Reddit - My experience as going to the Dutch GP as a hijabiquote:Op zondag 4 september 2022 08:51 schreef schommelstoel het volgende:
Moet toch wel stellen dat het voornamelijk Britten zijn die nu online lopen te zuigen over NL GP.
En hier zijn het boze blanke Hamilton/Merc fans die nu zuigen op alles Oranje.
Dit is echt niet iets nieuws en iets dat alleen in Nederland voorkom, mensen die dat zeggen kijken waarschijnlijk pas sinds Zandvoort F1.
[ afbeelding ]
Man man man
Zonder bier ook plezier!quote:Op zondag 4 september 2022 09:26 schreef mikieu het volgende:
Tas vol bier is binnen hoor, veel plezier vandaag.
Nou ja, met Ferrari strategieën is dat geen onwaarschijnlijk scenario.quote:Op zondag 4 september 2022 09:04 schreef PzKpfw het volgende:
Ferrari op P2 & P3 en nu.nl spreekt van het voornaamste gevaar vanuit Mercedes
Je vraagt er ook wel een beetje om om aangekeken te worden als je met een hoofddoek naar zo'n soort evenement gaat. Maar aankijken is niet verboden.quote:Op zondag 4 september 2022 09:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Reddit - My experience as going to the Dutch GP as a hijabi
"Are you up for sale because you are unique"
Ik heb echt moeite om dit soort verhalen te geloven. Bovenstaande quote vertaald niet eens fatsoenlijk naar het Nederlands, is geen gezegde of spreekwoord etc.
Het is een beetje apart dat het de enige posts van dat account zijn. Dat roept wel vragen op.quote:Op zondag 4 september 2022 09:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb echt moeite om dit soort verhalen te geloven. Bovenstaande quote vertaald niet eens fatsoenlijk naar het Nederlands, is geen gezegde of spreekwoord etc.
Ja, je moet ook niet op nu.nl lezen. Nooit.quote:Op zondag 4 september 2022 09:04 schreef PzKpfw het volgende:
Ferrari op P2 & P3 en nu.nl spreekt van het voornaamste gevaar vanuit Mercedes
Ze gebruikt de term micro agression in haar tekst....ik haak dan meteen af.quote:Op zondag 4 september 2022 09:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 4 september 2022 08:49 schreef exile79 het volgende:
Lekker na de race die dingen aansteken niks mis mee. No pyro no party toch? Of ben ik nu de voetbaltokkie .
Sinds Oostenrijk met die scam van die 2 meiden die zielig deden om bij Aston Martin te komen. Neem ik deze huilverhalen met een korreltje zout.quote:Op zondag 4 september 2022 09:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is een beetje apart dat het de enige posts van dat account zijn. Dat roept wel vragen op.
Die Mercs hadden echt geen kans op pole hoor.quote:Op zondag 4 september 2022 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Minister of Defense in werking
quote:Op zondag 4 september 2022 09:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Die Mercs hadden echt geen kans op pole hoor.
Geen safe space dan wordt de situatie voor een aantal al snel penibelquote:Op zondag 4 september 2022 09:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze gebruikt de term micro agression in haar tekst....ik haak dan meteen af.
geen idee hoe het in zandvoort gaat maar ik was bij de gp in frankrijk. iedereen moest hun tassen laten controleren. iets in je kleding verstoppen zat er niet echt in want het was 39 graden dus heb je niet veel aan. toch zag ik mensen zitten met zelf meegenomen blikken bier(wel slim want de wachtrijen voor een biertje ijsje cola of wat dan ook waren 30 minuten).quote:Op zondag 4 september 2022 00:36 schreef Jane het volgende:
Ik las hier eerder dat ze blijkbaar wel iedereen kunnen controleren op meegenomen drank, dus ik moet zeggen dat ik dan niet begrijp hoe die kut-fakkels wel binnen kunnen komen.
Wat in frankrijk deden ze 100% controle?quote:Op zondag 4 september 2022 10:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
geen idee hoe het in zandvoort gaat maar ik was bij de gp in frankrijk. iedereen moest hun tassen laten controleren. iets in je kleding verstoppen zat er niet echt in want het was 39 graden dus heb je niet veel aan. toch zag ik mensen zitten met zelf meegenomen blikken bier(wel slim want de wachtrijen voor een biertje ijsje cola of wat dan ook waren 30 minuten).
een 100% controle is niet mogelijk denk ik.
Niet iedereen wordt gecontroleerd, heeft ook met de doorstroming te maken. En als je een beetje bier meeneemt en het is Heineken, dan laten ze je ook door. Er lag wel hertog Jan in de containers. Maar zo'n fakkeltje is echt peanuts, in het voorvakje van je rugtas kijken ze sowieso al niet.quote:Op zondag 4 september 2022 10:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
geen idee hoe het in zandvoort gaat maar ik was bij de gp in frankrijk. iedereen moest hun tassen laten controleren. iets in je kleding verstoppen zat er niet echt in want het was 39 graden dus heb je niet veel aan. toch zag ik mensen zitten met zelf meegenomen blikken bier(wel slim want de wachtrijen voor een biertje ijsje cola of wat dan ook waren 30 minuten).
op vrijdag werden onze tassen voor 2 seconde gechecked. in die twee tellen werpen ze even een blik in je tas en dan mag je doorlopen. in de andere ruimte aan de voorzijde van de tas is niet gekeken, daar hadden makkelijk 5 rookpotten kunnen zitten.quote:Op zondag 4 september 2022 10:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Op Silverstone was er een track invasion en als er geen rode vlag was geweest voor die crash van Zhou dan hadden we het voor die lui op de race baan gehad. Dus Britten zijn wel de laatste die iets moeten zeggen.quote:Op zondag 4 september 2022 08:51 schreef schommelstoel het volgende:
Moet toch wel stellen dat het voornamelijk Britten zijn die nu online lopen te zuigen over NL GP.
En hier zijn het boze blanke Hamilton/Merc fans die nu zuigen op alles Oranje.
Dit is echt niet iets nieuws en iets dat alleen in Nederland voorkom, mensen die dat zeggen kijken waarschijnlijk pas sinds Zandvoort F1.
[ afbeelding ]
Man man man
Hoezo? Zolang Verstappen nog rijdt lijkt me, het is commercieel een groot succes.quote:Op zondag 4 september 2022 11:11 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe lang geven we Zandvoort nog voor op de GP-kalender? Ik schat dat we over 2-3 jaar de laatste editie wel hebben gehad.
Ah, oké. Kon al niks vinden hierquote:Op zondag 4 september 2022 11:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga daarvoor naar het juiste topic
SPT / [Junior] Formuleklassen #78 - Zandvoort
NOS begint er al om half twee aanquote:Op zondag 4 september 2022 11:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ben benieuwd naar de verslaggeving van de NOS. Of wordt de Viaplay verslaggeving daar uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |