Niet iedereen wordt gecontroleerd, heeft ook met de doorstroming te maken. En als je een beetje bier meeneemt en het is Heineken, dan laten ze je ook door. Er lag wel hertog Jan in de containers. Maar zo'n fakkeltje is echt peanuts, in het voorvakje van je rugtas kijken ze sowieso al niet.quote:Op zondag 4 september 2022 10:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
geen idee hoe het in zandvoort gaat maar ik was bij de gp in frankrijk. iedereen moest hun tassen laten controleren. iets in je kleding verstoppen zat er niet echt in want het was 39 graden dus heb je niet veel aan. toch zag ik mensen zitten met zelf meegenomen blikken bier(wel slim want de wachtrijen voor een biertje ijsje cola of wat dan ook waren 30 minuten).
een 100% controle is niet mogelijk denk ik.
op vrijdag werden onze tassen voor 2 seconde gechecked. in die twee tellen werpen ze even een blik in je tas en dan mag je doorlopen. in de andere ruimte aan de voorzijde van de tas is niet gekeken, daar hadden makkelijk 5 rookpotten kunnen zitten.quote:Op zondag 4 september 2022 10:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
geen idee hoe het in zandvoort gaat maar ik was bij de gp in frankrijk. iedereen moest hun tassen laten controleren. iets in je kleding verstoppen zat er niet echt in want het was 39 graden dus heb je niet veel aan. toch zag ik mensen zitten met zelf meegenomen blikken bier(wel slim want de wachtrijen voor een biertje ijsje cola of wat dan ook waren 30 minuten).
een 100% controle is niet mogelijk denk ik.
Op Silverstone was er een track invasion en als er geen rode vlag was geweest voor die crash van Zhou dan hadden we het voor die lui op de race baan gehad. Dus Britten zijn wel de laatste die iets moeten zeggen.quote:Op zondag 4 september 2022 08:51 schreef schommelstoel het volgende:
Moet toch wel stellen dat het voornamelijk Britten zijn die nu online lopen te zuigen over NL GP.
En hier zijn het boze blanke Hamilton/Merc fans die nu zuigen op alles Oranje.
Dit is echt niet iets nieuws en iets dat alleen in Nederland voorkom, mensen die dat zeggen kijken waarschijnlijk pas sinds Zandvoort F1.
[ afbeelding ]
Man man man
Hoezo? Zolang Verstappen nog rijdt lijkt me, het is commercieel een groot succes.quote:Op zondag 4 september 2022 11:11 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe lang geven we Zandvoort nog voor op de GP-kalender? Ik schat dat we over 2-3 jaar de laatste editie wel hebben gehad.
Ah, oké. Kon al niks vinden hierquote:Op zondag 4 september 2022 11:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga daarvoor naar het juiste topic
SPT / [Junior] Formuleklassen #78 - Zandvoort
NOS begint er al om half twee aanquote:Op zondag 4 september 2022 11:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ben benieuwd naar de verslaggeving van de NOS. Of wordt de Viaplay verslaggeving daar uitgezonden?
De voorbeschouwing op de grootste publieke zender begint al om 13:30. Er zal vooruit worden gekeken met Bent Viscaal, Beitske Visser, Nyck de Vries, Frits van Amersfoort en data-engineer Ramon Drost. De race is volledig te zien bij de NOS, deze uitzending begint tien minuten voor de start van de race. Het commentaar wordt voorzien door Hans van Loozenoord en coureur Jeroen Bleekemolen. Na de race volgt er nog een na beschouwing tot 18:00.quote:Op zondag 4 september 2022 11:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ben benieuwd naar de verslaggeving van de NOS. Of wordt de Viaplay verslaggeving daar uitgezonden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik ben ook wel benieuwd! Ze doen natuurlijk nooit live F1, maar aan de andere kant hebben ze daar extreem veel ervaring met het verslaan van grote sportevenementen. Zou best kunnen dat ze het leuk doen.quote:Op zondag 4 september 2022 11:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2022 11:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Dus NOS voor mij. Als het louis dekker geweest, dan was ik overgeschakeld naar F1TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op zondag 4 september 2022 11:07 schreef Kreator het volgende:
Iemand die ik ken:
Meneer mag ik uw tas controleren?
Nee.
En hij liep door. En dat vonden ze goed. Dus zo fantastisch is de controle niet. Hij had overigens zijn tas vol met fakkels, dus wel jammer dat ze hem niet gepakt hebben.
quote:Op zondag 4 september 2022 11:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De voorbeschouwing op de grootste publieke zender begint al om 13:30. Er zal vooruit worden gekeken met Bent Viscaal, Beitske Visser, Nyck de Vries, Frits van Amersfoort en data-engineer Ramon Drost. De race is volledig te zien bij de NOS, deze uitzending begint tien minuten voor de start van de race. Het commentaar wordt voorzien door Hans van Loozenoord en coureur Jeroen Bleekemolen. Na de race volgt er nog een na beschouwing tot 18:00.
Die waren er juist als de kippen bij toen vorige race op Zandvoort het publiek de borden langs de baan mee nam.quote:Op zondag 4 september 2022 10:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
Op Silverstone was er een track invasion en als er geen rode vlag was geweest voor die crash van Zhou dan hadden we het voor die lui op de race baan gehad. Dus Britten zijn wel de laatste die iets moeten zeggen.
Het is allemaal maar wat he?quote:Op zondag 4 september 2022 11:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die waren er juist als de kippen bij toen vorige race op Zandvoort het publiek de borden langs de baan mee nam.
In/op Silverstone gebeurde het ook gewoon maar daar hoorde je niemand over toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |