :-). En ze is het nog maar paar uur manager lolquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:06 schreef HappyCharly het volgende:
Madeleine klinkt nu al een beetje gestresst..
Ze ziet er al uit alsof ze wat stres heeft gehadquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:08 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Echt he :-). En ze is het nog maar paar uur manager lol
Maar wel controle houden zodat zij het niet meer hoeft te doen hahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:08 schreef Charmian het volgende:
ze wil wanda in de kookclub, maar wanda kan niet koken
Dat maakt toch niet uit. Staat haske goedquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:08 schreef Charmian het volgende:
ze wil wanda in de kookclub, maar wanda kan niet koken
Behoorlijk ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze ziet er al uit alsof ze wat stres heeft gehad
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat de meangirls dat besloten hebben
vond ik ook al meteen, en gaat ze straks iedereeeen de schuld geven van haar stress.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie hoe Madeleine zich belangrijk voelt haha, nog wel, die wordt gillend gek, geen tijd meer om te roddelen
Ja maar op basis van wat. Kenzy heeft haar ( zo ver ik weet) niks aangedaan dit is puur omdat haar team meangirls dit willenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:10 schreef Charmian het volgende:
ah waarschijnlijk vind madeleine Kenzy dan een kutwijf...ze had het daar van de week over dat ze iemand in het kookteam een kutwijf vond en ze die eruit zou gooien
Tekent ergquote:
Ik denk dat ze het wel aankanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:12 schreef Alocanda het volgende:
Ze trekt ook gelijk zo'n arrogante kop nu ze manager is. Van mij mag ze keihard onderuit met haar 2 aanspreekpunten.
Alleen mensen uit haar eigen groepje, maar ze is open eerlijk en doet niet aan vriendjespolitiekquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:12 schreef claire3500 het volgende:
Nieuwe voedingsgroep: Wanda, Marciano, Isaac en Rupert.
Super transparant ook want ze heeft het Kenzy natuurlijk al netjes verteld. NOT!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alleen mensen uit haar eigen groepje, maar ze is op en eerlijk en doet niet aan vriendjespolitiek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |