Idd. Enige actie tot nu toe is Magnussen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
Vreselijk saai kut circuit voor een vreselijk saaie sport. Gebeurt werkelijk helemaal niks
Ga lekker wielrennen kijken want dat is spannend.quote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
Vreselijk saai kut circuit voor een vreselijk saaie sport. Gebeurt werkelijk helemaal niks
Lijkt me ook niet, zeker niet als ze moeten pushen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die banden gaan echt niet 40+ rondjes volhouden
Blijf dan weg.quote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
VERquote:
heb viaplay gratis dus ja dan is de keuze simpelquote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef Refragmental het volgende:
Waarom kijken mensen uberhaupt via NOS, Ziggo, of Viaplay?
F1TV is zo chill
Hier bespreken we enkel sportquote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ga lekker wielrennen kijken want dat is spannend.
Olavquote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef AnneX het volgende:
Mensen, echt…ik ben zo gewend aan Olav![]()
Kan niet wennen aan stemgeluid op nos.
Waarom heb ik dan ineens kutkwaliteit? Omdat het troep is. Klaar.quote:
Omdat het zonde is omdat ik ook premier league kijk via viaplayquote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef Refragmental het volgende:
Waarom kijken mensen uberhaupt via NOS, Ziggo, of Viaplay?
F1TV is zo chill
Als je het niet snapt mag je best wat anders gaan doen hoorquote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
Truequote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
Ligt aan jouquote:Op zondag 4 september 2022 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan ineens kutkwaliteit? Omdat het troep is. Klaar.
Zoals heel het seizoen ja?quote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef fietsie het volgende:
Ergens vreet mijn gut-feeling dat HAM hier iets slims doet
.
okequote:Op zondag 4 september 2022 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
25 jaar geluisterd en geen seconde gemist.quote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef AnneX het volgende:
Mensen, echt…ik ben zo gewend aan Olav![]()
Kan niet wennen aan stemgeluid op nos.
Lolquote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton is al 0,7sec sneller dan Max afgelopen ronde.
Max al buiten het pit window van Hamilton.
Mercedes kan op weg naar winst zijn.
Nergens last vanquote:Op zondag 4 september 2022 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk ik niet hoorquote:Op zondag 4 september 2022 15:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Je kan beter Mercedes in de gaten houden atm, grote kans dat die[b] niet meer stoppen.[/b]
quote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ga lekker wielrennen kijken want dat is spannend.
Open kanaal genot, ik weet nu in ieder geval weer waarom deze sport overrated is. Vreselijk, gewoon een optocht van race autootjes zonder actie. Man man man wat is dit saai.quote:
Mercedesquote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef fietsie het volgende:
Ergens vreet mijn gut-feeling dat HAM hier iets slims doet
.
Hap hapquote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton is al 0,7sec sneller dan Max afgelopen ronde.
Max al buiten het pit window van Hamilton.
Mercedes kan op weg naar winst zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |