quote:Op zondag 4 september 2022 15:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Joh heb ik ook wel eens, dat ik de keuken inloop in vergeet wat ik eigenlijk ging doen
Ook even 5 minuten fame.quote:Op zondag 4 september 2022 15:31 schreef Remco het volgende:
De live uitzending bij de NOS laat zien dat commentaar geven daadwerkelijk een vak is, wat je niet zomaar even kan gaan doen.
Boetequote:Op zondag 4 september 2022 15:30 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: PIT LANE INCIDENT INVOLVING CARS 11 (PER) AND 55 (SAI) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE
Ze hadden gewoon Frank Snoeks moeten neerzetten.quote:Op zondag 4 september 2022 15:31 schreef Remco het volgende:
De live uitzending bij de NOS laat zien dat commentaar geven daadwerkelijk een vak is, wat je niet zomaar even kan gaan doen.
Op dit niveau... Pak 2 willekeurige users uit dit topic en het gaat beterquote:Op zondag 4 september 2022 15:31 schreef Remco het volgende:
quote:
Die ligt eruit geloof ikquote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef alpeko het volgende:
Kan een wheel gun ook een straf krijgen?
Nou ik doe het niet, ben veel te enthousiastquote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op dit niveau... Pak 2 willekeurige users uit dit topic en het gaat beter
Sainz kon hier niets aan doen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Waarom na de race pas onderzoek pitincident, geef Sainz gewoon een 5 seconden straf en door.
Ja leek wel zo haquote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gaat z'n voorwiel nou al voor die de wheelgun raakt de lucht in?
Ffin' netcode![]()
Daarom ben ik overgeschakeld naar f1tvquote:Op zondag 4 september 2022 15:31 schreef Remco het volgende:
De live uitzending bij de NOS laat zien dat commentaar geven daadwerkelijk een vak is wat je niet zomaar even kan gaan doen.
Wellicht dat de stewards in deze nou juist niet de rijder willen straffen, maar het team?quote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Waarom na de race pas onderzoek pitincident, geef Sainz gewoon een 5 seconden straf en door.
Waarom Sainz daar straf voor geven?quote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Ja ik vind het ook vrij bijzonder, door de intro heen praten door radio's heen praten totaal niet op de hoogte zijn van strategieën. Dit is toch gewoon Louis Dekker die de F1 vrij op de voet volgt?quote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat kan Sainz er aan doen?quote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Zou wel grappig zijn. Alternatieve commentaar via Youtube. Wat ze ook deden bij de Eurovisie songfestivalquote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fout van team niet van driver. Daarom.quote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Is bij een unsafe release ook zo, daar kan de coureur ook niets aan doen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom Sainz daar straf voor geven?
Gewoon de race streamenquote:Op zondag 4 september 2022 15:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn. Alternatieve commentaar via Youtube. Wat ze ook deden bij de Eurovisie songfestival
Nee, Hans van Loozenoord en Jeroen Bleekemolen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:33 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook vrij bijzonder, door de intro heen praten door radio's heen praten totaal niet op de hoogte zijn van strategieën. Dit is toch gewoon Louis Dekker die de F1 vrij op de voet volgt?
Alleen als Max uitvalt.quote:Op zondag 4 september 2022 15:34 schreef Breekfast het volgende:
Wordt Mercedes een serieuze concurrent voor de winst vandaag?
Daarom kijk ik al 15 jaar naar de Engelsen, die kunnen dat wel en hebben ook zo'n groot team dat ze elkaar kunnen afwisselen waardoor de kwaliteit constant hoog blijftquote:Op zondag 4 september 2022 15:31 schreef Remco het volgende:
De live uitzending bij de NOS laat zien dat commentaar geven daadwerkelijk een vak is wat je niet zomaar even kan gaan doen.
Ik kom uit limburg en kom regelmatig niet uit mn woorden. Ik bied me aan.quote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, want ze geen enkele gp winnen dit seizoenquote:Op zondag 4 september 2022 15:34 schreef Breekfast het volgende:
Wordt Mercedes een serieuze concurrent voor de winst vandaag?
Je kunt niet zeggen dat Hans van Lozenoord geen commentaarervaring heeft in de racesportquote:Op zondag 4 september 2022 15:31 schreef Remco het volgende:
Dat zou verbazingwekkend zijnquote:Op zondag 4 september 2022 15:35 schreef PzKpfw het volgende:
Zullen de Alpines hem uitrijden op die harde band?
Ze moeten een reconstructie doen en nameten hoeveel millimeter de gun van de pitbox ligt.quote:Op zondag 4 september 2022 15:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Er zijn een heleboel SC's geweest vandaag hoorquote:Op zondag 4 september 2022 15:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat er al 2 jaar geen satefy car is ingezet, is omdat t een teringsaai circuit is, NOS
Totdat pitsquote:
Louis Dekker doet het radiocommentaar.quote:Op zondag 4 september 2022 15:33 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook vrij bijzonder, door de intro heen praten door radio's heen praten totaal niet op de hoogte zijn van strategieën. Dit is toch gewoon Louis Dekker die de F1 vrij op de voet volgt?
Daar is het toch echt de coureur die zijn auto de baan op rijdt.quote:Op zondag 4 september 2022 15:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is bij een unsafe release ook zo, daar kan de coureur ook niets aan doen.
Het levert wel een grotere kans op dat ze een radiobericht doen met een succesvolle strategie erinquote:Op zondag 4 september 2022 15:36 schreef Doevelaer het volgende:
Ferrari die zich uitspreekt over mogelijke strategie van een ander, doe dat nou niet
Is gratis hé..krijg je datquote:Op zondag 4 september 2022 15:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij de NOS praten ze gewoon door de boordradios heen.
Alleen als hij wordt losgelaten door het team.quote:Op zondag 4 september 2022 15:36 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Daar is het toch echt de coureur die zijn auto de baan op rijdt.
quote:Op zondag 4 september 2022 15:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Louis Dekker doet het radiocommentaar.
Hij zei eerder dat hij zelf die radio niet kan horen. Ze zullen wel alleen beeld hebben in de studio.quote:Op zondag 4 september 2022 15:36 schreef schommelstoel het volgende:
Man man man, de flippo's bij de NOS lullen elke keer door de onboard radio heen![]()
Op aangeven van wie precies? Want de coureur kan echt niks zienquote:Op zondag 4 september 2022 15:36 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Daar is het toch echt de coureur die zijn auto de baan op rijdt.
Hard doet het echt niet goed hier, denk dat het een domme keuze zou zijn. Maargoed, baan is wat kouder natuurlijk.quote:
Amateurs.quote:Op zondag 4 september 2022 15:37 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hij zei eerder dat hij zelf die radio niet kan horen. Ze zullen wel alleen beeld hebben in de studio.
Dat wel, maar hij doet het zelf. Dit geval kan de coureur echt op geen enkele manier wat aan doen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Alleen als hij wordt losgelaten door het team.
Daar zie je toch de graphics vanquote:Op zondag 4 september 2022 15:37 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hij zei eerder dat hij zelf die radio niet kan horen. Ze zullen wel alleen beeld hebben in de studio.
ze lezen niet mee en schreeuwen helpt nietquote:Op zondag 4 september 2022 15:37 schreef Fleischmeister het volgende:
HOU JE KOP ALS DIE RADIO RECHTS VERSCHIJNT
De vaste broadcasters krijgen een seintje wanneer er een boordradio aan komt.quote:Op zondag 4 september 2022 15:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij de NOS praten ze gewoon door de boordradios heen.
Één van de leukste circuits ter wereld zeiden ze 20 minuten geledenquote:Op zondag 4 september 2022 15:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat er al 2 jaar geen satefy car is ingezet, is omdat t een teringsaai circuit is, NOS
Banden sparen. Gewoon cruisen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:37 schreef LTVDK het volgende:
Max rijdt wel heel erg zuinig, raakt de kerbs niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |