quote:Op zondag 4 september 2022 15:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Joh heb ik ook wel eens, dat ik de keuken inloop in vergeet wat ik eigenlijk ging doen
Ook even 5 minuten fame.quote:Op zondag 4 september 2022 15:31 schreef Remco het volgende:
De live uitzending bij de NOS laat zien dat commentaar geven daadwerkelijk een vak is, wat je niet zomaar even kan gaan doen.
Boetequote:Op zondag 4 september 2022 15:30 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: PIT LANE INCIDENT INVOLVING CARS 11 (PER) AND 55 (SAI) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE
Ze hadden gewoon Frank Snoeks moeten neerzetten.quote:Op zondag 4 september 2022 15:31 schreef Remco het volgende:
De live uitzending bij de NOS laat zien dat commentaar geven daadwerkelijk een vak is, wat je niet zomaar even kan gaan doen.
Op dit niveau... Pak 2 willekeurige users uit dit topic en het gaat beterquote:Op zondag 4 september 2022 15:31 schreef Remco het volgende:
quote:
Die ligt eruit geloof ikquote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef alpeko het volgende:
Kan een wheel gun ook een straf krijgen?
Nou ik doe het niet, ben veel te enthousiastquote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op dit niveau... Pak 2 willekeurige users uit dit topic en het gaat beter
Sainz kon hier niets aan doen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Waarom na de race pas onderzoek pitincident, geef Sainz gewoon een 5 seconden straf en door.
Ja leek wel zo haquote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gaat z'n voorwiel nou al voor die de wheelgun raakt de lucht in?
Ffin' netcode![]()
Daarom ben ik overgeschakeld naar f1tvquote:Op zondag 4 september 2022 15:31 schreef Remco het volgende:
De live uitzending bij de NOS laat zien dat commentaar geven daadwerkelijk een vak is wat je niet zomaar even kan gaan doen.
Wellicht dat de stewards in deze nou juist niet de rijder willen straffen, maar het team?quote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Waarom na de race pas onderzoek pitincident, geef Sainz gewoon een 5 seconden straf en door.
Waarom Sainz daar straf voor geven?quote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Ja ik vind het ook vrij bijzonder, door de intro heen praten door radio's heen praten totaal niet op de hoogte zijn van strategieën. Dit is toch gewoon Louis Dekker die de F1 vrij op de voet volgt?quote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat kan Sainz er aan doen?quote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Zou wel grappig zijn. Alternatieve commentaar via Youtube. Wat ze ook deden bij de Eurovisie songfestivalquote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fout van team niet van driver. Daarom.quote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Is bij een unsafe release ook zo, daar kan de coureur ook niets aan doen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom Sainz daar straf voor geven?
Gewoon de race streamenquote:Op zondag 4 september 2022 15:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn. Alternatieve commentaar via Youtube. Wat ze ook deden bij de Eurovisie songfestival
Nee, Hans van Loozenoord en Jeroen Bleekemolen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:33 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook vrij bijzonder, door de intro heen praten door radio's heen praten totaal niet op de hoogte zijn van strategieën. Dit is toch gewoon Louis Dekker die de F1 vrij op de voet volgt?
Alleen als Max uitvalt.quote:Op zondag 4 september 2022 15:34 schreef Breekfast het volgende:
Wordt Mercedes een serieuze concurrent voor de winst vandaag?
Daarom kijk ik al 15 jaar naar de Engelsen, die kunnen dat wel en hebben ook zo'n groot team dat ze elkaar kunnen afwisselen waardoor de kwaliteit constant hoog blijftquote:Op zondag 4 september 2022 15:31 schreef Remco het volgende:
De live uitzending bij de NOS laat zien dat commentaar geven daadwerkelijk een vak is wat je niet zomaar even kan gaan doen.
Ik kom uit limburg en kom regelmatig niet uit mn woorden. Ik bied me aan.quote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, want ze geen enkele gp winnen dit seizoenquote:Op zondag 4 september 2022 15:34 schreef Breekfast het volgende:
Wordt Mercedes een serieuze concurrent voor de winst vandaag?
Je kunt niet zeggen dat Hans van Lozenoord geen commentaarervaring heeft in de racesportquote:Op zondag 4 september 2022 15:31 schreef Remco het volgende:
Dat zou verbazingwekkend zijnquote:Op zondag 4 september 2022 15:35 schreef PzKpfw het volgende:
Zullen de Alpines hem uitrijden op die harde band?
Ze moeten een reconstructie doen en nameten hoeveel millimeter de gun van de pitbox ligt.quote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Er zijn een heleboel SC's geweest vandaag hoorquote:Op zondag 4 september 2022 15:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat er al 2 jaar geen satefy car is ingezet, is omdat t een teringsaai circuit is, NOS
Totdat pitsquote:
Louis Dekker doet het radiocommentaar.quote:Op zondag 4 september 2022 15:33 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook vrij bijzonder, door de intro heen praten door radio's heen praten totaal niet op de hoogte zijn van strategieën. Dit is toch gewoon Louis Dekker die de F1 vrij op de voet volgt?
Daar is het toch echt de coureur die zijn auto de baan op rijdt.quote:Op zondag 4 september 2022 15:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is bij een unsafe release ook zo, daar kan de coureur ook niets aan doen.
Het levert wel een grotere kans op dat ze een radiobericht doen met een succesvolle strategie erinquote:Op zondag 4 september 2022 15:36 schreef Doevelaer het volgende:
Ferrari die zich uitspreekt over mogelijke strategie van een ander, doe dat nou niet
Is gratis hé..krijg je datquote:Op zondag 4 september 2022 15:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij de NOS praten ze gewoon door de boordradios heen.
Alleen als hij wordt losgelaten door het team.quote:Op zondag 4 september 2022 15:36 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Daar is het toch echt de coureur die zijn auto de baan op rijdt.
quote:Op zondag 4 september 2022 15:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Louis Dekker doet het radiocommentaar.
Hij zei eerder dat hij zelf die radio niet kan horen. Ze zullen wel alleen beeld hebben in de studio.quote:Op zondag 4 september 2022 15:36 schreef schommelstoel het volgende:
Man man man, de flippo's bij de NOS lullen elke keer door de onboard radio heen![]()
Op aangeven van wie precies? Want de coureur kan echt niks zienquote:Op zondag 4 september 2022 15:36 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Daar is het toch echt de coureur die zijn auto de baan op rijdt.
Hard doet het echt niet goed hier, denk dat het een domme keuze zou zijn. Maargoed, baan is wat kouder natuurlijk.quote:
Amateurs.quote:Op zondag 4 september 2022 15:37 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hij zei eerder dat hij zelf die radio niet kan horen. Ze zullen wel alleen beeld hebben in de studio.
Dat wel, maar hij doet het zelf. Dit geval kan de coureur echt op geen enkele manier wat aan doen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Alleen als hij wordt losgelaten door het team.
Daar zie je toch de graphics vanquote:Op zondag 4 september 2022 15:37 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hij zei eerder dat hij zelf die radio niet kan horen. Ze zullen wel alleen beeld hebben in de studio.
ze lezen niet mee en schreeuwen helpt nietquote:Op zondag 4 september 2022 15:37 schreef Fleischmeister het volgende:
HOU JE KOP ALS DIE RADIO RECHTS VERSCHIJNT
De vaste broadcasters krijgen een seintje wanneer er een boordradio aan komt.quote:Op zondag 4 september 2022 15:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij de NOS praten ze gewoon door de boordradios heen.
Één van de leukste circuits ter wereld zeiden ze 20 minuten geledenquote:Op zondag 4 september 2022 15:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat er al 2 jaar geen satefy car is ingezet, is omdat t een teringsaai circuit is, NOS
Banden sparen. Gewoon cruisen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:37 schreef LTVDK het volgende:
Max rijdt wel heel erg zuinig, raakt de kerbs niet eens
ze lezen niet mee en schreeuwen helpt nietquote:Op zondag 4 september 2022 15:38 schreef Zorro het volgende:
Ik kom even schelden op die commentator bij de NOS.
Die lult echt door elke boordradio heen.
HOU JE KOP MAN!
En een van de mooisten iddquote:Op zondag 4 september 2022 15:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Één van de leukste circuits ter wereld zeiden ze 20 minuten geleden
Idd. Hard is niet de optie.quote:Op zondag 4 september 2022 15:38 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wou net vragen. Is dat geen enorme gok?
Nee hoor. Als die nog 1 keer stoppen kan Max volgen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:39 schreef Zwansen het volgende:
Maar ja, je moet wel flink nog gaan uitlopen om die extra pitstop goed te maken op Mercedes.
Een van de leukste voor coureurs om te rijden. Om te racen met modere f1 wagens is het niets.quote:Op zondag 4 september 2022 15:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Één van de leukste circuits ter wereld zeiden ze 20 minuten geleden
Komt tegen het einde van de race wel. Ze zullen die scenario's wel hebben doorgerekend lijkt me.quote:Op zondag 4 september 2022 15:39 schreef Zwansen het volgende:
Maar ja, je moet wel flink nog gaan uitlopen om die extra pitstop goed te maken op Mercedes.
De hard is echt te gaar voor een eenstop. En 40 rondjes keer 0,6 seconden is makkelijk een pitstopquote:Op zondag 4 september 2022 15:39 schreef Zwansen het volgende:
Wordt die niet verlengdquote:Op zondag 4 september 2022 15:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Volgens de nos wordt het contract van RIC niet verlengd.![]()
![]()
Oh? Dat is nieuws.quote:Op zondag 4 september 2022 15:40 schreef TweedeKlum het volgende:
![]()
Spot on!quote:Op zondag 4 september 2022 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Wedden dat die laffe loempia zo naar binnen gaat vóór Verstappen hem in kan halen
Jupquote:Op zondag 4 september 2022 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Wedden dat die laffe loempia zo naar binnen gaat vóór Verstappen hem in kan halen
Hahahaha machtige voorspellingquote:Op zondag 4 september 2022 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Ja dat... al 3 keer weg beeldquote:Op zondag 4 september 2022 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ziggo Go gaat niet lekker bedoel je?
FTFYquote:
Echt he. Viel mij ook op.quote:Op zondag 4 september 2022 15:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky dat de hele tijd zit te roepen dat Verstappen te traag is om Russell voorbij te gaan en er achter zal blijven steken. En hup meteen er voorbij terwijl hij net binnend de seconde zat.
Gewoon een goede strategie met een 1 stopper.quote:Op zondag 4 september 2022 15:41 schreef LTVDK het volgende:
Mietjes bij Mercedes, niet ingehaald willen worden door Max
Met ontslagvergoeding van 15 miljoen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:40 schreef TweedeKlum het volgende:
![]()
Ja dat was wel een faal.quote:Op zondag 4 september 2022 15:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky dat de hele tijd zit te roepen dat Verstappen te traag is om Russell voorbij te gaan en er achter zal blijven steken. En hup meteen er voorbij terwijl hij net binnend de seconde zat.
Max deed het juist verstandigquote:Op zondag 4 september 2022 15:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Daar staat medium.quote:Op zondag 4 september 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
Waarom staat in de zijbalk dat Russell op softs staat
Dat mag niet.quote:Op zondag 4 september 2022 15:42 schreef Jahr00n het volgende:
ik zou een keer een 0 stops strategie proberen
kan je altijd proberen zou ik zeggen
Ja nu is het weer veranderdquote:
Silverstone herhalingquote:Op zondag 4 september 2022 15:41 schreef MoreDakka het volgende:
42 ronden gaat die harde band echt niet halen hoor
Ja ik ook...naast viaplayquote:Op zondag 4 september 2022 15:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Viel mij ook op, had het ernaast aanstaan.
10 miljoen is het laatste wat ik las.quote:Op zondag 4 september 2022 15:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met ontslagvergoeding van 15 miljoen.
Sky heeft het over 19 sec, voor een stop.quote:Op zondag 4 september 2022 15:44 schreef Fosive het volgende:
Hoeveel sec verlies je bij een pitstop? HAM nu op 19 sec
schrijf het op twitterquote:
Mercedes is een andere afstelling.quote:Op zondag 4 september 2022 15:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Norris zit 13 rondjes op hard en is traag.
Het kan zomaar werken.quote:
Betere auto natuurlijk maar toch.quote:Op zondag 4 september 2022 15:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mercedes is een andere afstelling.
quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze lezen niet mee en schreeuwen helpt niet
gaan ze ook doenquote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef MoreDakka het volgende:
Perez moet Hamilton nu gewoon ophouden, dan is Mercedes kansloos
Nergens last vanquote:
Die banden gaan echt niet 40+ rondjes volhoudenquote:
Idd. Enige actie tot nu toe is Magnussen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
Vreselijk saai kut circuit voor een vreselijk saaie sport. Gebeurt werkelijk helemaal niks
Ga lekker wielrennen kijken want dat is spannend.quote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
Vreselijk saai kut circuit voor een vreselijk saaie sport. Gebeurt werkelijk helemaal niks
Lijkt me ook niet, zeker niet als ze moeten pushen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die banden gaan echt niet 40+ rondjes volhouden
Blijf dan weg.quote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
VERquote:
heb viaplay gratis dus ja dan is de keuze simpelquote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef Refragmental het volgende:
Waarom kijken mensen uberhaupt via NOS, Ziggo, of Viaplay?
F1TV is zo chill
Hier bespreken we enkel sportquote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ga lekker wielrennen kijken want dat is spannend.
Olavquote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef AnneX het volgende:
Mensen, echt…ik ben zo gewend aan Olav![]()
Kan niet wennen aan stemgeluid op nos.
Waarom heb ik dan ineens kutkwaliteit? Omdat het troep is. Klaar.quote:
Omdat het zonde is omdat ik ook premier league kijk via viaplayquote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef Refragmental het volgende:
Waarom kijken mensen uberhaupt via NOS, Ziggo, of Viaplay?
F1TV is zo chill
Als je het niet snapt mag je best wat anders gaan doen hoorquote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
Truequote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
Ligt aan jouquote:Op zondag 4 september 2022 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan ineens kutkwaliteit? Omdat het troep is. Klaar.
Zoals heel het seizoen ja?quote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef fietsie het volgende:
Ergens vreet mijn gut-feeling dat HAM hier iets slims doet
.
okequote:Op zondag 4 september 2022 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
25 jaar geluisterd en geen seconde gemist.quote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef AnneX het volgende:
Mensen, echt…ik ben zo gewend aan Olav![]()
Kan niet wennen aan stemgeluid op nos.
Lolquote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton is al 0,7sec sneller dan Max afgelopen ronde.
Max al buiten het pit window van Hamilton.
Mercedes kan op weg naar winst zijn.
Nergens last vanquote:Op zondag 4 september 2022 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk ik niet hoorquote:Op zondag 4 september 2022 15:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Je kan beter Mercedes in de gaten houden atm, grote kans dat die[b] niet meer stoppen.[/b]
quote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ga lekker wielrennen kijken want dat is spannend.
Open kanaal genot, ik weet nu in ieder geval weer waarom deze sport overrated is. Vreselijk, gewoon een optocht van race autootjes zonder actie. Man man man wat is dit saai.quote:
Mercedesquote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef fietsie het volgende:
.
Hap hapquote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton is al 0,7sec sneller dan Max afgelopen ronde.
Max al buiten het pit window van Hamilton.
Mercedes kan op weg naar winst zijn.
Die denkt waarschijnlijk dat het een reverse grid finish is en dat de laatste plaats de meeste punten krijgt.quote:Op zondag 4 september 2022 15:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ricciardo heeft ook een goede zondag.
Ok doei.quote:Op zondag 4 september 2022 15:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Open kanaal genot, ik weet nu in ieder geval weer waarom deze sport overrated is. Vreselijk, gewoon een optocht van race autootjes zonder actie. Man man man wat is dit saai.
Mag wel iets sneller zijnquote:Op zondag 4 september 2022 15:49 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die haten op Perezdonder op
Die bandjes gaat vanzelf opquote:Op zondag 4 september 2022 15:50 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mercedes loopt in en hoeft niet meer te pitten.
Gebruiktequote:Op zondag 4 september 2022 15:50 schreef franske19 het volgende:
Verstappen heeft nog een nieuwe set softs om tegen het einde te knallen als het moet.
Nee nog nieuwe.quote:
Dat mag toch ook wel eens? Ik ben niet bepaald een fan, maar hoop toch wel dat MERC ook af en toe eens wat wintquote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef fietsie het volgende:
.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |