Idd. Enige actie tot nu toe is Magnussen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
Vreselijk saai kut circuit voor een vreselijk saaie sport. Gebeurt werkelijk helemaal niks
Ga lekker wielrennen kijken want dat is spannend.quote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
Vreselijk saai kut circuit voor een vreselijk saaie sport. Gebeurt werkelijk helemaal niks
Lijkt me ook niet, zeker niet als ze moeten pushen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die banden gaan echt niet 40+ rondjes volhouden
Blijf dan weg.quote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
VERquote:
heb viaplay gratis dus ja dan is de keuze simpelquote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef Refragmental het volgende:
Waarom kijken mensen uberhaupt via NOS, Ziggo, of Viaplay?
F1TV is zo chill
Hier bespreken we enkel sportquote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ga lekker wielrennen kijken want dat is spannend.
Olavquote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef AnneX het volgende:
Mensen, echt…ik ben zo gewend aan Olav![]()
Kan niet wennen aan stemgeluid op nos.
Waarom heb ik dan ineens kutkwaliteit? Omdat het troep is. Klaar.quote:
Omdat het zonde is omdat ik ook premier league kijk via viaplayquote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef Refragmental het volgende:
Waarom kijken mensen uberhaupt via NOS, Ziggo, of Viaplay?
F1TV is zo chill
Als je het niet snapt mag je best wat anders gaan doen hoorquote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
Truequote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
Ligt aan jouquote:Op zondag 4 september 2022 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan ineens kutkwaliteit? Omdat het troep is. Klaar.
Zoals heel het seizoen ja?quote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef fietsie het volgende:
Ergens vreet mijn gut-feeling dat HAM hier iets slims doet
.
okequote:Op zondag 4 september 2022 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan ineens kutkwaliteit? Omdat het troep is. Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |