quote:
Op zondag 4 september 2022 08:27 schreef Whiskers2009 het volgende:[..]
Er wordt helemaal nergens een waanbeeld neergezet dat die crash op Silverstone een unicum was. Dat is wat JIJ ervan maakt (een frame). En vervolgens borduur je lekker verder op je eigen frame.
Je maakt echt helemaal nergens een valide punt.
Ik had het over wangedrag door NL publiek bij F1, dat ik nog niet eerder in die mate had gezien. Een van de onderdelen daarvan die ik noemde, was het massaal uitjouwen van Hamilton op Zandvoort 2021. Daar reageer jij op dat ik mijn "tijdlijn niet op orde heb qua actie en reactie".
Geen uitleg verder, maar ik vermoedde al dat het argument daarvoor "Silverstone" was. Dus: dat dat uitjouwen een "reactie" was daarop, alsof dat logisch of begrijpelijk is. En inderdaad, je antwoordt: "het begon op Silverstone". Er zijn talloze incidenten geweest in de geschiedenis van F1 met dergelijke crashes, maar dat massale uitjouwen van een coureur bij opvolgende races heb ik nog nooit gehoord. Ik vind er dan ook helemaal niets "actie-reactie" aan wat het op een of andere manier begrijpelijk of terecht maakt. Het is voetbalsupportergedrag dat geïntroduceerd is door debieltjes met een oranje shirt, dat wat mij betreft totaal niet bij F1 past.