Plan Qquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik begreep dat Ferrari dit wil gaan winnen op strategie, dus ik ben echt heel benieuwd voor morgen.
Iets met de harde band.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:45 schreef El_Thijs het volgende:
Als Ferrari hier op strategie wil winnen, wordt het meme-city.
Vrij simpel: er wordt een of ander waanbeeld neergezet dat de crash op Silverstone vorig jaar een unicum was, iets dat nog nooit is vertoond in F1, en dat Mercedes het eerste team ooit is dat zich van bepaalde methoden bedient om het kampioenschap in hun voordeel te beslechten.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende: [..] [..] Wat voor punt denk je hier in vredesnaam mee te maken?
![]()
Toevallig!quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jos Verstappen is net op tijd van z'n covid af, en komt morgen naar Zandvoort.
https://www.telegraaf.nl/(...)-zondag-in-zandvoort
Hopelijk is dat wel verstandig...quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jos Verstappen is net op tijd van z'n covid af, en komt morgen naar Zandvoort.
https://www.telegraaf.nl/(...)-zondag-in-zandvoort
Het is onderhand wel goed hoor. Wat gebeurd is, is gebeurd. We zitten in 2022 en het kampioenschap is in volle gang.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:51 schreef Repentless het volgende:
[..]
Vrij simpel: er wordt een of ander waanbeeld neergezet dat de crash op Silverstone vorig jaar een unicum was, iets dat nog nooit is vertoond in F1, en dat Mercedes het eerste team ooit is dat zich van bepaalde methoden bedient om het kampioenschap in hun voordeel te beslechten.
Alsof dit hiervoor nooit voorkwam en dat de reden is dat er nooit een coureur massaal is uitgejouwd, maar dat het nu voor het eerst is en daarom 'logisch' of 'actie-reactie' of iets dergelijks.![]()
Dit soort rivaliteit en acties tussen coureurs en teams kwamen natuurlijk veelvuldig voor in alle voorgaande jaren, maar er werd niet zo primair op gereageerd door F1-toeschouwers bij volgende races. Het past er gewoon helemaal niet bij. Maar we hebben nu opeens van die overemotionele debieltjes op de tribune met een oranje shirt aan die dit soort voetbalsupportergedrag vertonen en denken dat dat allemaal heel normaal of terecht is.
Is dat dan niet de schuld van sommige Nederlandse idioten in een oranje shirt?quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:48 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
Weet iemand of er aangiftes zijn gedaan? Want 'we' krijgen wel weer de schuld.
[ twitter ]
Wanneer je professioneel slachtoffer wilt zijn...quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:48 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
ik geloof ze voor geen meter, ze hebben telefoons, dus zullen best bewijs hebben gefilmd!quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:48 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Jos gaat het kampioenschap weer een beetje spannend maken door heel RB aan te steken.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk is dat wel verstandig...
Dat klopt, we zitten in 2022 en vandaag wordt er tijdens de kwalificatie van de GP van Nederland weer een oranje fakkel op het circuit gegooid door een of andere randdebiel, waardoor er een rode vlag komt. En daarna nog een in de pitstraat. Gedrag van zogenaamde F1-fans dat ik hiervoor nog niet heb gezien en het Nederlandse publiek internationaal gewoon een slechte naam bezorgt. Daar vloeide deze discussie uit voort.quote:Op zondag 4 september 2022 00:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is onderhand wel goed hoor. Wat gebeurd is, is gebeurd. We zitten in 2022 en het kampioenschap is in volle gang.
Ze kunnen niet alles controleren.quote:Op zondag 4 september 2022 00:36 schreef Jane het volgende:
Ik las hier eerder dat ze blijkbaar wel iedereen kunnen controleren op meegenomen drank, dus ik moet zeggen dat ik dan niet begrijp hoe die kut-fakkels dan wel binnen kunnen komen.
Fouilleren bij zulke grootschalige evenementen stelt nooit zoveel voor. 1 zo'n fakkeltje kun je waarschijnlijk nog wel ergens bij je reet verbergen, met een fles drank of blikjes bier wordt dat vanwege het formaat al wat lastiger.quote:Op zondag 4 september 2022 00:36 schreef Jane het volgende:
Ik las hier eerder dat ze blijkbaar wel iedereen kunnen controleren op meegenomen drank, dus ik moet zeggen dat ik dan niet begrijp hoe die kut-fakkels wel binnen kunnen komen.
quote:Op zondag 4 september 2022 00:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze kunnen niet alles controleren.
Op Spa deden ze het ook.
Maar de helft van onze groep kreeg toch halve liters mee naar binnen.
Terwijl ook een deel ze af moest geven.
Als ze ze echt mee naar binnen willen nemen lukt het ze toch wel.
lolquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:51 schreef Repentless het volgende:
[..]
Vrij simpel: er wordt een of ander waanbeeld neergezet dat de crash op Silverstone vorig jaar een unicum was, iets dat nog nooit is vertoond in F1, en dat Mercedes het eerste team ooit is dat zich van bepaalde methoden bedient om het kampioenschap in hun voordeel te beslechten.
Alsof dit hiervoor nooit voorkwam en dat de reden is dat er nooit een coureur massaal is uitgejouwd, maar dat het nu voor het eerst is en daarom 'logisch' of 'actie-reactie' of iets dergelijks.![]()
Dit soort rivaliteit en acties tussen coureurs en teams kwamen natuurlijk veelvuldig voor in alle voorgaande jaren, maar er werd niet zo primair op gereageerd door F1-toeschouwers bij volgende races. Het past er gewoon helemaal niet bij. Maar we hebben nu opeens van die overemotionele debieltjes op de tribune met een oranje shirt aan die dit soort voetbalsupportergedrag vertonen en denken dat dat allemaal heel normaal of terecht is.
Nog nooit bij een voetbalwedstrijd geweest? Schoenen, onderbroeken, capuchonnetjes, petjes, portemonnees noem maar op, plek zat om dat soort rotzooi te verstoppen (en de gemiddelde controleur staat er ook tegen minimumloon, die heeft ook geen zin in gedoe. Heel cynisch maar zo werkt het wel)quote:Op zondag 4 september 2022 00:36 schreef Jane het volgende:
Ik las hier eerder dat ze blijkbaar wel iedereen kunnen controleren op meegenomen drank, dus ik moet zeggen dat ik dan niet begrijp hoe die kut-fakkels wel binnen kunnen komen.
Inderdaad nog nooit bij een grote voetbalwedstrijd geweest. Heb wel jaren hoofdklasse honkbal bezocht, maar dat was altijd heel gemoedelijk.quote:Op zondag 4 september 2022 02:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nog nooit bij een voetbalwedstrijd geweest? Schoenen, onderbroeken, capuchonnetjes, petjes, portemonnees noem maar op, plek zat om dat soort rotzooi te verstoppen (en de gemiddelde controleur staat er ook tegen minimumloon, die heeft ook geen zin in gedoe. Heel cynisch maar zo werkt het wel)
Dit. Zo kun je wel even zorgen dat er op een gunstig moment een gratis bandenwissel komt. Hoewel ik betwijfel of dit soort figuren dergelijk strategisch inzicht hebben.quote:Op zondag 4 september 2022 01:53 schreef wdn het volgende:
Gooien van dingen op een racebaan is debiel. Of je nou dronken ben of niet.
Wat zou er gebeuren als zo'n ding in een cockpit valt?
Als dit alleen maar een rode vlag oplevert zoals in de Q dan wordt het wel heel simpel om de uitslag van een race te beinvloeden. Hier moet een straf opstaan waar als je probeert dit te doen iedereen om je heen je de kop inslaat
90% kans op 10?quote:Op zondag 4 september 2022 02:37 schreef Jane het volgende:
Kort buitje, halverwege de race dan. Niet aan het begin, want dan gaan ze uitstellen enzo.
Maar goed, buienradar weet van niks. 1% kans op 0 mm regen, zie ik.
quote:Op zondag 4 september 2022 01:53 schreef wdn het volgende:
Gooien van dingen op een racebaan is debiel. Of je nou dronken ben of niet.
Wat zou er gebeuren als zo'n ding in een cockpit valt?
Als dit alleen maar een rode vlag oplevert zoals in de Q dan wordt het wel heel simpel om de uitslag van een race te beinvloeden. Hier moet een straf opstaan waar als je probeert dit te doen iedereen om je heen je de kop inslaat
Zeker als het zo'n tokkie is die rond het middaguur al strontlazarus staat te lallen daar.quote:Op zondag 4 september 2022 07:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dit. Zo kun je wel even zorgen dat er op een gunstig moment een gratis bandenwissel komt. Hoewel ik betwijfel of dit soort figuren dergelijk strategisch inzicht hebben.
Net even een paar tweets van haar gelezen, aandachttrutje met regenboog kleurtjes en zal haar kinderen queer opvoeden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:48 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Er wordt helemaal nergens een waanbeeld neergezet dat die crash op Silverstone een unicum was. Dat is wat JIJ ervan maakt (een frame). En vervolgens borduur je lekker verder op je eigen frame.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:51 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als je zo hard op Twitter moet rondgaan om verhalen op te halen…. Tja.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:48 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Joh, degene die hier het hardst zeiken zitten al 20 jaar fok lekker “rebels” te wezen en een grote bek op te zetten.quote:Op zondag 4 september 2022 08:28 schreef SjonShitcoin het volgende:
Mensen hier zijn zeker nog nooit naar de TT geweest. Op het gebied van onwenselijk gedrag kun je daar per editie een boek schrijven zo dik als de Gouden Gids. Maar omdat er een debiel een fakkel op de baan gooit is de Orange Army een bende dronken tokkies die alleen maar komen om de boel te vergallen
Net zoals iedere asielzoeker een stelende verkrachter is uiteraard.
Niet op een manier waarop dit de race zou kunnen benvloeden.quote:Op zondag 4 september 2022 08:28 schreef SjonShitcoin het volgende:
Mensen hier zijn zeker nog nooit naar de TT geweest. Op het gebied van onwenselijk gedrag kun je daar per editie een boek schrijven zo dik als de Gouden Gids. Maar omdat er een debiel een fakkel op de baan gooit is de Orange Army een bende dronken tokkies die alleen maar komen om de boel te vergallen
Net zoals iedere asielzoeker een stelende verkrachter is uiteraard.
Die debielen moeten ze hard aanpakken.quote:Op zondag 4 september 2022 08:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niet op een manier waarop dit de race zou kunnen benvloeden.
Ik ben blank en niet wit.quote:Op zondag 4 september 2022 08:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh, degene die hier het hardst zeiken zitten al 20 jaar fok lekker “rebels” te wezen en een grote bek op te zetten.
Boze oude witte mannen die hun sport zien veranderen en daarom kankerhard gaan janken. Mooi h?
Dus dan is het minder erg ofzo?quote:Op zondag 4 september 2022 08:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niet op een manier waarop dit de race zou kunnen benvloeden.
Daar ging het niet over toch? Het ging over het gooien van rookpotten en andere dingen op de baan.quote:Op zondag 4 september 2022 08:43 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Dus dan is het minder erg ofzo?
Dat is ook de beste aanpak. Niet luisteren willen, maar voelenquote:Op zondag 4 september 2022 08:45 schreef Zorro het volgende:
Als ze nou eens gewoon iedereen die ze met zo'n rookding zien direct van het circuit tyfen is het zo afgelopen. Nee het zal best teveel zijn om ze allemaal aan te pakken, maar als de kans groot is dat je eruit wordt geflikkerd gaan er veel toch wel twee keer nadenken (ja ja, erg moeilijk voor sommige van die types) of ze wel dat risico willen lopen.
En dan een Toto die meende dat Hamilton op schema voor pole lagquote:Op zondag 4 september 2022 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Minister of Defense in werking
Nee, de discussie vloeide voort uit het feit dat jij beweerde dat het boegeroep op Zandvoort vorig jaar begon (en daarvoor niet eerder voorkwam), en niet een reactie was op wat er vorig jaar op Silverstone gebeurde.quote:Op zondag 4 september 2022 00:09 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat klopt, we zitten in 2022 en vandaag wordt er tijdens de kwalificatie van de GP van Nederland weer een oranje fakkel op het circuit gegooid door een of andere randdebiel, waardoor er een rode vlag komt. En daarna nog een in de pitstraat. Gedrag van zogenaamde F1-fans dat ik hiervoor nog niet heb gezien en het Nederlandse publiek internationaal gewoon een slechte naam bezorgt. Daar vloeide deze discussie uit voort.
Er is nu een race bezigquote:Op zondag 4 september 2022 09:13 schreef Peterselieman het volgende:
Gelukkig gaan we straks weer racen
"De autos komen er aan, ga allemaal staan en omhoog met die handjes!", zou de presentator zeggen.quote:
Je moet in de SPT subforum zijn voor de juniorklassenquote:Op zondag 4 september 2022 09:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
"De autos komen er aan, ga allemaal staan en omhoog met die handjes!", zou de presentator zeggen.
[ afbeelding ]
Reddit - My experience as going to the Dutch GP as a hijabiquote:Op zondag 4 september 2022 08:51 schreef schommelstoel het volgende:
Moet toch wel stellen dat het voornamelijk Britten zijn die nu online lopen te zuigen over NL GP.
En hier zijn het boze blanke Hamilton/Merc fans die nu zuigen op alles Oranje.
Dit is echt niet iets nieuws en iets dat alleen in Nederland voorkom, mensen die dat zeggen kijken waarschijnlijk pas sinds Zandvoort F1.
[ afbeelding ]
Man man man
Zonder bier ook plezier!quote:Op zondag 4 september 2022 09:26 schreef mikieu het volgende:
Tas vol bier is binnen hoor, veel plezier vandaag.
Nou ja, met Ferrari strategien is dat geen onwaarschijnlijk scenario.quote:Op zondag 4 september 2022 09:04 schreef PzKpfw het volgende:
Ferrari op P2 & P3 en nu.nl spreekt van het voornaamste gevaar vanuit Mercedes
Je vraagt er ook wel een beetje om om aangekeken te worden als je met een hoofddoek naar zo'n soort evenement gaat. Maar aankijken is niet verboden.quote:Op zondag 4 september 2022 09:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Reddit - My experience as going to the Dutch GP as a hijabi
"Are you up for sale because you are unique"
Ik heb echt moeite om dit soort verhalen te geloven. Bovenstaande quote vertaald niet eens fatsoenlijk naar het Nederlands, is geen gezegde of spreekwoord etc.
Het is een beetje apart dat het de enige posts van dat account zijn. Dat roept wel vragen op.quote:Op zondag 4 september 2022 09:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb echt moeite om dit soort verhalen te geloven. Bovenstaande quote vertaald niet eens fatsoenlijk naar het Nederlands, is geen gezegde of spreekwoord etc.
Ja, je moet ook niet op nu.nl lezen. Nooit.quote:Op zondag 4 september 2022 09:04 schreef PzKpfw het volgende:
Ferrari op P2 & P3 en nu.nl spreekt van het voornaamste gevaar vanuit Mercedes
Ze gebruikt de term micro agression in haar tekst....ik haak dan meteen af.quote:Op zondag 4 september 2022 09:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 4 september 2022 08:49 schreef exile79 het volgende:
Lekker na de race die dingen aansteken niks mis mee. No pyro no party toch? Of ben ik nu de voetbaltokkie .
Sinds Oostenrijk met die scam van die 2 meiden die zielig deden om bij Aston Martin te komen. Neem ik deze huilverhalen met een korreltje zout.quote:Op zondag 4 september 2022 09:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is een beetje apart dat het de enige posts van dat account zijn. Dat roept wel vragen op.
Die Mercs hadden echt geen kans op pole hoor.quote:Op zondag 4 september 2022 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Minister of Defense in werking
quote:Op zondag 4 september 2022 09:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Die Mercs hadden echt geen kans op pole hoor.
Geen safe space dan wordt de situatie voor een aantal al snel penibelquote:Op zondag 4 september 2022 09:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze gebruikt de term micro agression in haar tekst....ik haak dan meteen af.
geen idee hoe het in zandvoort gaat maar ik was bij de gp in frankrijk. iedereen moest hun tassen laten controleren. iets in je kleding verstoppen zat er niet echt in want het was 39 graden dus heb je niet veel aan. toch zag ik mensen zitten met zelf meegenomen blikken bier(wel slim want de wachtrijen voor een biertje ijsje cola of wat dan ook waren 30 minuten).quote:Op zondag 4 september 2022 00:36 schreef Jane het volgende:
Wat in frankrijk deden ze 100% controle?quote:Op zondag 4 september 2022 10:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
geen idee hoe het in zandvoort gaat maar ik was bij de gp in frankrijk. iedereen moest hun tassen laten controleren. iets in je kleding verstoppen zat er niet echt in want het was 39 graden dus heb je niet veel aan. toch zag ik mensen zitten met zelf meegenomen blikken bier(wel slim want de wachtrijen voor een biertje ijsje cola of wat dan ook waren 30 minuten).
een 100% controle is niet mogelijk denk ik.
Niet iedereen wordt gecontroleerd, heeft ook met de doorstroming te maken. En als je een beetje bier meeneemt en het is Heineken, dan laten ze je ook door. Er lag wel hertog Jan in de containers. Maar zo'n fakkeltje is echt peanuts, in het voorvakje van je rugtas kijken ze sowieso al niet.quote:Op zondag 4 september 2022 10:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
geen idee hoe het in zandvoort gaat maar ik was bij de gp in frankrijk. iedereen moest hun tassen laten controleren. iets in je kleding verstoppen zat er niet echt in want het was 39 graden dus heb je niet veel aan. toch zag ik mensen zitten met zelf meegenomen blikken bier(wel slim want de wachtrijen voor een biertje ijsje cola of wat dan ook waren 30 minuten).
op vrijdag werden onze tassen voor 2 seconde gechecked. in die twee tellen werpen ze even een blik in je tas en dan mag je doorlopen. in de andere ruimte aan de voorzijde van de tas is niet gekeken, daar hadden makkelijk 5 rookpotten kunnen zitten.quote:Op zondag 4 september 2022 10:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Op Silverstone was er een track invasion en als er geen rode vlag was geweest voor die crash van Zhou dan hadden we het voor die lui op de race baan gehad. Dus Britten zijn wel de laatste die iets moeten zeggen.quote:Op zondag 4 september 2022 08:51 schreef schommelstoel het volgende:
Moet toch wel stellen dat het voornamelijk Britten zijn die nu online lopen te zuigen over NL GP.
En hier zijn het boze blanke Hamilton/Merc fans die nu zuigen op alles Oranje.
Dit is echt niet iets nieuws en iets dat alleen in Nederland voorkom, mensen die dat zeggen kijken waarschijnlijk pas sinds Zandvoort F1.
[ afbeelding ]
Man man man
Hoezo? Zolang Verstappen nog rijdt lijkt me, het is commercieel een groot succes.quote:Op zondag 4 september 2022 11:11 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe lang geven we Zandvoort nog voor op de GP-kalender? Ik schat dat we over 2-3 jaar de laatste editie wel hebben gehad.
Ah, ok. Kon al niks vinden hierquote:Op zondag 4 september 2022 11:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga daarvoor naar het juiste topic
SPT / [Junior] Formuleklassen #78 - Zandvoort
NOS begint er al om half twee aanquote:Op zondag 4 september 2022 11:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ben benieuwd naar de verslaggeving van de NOS. Of wordt de Viaplay verslaggeving daar uitgezonden?
De voorbeschouwing op de grootste publieke zender begint al om 13:30. Er zal vooruit worden gekeken met Bent Viscaal, Beitske Visser, Nyck de Vries, Frits van Amersfoort en data-engineer Ramon Drost. De race is volledig te zien bij de NOS, deze uitzending begint tien minuten voor de start van de race. Het commentaar wordt voorzien door Hans van Loozenoord en coureur Jeroen Bleekemolen. Na de race volgt er nog een na beschouwing tot 18:00.quote:Op zondag 4 september 2022 11:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ben benieuwd naar de verslaggeving van de NOS. Of wordt de Viaplay verslaggeving daar uitgezonden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik ben ook wel benieuwd! Ze doen natuurlijk nooit live F1, maar aan de andere kant hebben ze daar extreem veel ervaring met het verslaan van grote sportevenementen. Zou best kunnen dat ze het leuk doen.quote:Op zondag 4 september 2022 11:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2022 11:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Dus NOS voor mij. Als het louis dekker geweest, dan was ik overgeschakeld naar F1TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op zondag 4 september 2022 11:07 schreef Kreator het volgende:
Iemand die ik ken:
Meneer mag ik uw tas controleren?
Nee.
En hij liep door. En dat vonden ze goed. Dus zo fantastisch is de controle niet. Hij had overigens zijn tas vol met fakkels, dus wel jammer dat ze hem niet gepakt hebben.
quote:Op zondag 4 september 2022 11:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De voorbeschouwing op de grootste publieke zender begint al om 13:30. Er zal vooruit worden gekeken met Bent Viscaal, Beitske Visser, Nyck de Vries, Frits van Amersfoort en data-engineer Ramon Drost. De race is volledig te zien bij de NOS, deze uitzending begint tien minuten voor de start van de race. Het commentaar wordt voorzien door Hans van Loozenoord en coureur Jeroen Bleekemolen. Na de race volgt er nog een na beschouwing tot 18:00.
Die waren er juist als de kippen bij toen vorige race op Zandvoort het publiek de borden langs de baan mee nam.quote:Op zondag 4 september 2022 10:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
Op Silverstone was er een track invasion en als er geen rode vlag was geweest voor die crash van Zhou dan hadden we het voor die lui op de race baan gehad. Dus Britten zijn wel de laatste die iets moeten zeggen.
Het is allemaal maar wat he?quote:Op zondag 4 september 2022 11:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die waren er juist als de kippen bij toen vorige race op Zandvoort het publiek de borden langs de baan mee nam.
In/op Silverstone gebeurde het ook gewoon maar daar hoorde je niemand over toen.
Whiskers2009 in SPT / [Junior] Formuleklassen #78 - Zandvoortquote:Op zondag 4 september 2022 11:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Lawson doet een Bottasje en de commentator vindt het goed
Het lijkt wel alsof sommige media biased zijn tegen Nederlanders en hun gekte voor Max.quote:Op zondag 4 september 2022 11:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die waren er juist als de kippen bij toen vorige race op Zandvoort het publiek de borden langs de baan mee nam.
In/op Silverstone gebeurde het ook gewoon maar daar hoorde je niemand over toen.
Ach laten we wel wezen, een formule 1 race met hoofdzakelijk mannen waarvan een groot deel aardig in de olie zit en met toegevoegde bonus dat sinds Verstappen de boel ook vol zit met teletoeters gaat nooit een wokefest zijn. Het zou me eerder verbazen als iemand met een hoofddoek op daar een leuke middag zonder vervelende opmerkingen had gehad.quote:Op zondag 4 september 2022 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds Oostenrijk met die scam van die 2 meiden die zielig deden om bij Aston Martin te komen. Neem ik deze huilverhalen met een korreltje zout.
Er zullen vast zulke incidenten gebeuren op het circuit, maar ga dan naar de beveiliging of andere medewerker van circuit en melding doen ipv zielig doen op het internet
echter dat is op elk circuit en niet zoals de media het lijkt over komen alleen oostenrijk en nederlandquote:Op zondag 4 september 2022 11:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach laten we wel wezen, een formule 1 race met hoofdzakelijk mannen waarvan een groot deel aardig in de olie zit en met toegevoegde bonus dat sinds Verstappen de boel ook vol zit met teletoeters gaat nooit een wokefest zijn. Het zou me eerder verbazen als iemand met een hoofddoek op daar een leuke middag zonder vervelende opmerkingen had gehad.
En wat wil je dat ik hier op ga terug zeggen?quote:Op zondag 4 september 2022 11:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is allemaal maar wat he?
F3quote:Op zondag 4 september 2022 11:45 schreef golfer het volgende:
Ik weet niet welke klasse er vanmorgen om ca. 9:30 op het circuit bezig was, maar die maakten dus echt een ouderwetse tyfusherrie. Was bij ons zo luid te horen alsof ze op 100 meter afstand van ons aan het racen waren.
F-1 horen we nauwelijks.
Dat het allemaal maar wat is.quote:Op zondag 4 september 2022 11:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En wat wil je dat ik hier op ga terug zeggen?
Misschien Porsche Supercup, die gasten maken een kabaal van jewelste.quote:Op zondag 4 september 2022 11:45 schreef golfer het volgende:
Ik weet niet welke klasse er vanmorgen om ca. 9:30 op het circuit bezig was, maar die maakten dus echt een ouderwetse tyfusherrie. Was bij ons zo luid te horen alsof ze op 100 meter afstand van ons aan het racen waren.
F-1 horen we nauwelijks.
Die moeten nog volgens mijquote:Op zondag 4 september 2022 11:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien Porsche Supercup, die gasten maken een kabaal van jewelste.
Nou weet ik niet of dat in de golfstaten ook zo is, maar ik heb niet de illusie dat bijvoorbeeld de Britse racefans allemaal van die progressieve, ruimdenkende mensen zijn.quote:Op zondag 4 september 2022 11:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
echter dat is op elk circuit en niet zoals de media het lijkt over komen alleen oostenrijk en nederland
Exact, het tokkiegehalte is daar net zo hoog, zo niet hoger.quote:Op zondag 4 september 2022 11:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of dat in de golfstaten ook zo is, maar ik heb niet de illusie dat bijvoorbeeld de Britse racefans allemaal van die progressieve, ruimdenkende mensen zijn.
Wonen jullie aan zee?quote:Op zondag 4 september 2022 11:45 schreef golfer het volgende:
F-1 horen we nauwelijks.
Nee. Maar wel vlakbij.quote:
Nice. Ik moet 3 uur rijden voor ik aan zee ben ofzo.quote:
Alleen als het eb is.quote:
Als het vloed is in zee dus??quote:
F3quote:Op zondag 4 september 2022 11:45 schreef golfer het volgende:
F-1 horen we nauwelijks.
Die gaan zo pasquote:Op zondag 4 september 2022 11:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien Porsche Supercup, die gasten maken een kabaal van jewelste.
quote:Op zondag 4 september 2022 12:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maken denk ik nog meer kabaal dan F3.
Dat zal @golfer ons zo wel kunnen vertellenquote:Op zondag 4 september 2022 12:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maken denk ik nog meer kabaal dan F3.
quote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Bah had me helemaal verheugd op de race.. krijg ik net te horen dat m,n kat is doodgereden… op een weg waar ze nooit komt..
Da's kut man. Sterkte.quote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Bah had me helemaal verheugd op de race.. krijg ik net te horen dat m,n kat is doodgereden… op een weg waar ze nooit komt..
Ahhhquote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Sterkte!quote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Ach, wat verdrietigquote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Gecondoleerd, sterktequote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Sad, sterkte.quote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Balen man. Sterkte.quote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
heel veel sterktequote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Bah, doet me denken aan toen een half uur voor de wedstrijd Nederland - Frankrijk euro 2008, mijn hond doodgereden werd.quote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Sterkte!quote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Wat klotequote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Klote. Gecondoleerd.quote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Sterkte gozert.quote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Sterktequote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Nou nou nouquote:Op zondag 4 september 2022 12:40 schreef Nia het volgende:
Dom wicht van de NOS. https://nos.nl/uitzendingen
Voor wie bent u😂😂quote:Op zondag 4 september 2022 12:40 schreef Nia het volgende:
Toch een klein fapje gemacht.quote:Op zondag 4 september 2022 12:40 schreef Nia het volgende:
"Er is een soort van voorprogramma"quote:Op zondag 4 september 2022 12:40 schreef Nia het volgende:
Hier ga je toch niet vrijwillig naar kijken?quote:Op zondag 4 september 2022 12:40 schreef Nia het volgende:
eens....quote:
Sterktequote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Was toch eerst om 13:00quote:
Net stond de teller nog op 35 min tot uitzending, nu opeens niet meer dus kennelijk toch geen vertraging. Dus wel rond 13:00.quote:Op zondag 4 september 2022 12:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was toch eerst om 13:00
Zandvoort is wel fucked up qua tijden vergeleken met andere Europese gp's
FOUT!quote:
quote:
NOS begint gelukkig eerder, als die er niks van bakken door naar F1TVquote:Op zondag 4 september 2022 13:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks kiezen tussen NOS en F1TV voorbeschouwing
Beidenquote:Op zondag 4 september 2022 13:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks kiezen tussen NOS en F1TV voorbeschouwing
...voorbij Max!quote:
Bunch of lemonsquote:Op zondag 4 september 2022 13:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit nummer is niet handig om te draaien, want straks gaan ze bacardi lemon op de baan gooien
Die was allang livequote:
quote:
Wiens?quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 13:04 schreef Sked het volgende:
The strategy will play an important role today
Ferrari is dus klaar
Of ze verrassen ons.quote:Op zondag 4 september 2022 13:04 schreef Sked het volgende:
Ferrari is dus klaar
Alleen bij de koning, koningin en de 3 prinsessenquote:Op zondag 4 september 2022 13:04 schreef Rianne84 het volgende:
Je hoeft je bij prins bril niet te gedragen hoor yuki
Plan !quote:Op zondag 4 september 2022 13:04 schreef Sked het volgende:
Ferrari is dus klaar
Dit is DE prins van Holland volgens Tomquote:Op zondag 4 september 2022 13:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen bij de koning, koningin en de 3 prinsessen
Ik had het over wangedrag door NL publiek bij F1, dat ik nog niet eerder in die mate had gezien. Een van de onderdelen daarvan die ik noemde, was het massaal uitjouwen van Hamilton op Zandvoort 2021. Daar reageer jij op dat ik mijn "tijdlijn niet op orde heb qua actie en reactie".quote:Op zondag 4 september 2022 08:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er wordt helemaal nergens een waanbeeld neergezet dat die crash op Silverstone een unicum was. Dat is wat JIJ ervan maakt (een frame). En vervolgens borduur je lekker verder op je eigen frame.
Je maakt echt helemaal nergens een valide punt.
Even wennen aan een andere auto.quote:
Arme hondquote:
Laura Winterquote:
Harde tepels dus.quote:
Je geilt op 12 jarige skaters?quote:Op zondag 4 september 2022 13:09 schreef Nia het volgende:
De Red Bullers met petjes andersom. Mogen ze vaker doen.
Alle milieugekkies viesmad.quote:Op zondag 4 september 2022 13:10 schreef Gunner het volgende:
Wist niet dat er nog zoveel oude politieporsches bewaard waren gebleven. Leuk.
Lachen man.quote:
met streamen? om 13:30 zou de voorbeschouwing beginnen.quote:
Nee 13:10quote:Op zondag 4 september 2022 13:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
met streamen? om 13:30 zou de voorbeschouwing beginnen.
Eerlijk is eerlijk, het is wel prachtig om te zienquote:
Op NPO1 nuquote:Op zondag 4 september 2022 13:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
met streamen? om 13:30 zou de voorbeschouwing beginnen.
Hij weet toch niet wat er gezongen wordtquote:Op zondag 4 september 2022 13:12 schreef Rianne84 het volgende:
Lewis heeft maar een ander muziekje opgezet. Can't blame him.
Beetje schuw gewoon dus daardoor ongemakkelijk.quote:Op zondag 4 september 2022 13:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Beitske zit heel ongelukkig te zijn.
quote:Op zondag 4 september 2022 13:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
zo heerlijk als een coureur in vrije tijd alsnog in racepak aan tafel zit. Top.
Sponsorgenot. Anders kan ze niet rondkomen van haar hobby.quote:Op zondag 4 september 2022 13:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
tering, lees je anders even in zeg.quote:Beitske, Hebben jullie ook een drivers-parade in de W-Series?
- Euh, Nee
dit joe ried it.quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 13:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2021 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Politie en boswachters zitten altijd in werkkleding in talkshows
i ditquote:
Ze doet het beter dan Jack vorig jaarquote:
Tshirts wegschieten het publiek in.quote:Op zondag 4 september 2022 13:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
iemand kolen aan het scheppen daar?
sorrie for ze piktjure.quote:
Die worden bewaard voor wanneer de groene vlag wordt gezwaaidquote:Op zondag 4 september 2022 13:16 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is heel vet![]()
En nog geen rookbommetje gezien
Denk het ook, maar probeer het even positief te benaderenquote:Op zondag 4 september 2022 13:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Die worden bewaard voor wanneer de groene vlag wordt gezwaaid
Toen wij op Hockenheim waren moest Nico Rosberg de t-shirts schieten, maar die kreeg ze het publiek niet in.quote:Op zondag 4 september 2022 13:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In Amerika heb je die onzin ook.
quote:Op zondag 4 september 2022 13:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Toen wij op Hockenheim waren moest Nico Rosberg de t-shirts schieten, maar die kreeg ze het publiek niet in.
Ik mis alleen het dweilorkestquote:
Rip zangeres zonder naamquote:Op zondag 4 september 2022 13:18 schreef R-woud93 het volgende:
MEXIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |