Whiskers2009 in SPT / [Junior] Formuleklassen #78 - Zandvoortquote:Op zondag 4 september 2022 11:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Lawson doet een Bottasje en de commentator vindt het goed
Het lijkt wel alsof sommige media biased zijn tegen Nederlanders en hun gekte voor Max.quote:Op zondag 4 september 2022 11:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die waren er juist als de kippen bij toen vorige race op Zandvoort het publiek de borden langs de baan mee nam.
In/op Silverstone gebeurde het ook gewoon maar daar hoorde je niemand over toen.
Ach laten we wel wezen, een formule 1 race met hoofdzakelijk mannen waarvan een groot deel aardig in de olie zit en met toegevoegde bonus dat sinds Verstappen de boel ook vol zit met teletoeters gaat nooit een wokefest zijn. Het zou me eerder verbazen als iemand met een hoofddoek op daar een leuke middag zonder vervelende opmerkingen had gehad.quote:Op zondag 4 september 2022 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds Oostenrijk met die scam van die 2 meiden die zielig deden om bij Aston Martin te komen. Neem ik deze huilverhalen met een korreltje zout.
Er zullen vast zulke incidenten gebeuren op het circuit, maar ga dan naar de beveiliging of andere medewerker van circuit en melding doen ipv zielig doen op het internet
echter dat is op elk circuit en niet zoals de media het lijkt over komen alleen oostenrijk en nederlandquote:Op zondag 4 september 2022 11:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach laten we wel wezen, een formule 1 race met hoofdzakelijk mannen waarvan een groot deel aardig in de olie zit en met toegevoegde bonus dat sinds Verstappen de boel ook vol zit met teletoeters gaat nooit een wokefest zijn. Het zou me eerder verbazen als iemand met een hoofddoek op daar een leuke middag zonder vervelende opmerkingen had gehad.
En wat wil je dat ik hier op ga terug zeggen?quote:Op zondag 4 september 2022 11:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is allemaal maar wat he?
F3quote:Op zondag 4 september 2022 11:45 schreef golfer het volgende:
Ik weet niet welke klasse er vanmorgen om ca. 9:30 op het circuit bezig was, maar die maakten dus echt een ouderwetse tyfusherrie. Was bij ons zo luid te horen alsof ze op 100 meter afstand van ons aan het racen waren.
F-1 horen we nauwelijks.
Dat het allemaal maar wat is.quote:Op zondag 4 september 2022 11:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En wat wil je dat ik hier op ga terug zeggen?
Misschien Porsche Supercup, die gasten maken een kabaal van jewelste.quote:Op zondag 4 september 2022 11:45 schreef golfer het volgende:
Ik weet niet welke klasse er vanmorgen om ca. 9:30 op het circuit bezig was, maar die maakten dus echt een ouderwetse tyfusherrie. Was bij ons zo luid te horen alsof ze op 100 meter afstand van ons aan het racen waren.
F-1 horen we nauwelijks.
Die moeten nog volgens mijquote:Op zondag 4 september 2022 11:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien Porsche Supercup, die gasten maken een kabaal van jewelste.
Nou weet ik niet of dat in de golfstaten ook zo is, maar ik heb niet de illusie dat bijvoorbeeld de Britse racefans allemaal van die progressieve, ruimdenkende mensen zijn.quote:Op zondag 4 september 2022 11:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
echter dat is op elk circuit en niet zoals de media het lijkt over komen alleen oostenrijk en nederland
Exact, het tokkiegehalte is daar net zo hoog, zo niet hoger.quote:Op zondag 4 september 2022 11:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of dat in de golfstaten ook zo is, maar ik heb niet de illusie dat bijvoorbeeld de Britse racefans allemaal van die progressieve, ruimdenkende mensen zijn.
Wonen jullie aan zee?quote:Op zondag 4 september 2022 11:45 schreef golfer het volgende:
F-1 horen we nauwelijks.
Nee. Maar wel vlakbij.quote:
Nice. Ik moet 3 uur rijden voor ik aan zee ben ofzo.quote:
Alleen als het eb is.quote:
Als het vloed is in zee dus??quote:
F3quote:Op zondag 4 september 2022 11:45 schreef golfer het volgende:
F-1 horen we nauwelijks.
Die gaan zo pasquote:Op zondag 4 september 2022 11:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien Porsche Supercup, die gasten maken een kabaal van jewelste.
quote:Op zondag 4 september 2022 12:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maken denk ik nog meer kabaal dan F3.
Dat zal @golfer ons zo wel kunnen vertellenquote:Op zondag 4 september 2022 12:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maken denk ik nog meer kabaal dan F3.
quote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Bah had me helemaal verheugd op de race.. krijg ik net te horen dat m,n kat is doodgereden… op een weg waar ze nooit komt..
Da's kut man. Sterkte.quote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Bah had me helemaal verheugd op de race.. krijg ik net te horen dat m,n kat is doodgereden… op een weg waar ze nooit komt..
Ahhhquote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Sterkte!quote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Ach, wat verdrietigquote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Gecondoleerd, sterktequote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Sad, sterkte.quote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Balen man. Sterkte.quote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
heel veel sterktequote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Bah, doet me denken aan toen een half uur voor de wedstrijd Nederland - Frankrijk euro 2008, mijn hond doodgereden werd.quote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Sterkte!quote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Wat klotequote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Klote. Gecondoleerd.quote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Sterkte gozert.quote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Sterktequote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Nou nou nouquote:Op zondag 4 september 2022 12:40 schreef Nia het volgende:
Dom wicht van de NOS. https://nos.nl/uitzendingen
Voor wie bent u😂😂quote:Op zondag 4 september 2022 12:40 schreef Nia het volgende:
Toch een klein fapje gemacht.quote:Op zondag 4 september 2022 12:40 schreef Nia het volgende:
"Er is een soort van voorprogramma"quote:Op zondag 4 september 2022 12:40 schreef Nia het volgende:
Hier ga je toch niet vrijwillig naar kijken?quote:Op zondag 4 september 2022 12:40 schreef Nia het volgende:
eens....quote:
Sterktequote:Op zondag 4 september 2022 12:12 schreef King_Merc het volgende:
Was toch eerst om 13:00quote:
Net stond de teller nog op 35 min tot uitzending, nu opeens niet meer dus kennelijk toch geen vertraging. Dus wel rond 13:00.quote:Op zondag 4 september 2022 12:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was toch eerst om 13:00
Zandvoort is wel fucked up qua tijden vergeleken met andere Europese gp's
FOUT!quote:
quote:
NOS begint gelukkig eerder, als die er niks van bakken door naar F1TVquote:Op zondag 4 september 2022 13:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks kiezen tussen NOS en F1TV voorbeschouwing
Beidenquote:Op zondag 4 september 2022 13:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks kiezen tussen NOS en F1TV voorbeschouwing
...voorbij Max!quote:
Bunch of lemonsquote:Op zondag 4 september 2022 13:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit nummer is niet handig om te draaien, want straks gaan ze bacardi lemon op de baan gooien
Die was allang livequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |