Ja dat... al 3 keer weg beeldquote:Op zondag 4 september 2022 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ziggo Go gaat niet lekker bedoel je?
FTFYquote:
Echt he. Viel mij ook op.quote:Op zondag 4 september 2022 15:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky dat de hele tijd zit te roepen dat Verstappen te traag is om Russell voorbij te gaan en er achter zal blijven steken. En hup meteen er voorbij terwijl hij net binnend de seconde zat.
Gewoon een goede strategie met een 1 stopper.quote:Op zondag 4 september 2022 15:41 schreef LTVDK het volgende:
Mietjes bij Mercedes, niet ingehaald willen worden door Max
Met ontslagvergoeding van 15 miljoen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Volgens de nos wordt het contract van RIC niet verlengd.![]()
![]()
Ja dat was wel een faal.quote:Op zondag 4 september 2022 15:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky dat de hele tijd zit te roepen dat Verstappen te traag is om Russell voorbij te gaan en er achter zal blijven steken. En hup meteen er voorbij terwijl hij net binnend de seconde zat.
Max deed het juist verstandigquote:Op zondag 4 september 2022 15:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Daar staat medium.quote:Op zondag 4 september 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
Waarom staat in de zijbalk dat Russell op softs staat
Dat mag niet.quote:Op zondag 4 september 2022 15:42 schreef Jahr00n het volgende:
ik zou een keer een 0 stops strategie proberen
kan je altijd proberen zou ik zeggen
Ja nu is het weer veranderdquote:
Silverstone herhalingquote:Op zondag 4 september 2022 15:41 schreef MoreDakka het volgende:
42 ronden gaat die harde band echt niet halen hoor
Ja ik ook...naast viaplayquote:Op zondag 4 september 2022 15:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Viel mij ook op, had het ernaast aanstaan.
10 miljoen is het laatste wat ik las.quote:Op zondag 4 september 2022 15:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met ontslagvergoeding van 15 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |