quote:
Wiens?quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 13:04 schreef Sked het volgende:
The strategy will play an important role today
Ferrari is dus klaar
Of ze verrassen ons.quote:Op zondag 4 september 2022 13:04 schreef Sked het volgende:
Ferrari is dus klaar
Alleen bij de koning, koningin en de 3 prinsessenquote:Op zondag 4 september 2022 13:04 schreef Rianne84 het volgende:
Je hoeft je bij prins bril niet te gedragen hoor yuki
Plan !quote:Op zondag 4 september 2022 13:04 schreef Sked het volgende:
Ferrari is dus klaar
Dit is DE prins van Holland volgens Tomquote:Op zondag 4 september 2022 13:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen bij de koning, koningin en de 3 prinsessen
Ik had het over wangedrag door NL publiek bij F1, dat ik nog niet eerder in die mate had gezien. Een van de onderdelen daarvan die ik noemde, was het massaal uitjouwen van Hamilton op Zandvoort 2021. Daar reageer jij op dat ik mijn "tijdlijn niet op orde heb qua actie en reactie".quote:Op zondag 4 september 2022 08:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er wordt helemaal nergens een waanbeeld neergezet dat die crash op Silverstone een unicum was. Dat is wat JIJ ervan maakt (een frame). En vervolgens borduur je lekker verder op je eigen frame.
Je maakt echt helemaal nergens een valide punt.
Even wennen aan een andere auto.quote:
Arme hondquote:
Laura Winterquote:
Harde tepels dus.quote:
Je geilt op 12 jarige skaters?quote:Op zondag 4 september 2022 13:09 schreef Nia het volgende:
De Red Bullers met petjes andersom. Mogen ze vaker doen.
Alle milieugekkies viesmad.quote:Op zondag 4 september 2022 13:10 schreef Gunner het volgende:
Wist niet dat er nog zoveel oude politieporsches bewaard waren gebleven. Leuk.
Lachen man.quote:
met streamen? om 13:30 zou de voorbeschouwing beginnen.quote:
Nee 13:10quote:Op zondag 4 september 2022 13:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
met streamen? om 13:30 zou de voorbeschouwing beginnen.
Eerlijk is eerlijk, het is wel prachtig om te zienquote:
Op NPO1 nuquote:Op zondag 4 september 2022 13:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
met streamen? om 13:30 zou de voorbeschouwing beginnen.
Hij weet toch niet wat er gezongen wordtquote:Op zondag 4 september 2022 13:12 schreef Rianne84 het volgende:
Lewis heeft maar een ander muziekje opgezet. Can't blame him.
Beetje schuw gewoon dus daardoor ongemakkelijk.quote:Op zondag 4 september 2022 13:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Beitske zit heel ongelukkig te zijn.
quote:Op zondag 4 september 2022 13:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
zo heerlijk als een coureur in vrije tijd alsnog in racepak aan tafel zit. Top.
Sponsorgenot. Anders kan ze niet rondkomen van haar hobby.quote:Op zondag 4 september 2022 13:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
tering, lees je anders even in zeg.quote:Beitske, Hebben jullie ook een drivers-parade in de W-Series?
- Euh, Nee
dit joe ried it.quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 13:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2021 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Politie en boswachters zitten altijd in werkkleding in talkshows
i ditquote:
Ze doet het beter dan Jack vorig jaarquote:
Tshirts wegschieten het publiek in.quote:Op zondag 4 september 2022 13:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
iemand kolen aan het scheppen daar?
sorrie for ze piktjure.quote:
Die worden bewaard voor wanneer de groene vlag wordt gezwaaidquote:Op zondag 4 september 2022 13:16 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is heel vet![]()
En nog geen rookbommetje gezien
Denk het ook, maar probeer het even positief te benaderenquote:Op zondag 4 september 2022 13:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Die worden bewaard voor wanneer de groene vlag wordt gezwaaid
Toen wij op Hockenheim waren moest Nico Rosberg de t-shirts schieten, maar die kreeg ze het publiek niet in.quote:Op zondag 4 september 2022 13:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In Amerika heb je die onzin ook.
quote:Op zondag 4 september 2022 13:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Toen wij op Hockenheim waren moest Nico Rosberg de t-shirts schieten, maar die kreeg ze het publiek niet in.
Ik mis alleen het dweilorkestquote:
Rip zangeres zonder naamquote:Op zondag 4 september 2022 13:18 schreef R-woud93 het volgende:
MEXIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |