ze lezen niet mee en schreeuwen helpt nietquote:Op zondag 4 september 2022 15:38 schreef Zorro het volgende:
Ik kom even schelden op die commentator bij de NOS.
Die lult echt door elke boordradio heen.
HOU JE KOP MAN!
En een van de mooisten iddquote:Op zondag 4 september 2022 15:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Één van de leukste circuits ter wereld zeiden ze 20 minuten geleden
Idd. Hard is niet de optie.quote:Op zondag 4 september 2022 15:38 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wou net vragen. Is dat geen enorme gok?
Nee hoor. Als die nog 1 keer stoppen kan Max volgen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:39 schreef Zwansen het volgende:
Maar ja, je moet wel flink nog gaan uitlopen om die extra pitstop goed te maken op Mercedes.
Een van de leukste voor coureurs om te rijden. Om te racen met modere f1 wagens is het niets.quote:Op zondag 4 september 2022 15:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Één van de leukste circuits ter wereld zeiden ze 20 minuten geleden
Komt tegen het einde van de race wel. Ze zullen die scenario's wel hebben doorgerekend lijkt me.quote:Op zondag 4 september 2022 15:39 schreef Zwansen het volgende:
Maar ja, je moet wel flink nog gaan uitlopen om die extra pitstop goed te maken op Mercedes.
De hard is echt te gaar voor een eenstop. En 40 rondjes keer 0,6 seconden is makkelijk een pitstopquote:Op zondag 4 september 2022 15:39 schreef Zwansen het volgende:
Wordt die niet verlengdquote:Op zondag 4 september 2022 15:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Volgens de nos wordt het contract van RIC niet verlengd.![]()
![]()
Oh? Dat is nieuws.quote:Op zondag 4 september 2022 15:40 schreef TweedeKlum het volgende:
![]()
Spot on!quote:Op zondag 4 september 2022 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Wedden dat die laffe loempia zo naar binnen gaat vóór Verstappen hem in kan halen
Jupquote:Op zondag 4 september 2022 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Wedden dat die laffe loempia zo naar binnen gaat vóór Verstappen hem in kan halen
Hahahaha machtige voorspellingquote:Op zondag 4 september 2022 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Ja dat... al 3 keer weg beeldquote:Op zondag 4 september 2022 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ziggo Go gaat niet lekker bedoel je?
FTFYquote:
Echt he. Viel mij ook op.quote:Op zondag 4 september 2022 15:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky dat de hele tijd zit te roepen dat Verstappen te traag is om Russell voorbij te gaan en er achter zal blijven steken. En hup meteen er voorbij terwijl hij net binnend de seconde zat.
Gewoon een goede strategie met een 1 stopper.quote:Op zondag 4 september 2022 15:41 schreef LTVDK het volgende:
Mietjes bij Mercedes, niet ingehaald willen worden door Max
Met ontslagvergoeding van 15 miljoen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:40 schreef TweedeKlum het volgende:
![]()
Ja dat was wel een faal.quote:Op zondag 4 september 2022 15:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky dat de hele tijd zit te roepen dat Verstappen te traag is om Russell voorbij te gaan en er achter zal blijven steken. En hup meteen er voorbij terwijl hij net binnend de seconde zat.
Max deed het juist verstandigquote:Op zondag 4 september 2022 15:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Daar staat medium.quote:Op zondag 4 september 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
Waarom staat in de zijbalk dat Russell op softs staat
Dat mag niet.quote:Op zondag 4 september 2022 15:42 schreef Jahr00n het volgende:
ik zou een keer een 0 stops strategie proberen
kan je altijd proberen zou ik zeggen
Ja nu is het weer veranderdquote:
Silverstone herhalingquote:Op zondag 4 september 2022 15:41 schreef MoreDakka het volgende:
42 ronden gaat die harde band echt niet halen hoor
Ja ik ook...naast viaplayquote:Op zondag 4 september 2022 15:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Viel mij ook op, had het ernaast aanstaan.
10 miljoen is het laatste wat ik las.quote:Op zondag 4 september 2022 15:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met ontslagvergoeding van 15 miljoen.
Sky heeft het over 19 sec, voor een stop.quote:Op zondag 4 september 2022 15:44 schreef Fosive het volgende:
Hoeveel sec verlies je bij een pitstop? HAM nu op 19 sec
schrijf het op twitterquote:
Mercedes is een andere afstelling.quote:Op zondag 4 september 2022 15:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Norris zit 13 rondjes op hard en is traag.
Het kan zomaar werken.quote:
Betere auto natuurlijk maar toch.quote:Op zondag 4 september 2022 15:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mercedes is een andere afstelling.
quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze lezen niet mee en schreeuwen helpt niet
gaan ze ook doenquote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef MoreDakka het volgende:
Perez moet Hamilton nu gewoon ophouden, dan is Mercedes kansloos
Nergens last vanquote:
Die banden gaan echt niet 40+ rondjes volhoudenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |