Heer Henk.quote:
klopt, als zij gaan fietsen is dat cultural appropriation. dus ze mogen niet fietsenquote:
Lolquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, als zij gaan fietsen is dat cultural appropriation. dus ze mogen niet fietsen
quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kun je wel aan @:2xHenk overlaten![]()
Tevens: regen!
Je drankje staat klaar.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kun je wel aan @:2xHenk overlaten![]()
Tevens: regen!
quote:
Ga eens werken. Er staat een tr in het fok stok topic openquote:
Dat moet in je aard liggenquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga eens werken. Er staat een tr in het fok stok topic open
Ik mag niet zo buiten ONZ modererenquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga eens werken. Er staat een tr in het fok stok topic open
Dan schop je je collega maar even onder d'r kontquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik mag niet zo buiten ONZ modereren
@Deisyy je moet iets doen in MEN heequote:Op zaterdag 3 september 2022 23:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan schop je je collega maar even onder d'r kont
Dees is op vakantie. Paul.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:26 schreef Paul het volgende:
[..]
@:deisyy je moet iets doen in MEN hee
Sommige mensen werken tot aan hun dood en anderen blijven hun hele leven thuis toch.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat moet in je aard liggen
Eigenlijk is deze meme beetje ingehaald door zijn tijd. Nu zijn er hele volksstammen die thuisblijven maar toch werkenquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sommige mensen werken tot aan hun dood en anderen blijven hun hele leven thuis toch.
Goffedomme, idd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eigenlijk is deze meme beetje ingehaald door zijn tijd. Nu zijn er hele volksstammen die thuisblijven maar toch werken
Hey Grrrrrrrr, hoe is het. Lang niet gezienquote:
Deisyy is met vakantiequote:Op zaterdag 3 september 2022 23:26 schreef Paul het volgende:
[..]
@:deisyy je moet iets doen in MEN hee
Goedemorgen bezig bijtje.quote:
thnxquote:
Ik bedoel wat je in JAA hebt gedaan.quote:Op zondag 4 september 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx
Morguh FF
Zo bezig bijtje was ik vandaag niet hoor, nog niets gedaan vandaag. Kan niet goed op gang komen
O dat heb ik gisteren morgen vroeg al gedaan. Was wel een werk 40 foto's verkleinen en plaatsenquote:Op zondag 4 september 2022 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedoel wat je in JAA hebt gedaan.![]()
![]()
Ik was je gister al kwijt.
Beste klus.Maar ze staan er allemaal.quote:Op zondag 4 september 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik gisteren morgen vroeg al gedaan. Was wel een werk 40 foto's verkleinen en plaatsen
Ben gisteren naar mijn vader en dochter geweest en was pas tegen 18.30 uur thuis
Jip het spel kan beginnenquote:Op zondag 4 september 2022 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beste klus.Maar ze staan er allemaal.
quote:
Op jou kan ik altijd rekenenquote:
Hij wel ja.quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij wel ja.
Ik wilde je al gaan verwijzen 👉 naar de keuken.
Ja toch? Daar staat een prachtig koffiezetapparaat. Zonde om niet te gebruiken.quote:
Heb je vrijdag Jinek gekeken?quote:
Ja dat is het zeker,quote:Op zondag 4 september 2022 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja toch? Daar staat een prachtig koffiezetapparaat. Zonde om niet te gebruiken.
Nee, niet gezien. Wie was er?quote:
Jonge karters.quote:Op zondag 4 september 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Wie was er?
Ik moet kiezen tussen Jinek en VI
O leuk, nee heb het niet gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja ik hou mijn hart altijd vast als ik ga kijken vroem weg maxquote:
quote:Op zondag 4 september 2022 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, nee heb het niet gezien.in de top 2 ton per jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja er was iemand naar hun toegekomen die Max wel wilde trainen, maar dan mocht zijn vader niets meer met hem doen kwa karten. En het koste een aardig duitje per jaar. Voor een gewone burger niet op te brengenquote:
Wel jammer,want hij is verdomd goed.quote:Op zondag 4 september 2022 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er was iemand naar hun toegekomen die Max wel wilde trainen, maar dan mocht zijn vader niets meer met hem doen kwa karten. En het koste een aardig duitje per jaar. Voor een gewone burger niet op te brengen
Ja is zeker jammer. Hij baalt er ook goed van. Maar ik snap zijn ouders het is een onbetaalbare sport. Dan moet je echt goede sponsors hebben of een suikeroom/tantequote:Op zondag 4 september 2022 09:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel jammer,want hij is verdomd goed.
Is gewoon kut.Mijn zusjes hadden het geluk in de paardensport dat we een manege hadden.quote:Op zondag 4 september 2022 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is zeker jammer. Hij baalt er ook goed van. Maar ik snap zijn ouders het is een onbetaalbare sport. Dan moet je echt goede sponsors hebben of een suikeroom/tante
Ja is het ook, maar het is ook niet anders.quote:Op zondag 4 september 2022 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is gewoon kut.Mijn zusjes hadden het geluk in de paardensport dat we een manege hadden.
Jongste zus was zelfs zo goed dat mensen paarden kochten (die ik dan mocht beleren) En zij ze naar de Z reed.En dan met flinke winst werden verkocht.quote:Op zondag 4 september 2022 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar het is ook niet anders.
Fijn voor je zusjes dat hun dat geluk hadden.
En Verstappen het geluk dat zijn vader er al in zat, die kon er zo inrollen.
Ik mag dat knaapje nog steeds niet. Het is wel een goed coureur vele malen beter dan zijn pa
Rijden ze nog steeds?quote:Op zondag 4 september 2022 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jongste zus was zelfs zo goed dat mensen paarden kochten (die ik dan mocht beleren) En zij ze naar de Z reed.En dan met flinke winst werden verkocht.
Ze zijn de next generation aan het klaarstomen.quote:
A hier smelt je toch van, wat een lekker kereltje zegquote:Op zondag 4 september 2022 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn de next generation aan het klaarstomen.
[ afbeelding ]
Ze heet Feline....quote:Op zondag 4 september 2022 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A hier smelt je toch van, wat een lekker kereltje zeg
Oeps sorryquote:
quote:
Ik twijfelde nog he, ik dacht ik zet gewoon wat een leuk kindje.quote:
Maakt niet uit.Weet je wat raar is? Ik zie die foto en een stukje manege.Het doet me gewoon iets.quote:Op zondag 4 september 2022 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog he, ik dacht ik zet gewoon wat een leuk kindje.
Nog een keer gekeken, maar door die helm dacht ik echt dat het een jochie was.
Snap ik, zijn jou herinneringen aan je jeugdquote:Op zondag 4 september 2022 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt niet uit.Weet je wat raar is? Ik zie die foto en een stukje manege.Het doet me gewoon iets.
Ik vond het na de dood van mijn vader al heel onwerkelijk daar te zijn.quote:Op zondag 4 september 2022 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, zijn jou herinneringen aan je jeugd
Door die roze helm dacht je gelijk, dit moet wel een jochie zijn?quote:Op zondag 4 september 2022 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog he, ik dacht ik zet gewoon wat een leuk kindje.
Nog een keer gekeken, maar door die helm dacht ik echt dat het een jochie was.
Deze man.quote:Op zondag 4 september 2022 10:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Door die roze helm dacht je gelijk, dit moet wel een jochie zijn?
![]()
Snap ik. Heb ik als ik thuis kom en mijn moeder zit niet in haar hoekje.quote:Op zondag 4 september 2022 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het na de dood van mijn vader al heel onwerkelijk daar te zijn.
O eecht he, ik had niet eens gezien dat het roze was. Tijd voor een bak koffie om goed wakker te worden.quote:Op zondag 4 september 2022 10:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Door die roze helm dacht je gelijk, dit moet wel een jochie zijn?
![]()
Dat is wel een signaal.quote:Op zondag 4 september 2022 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Heb ik als ik thuis kom en mijn moeder zit niet in haar hoekje.
Dat is toch iets wat je altijd bij blijft. Het is niet echt het gevoel van thuis komen meer.
Mijn vader heeft nu dat hoekje in gepikt![]()
Ging gisteren niet zo lekker met hem. Schrok ervan hoe hij er uitzag. Hij was ook stil en gaf aan zich niet zo goed te voelen. Ging ook niet in zijn eigen stoel zitten omdat hij te "lui" was zoals hij zei om naar zijn eigenlijk stoel te lopen. Hij wilde geen dokter. Heb wel mijn zus gebeld die dicht bij hem woont. DIe was het ook al opgevallen en mijn nicht ook. Ze gaan hem daar in de gaten houden. Natuurlijk voelen wij ons allemaal wel eens niet goed ,maar bij een man van die leeftijd denk je toch o jee
Horner kijkt wel een beetje jaloersquote:
Rico Verhoeven is grappig, heb hem al een paar x gezien in Jachtseizoen en de Kluis.quote:
Rico is wel een vermakelijke gozerquote:Op zondag 4 september 2022 12:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Rico Verhoeven is grappig, heb hem al een paar x gezien in Jachtseizoen en de Kluis.
Moet altijd wel om hem lachen.
Ik heb 'm weleens zien joggen.quote:Op zondag 4 september 2022 12:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Rico Verhoeven is grappig, heb hem al een paar x gezien in Jachtseizoen en de Kluis.
Moet altijd wel om hem lachen.
Zag het net ook, mooi om te zien.. Straks een groot feest daar als hij wintquote:
Betaal je 500+ euro om daarheen te gaan moet jemet zo'n vlaggetje zwaaienquote:
en dan is ie niet eens omgekeerdquote:Op zondag 4 september 2022 13:19 schreef maily het volgende:
[..]
Betaal je 500+ euro om daarheen te gaan moet jemet zo'n vlaggetje zwaaien
gmtaquote:
quote:Op zondag 4 september 2022 13:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb 'm weleens zien joggen.
Maar mijn chauffeur wou niet stoppen
die heeft ze wel vaker aanquote:
vergelijkbaar met deze, toen waren het 80000 man nu wat meerquote:
Hij heeft weer mazzel door die saftycar. Echt onvoorstelbaarquote:Op zondag 4 september 2022 15:24 schreef Maanvis het volgende:
Max nog 1e "Tyres are not too bad"
dat is gewoon een afleidingsmanoevre
Ik denk dat Mercedes juist er voordeel van heeft dit keer. Zij staan nu op Medium en max op hardquote:Op zondag 4 september 2022 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft weer mazzel door die saftycar. Echt onvoorstelbaar
Denk het niet. Die is echt weer mazzel voor Maxquote:Op zondag 4 september 2022 16:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat Mercedes juist er voordeel van heeft dit keer. Zij staan nu op Medium en max op hard
Ja nou klopt, Tsunoda de gekquote:Op zondag 4 september 2022 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk het niet. Die is echt weer mazzel voor Max
Ik hang wat minder op fok rond de laatste tijd idd. Maar ben niet 'vertrokken' of zo hoorquote:Op zondag 4 september 2022 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Grrrrrrrr, hoe is het. Lang niet gezien
Gelijk heb je. Ben er zelf ook veel minder dan een tijdje terug.quote:Op zondag 4 september 2022 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hang wat minder op fok rond de laatste tijd idd. Maar ben niet 'vertrokken' of zo hoor
Je verwacht het niet.quote:
ja precies, Russell koos gewoon zelf voor nieuwe banden, had Lewis ook kunnen doen maar hij was te mieterigquote:
quote:
Ja echt he.quote:Op zondag 4 september 2022 16:22 schreef Maanvis het volgende:
Wel leuk voor de fans, krijgen ze een herhaling van Abu Dhabi voor hun eigen neus
MaxMazzelaar 😉quote:
Wat een baas.quote:
Het is een goed coureur maar ook een grote mazzelaar steeds.quote:Op zondag 4 september 2022 16:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon goed racen en niet miepen
quote:
zoeper maxquote:
Was gezellig 😉quote:Op zondag 4 september 2022 22:43 schreef Paul het volgende:
Vanavond met @:dotteke gekeken naar een jaar van je leven
g0dm0rg0nquote:
djmo zet zelf haar koffie, godverdommequote:Op maandag 5 september 2022 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Niemand die DJMO van koffie voorziet.
oud nieuwsquote:Op maandag 5 september 2022 09:26 schreef DJMO het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)enstregeling-station
Wat een slaapkoppen zijn het toch ook weer, gaan ze s'nachts slapen hoe durven ze LDquote:Op maandag 5 september 2022 09:27 schreef Paul het volgende:
vannacht met @:dotteke gekeken naar slapen mensen bij #eenjaarvanjeleven
Moesten ze bij voebal ook eens doen.quote:Op maandag 5 september 2022 09:15 schreef Maanvis het volgende:
die rookbomgooier was snel omsingeld door fans
[ afbeelding ]
quote:
die ziet er best verslaafd uitquote:
Je hebt er wel eentje uitgekozen vriend.quote:
Ik sla even overquote:Op maandag 5 september 2022 14:07 schreef Maanvis het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)an-grote-hoogte-neer baM
zou ik ook doenquote:
quote:Op maandag 5 september 2022 14:07 schreef Maanvis het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)an-grote-hoogte-neer baM
Je went er ook aan, van de week vond ik 24 gr frisjesquote:Op maandag 5 september 2022 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Tis weer warm maar volgens mij ben ik er nu wel aan gewend. zweet me iig niet meer kapot
ontwijk je de file lekker meequote:
Geen last vanquote:Op maandag 5 september 2022 15:25 schreef Maanvis het volgende:
https://9292.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/calamiteitenoverzicht zucht bussen
Dit zal wel tegen het zere been zijn, maar omdat je het hier deelt, voel ik me vrij om erop te reageren omdat het me persoonlijk raakt. Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er werkelijk niets van dat je ondersteuning krijgt. Geen idee hoeveel uur je krijgt, maar als je het hele land door kan treinen, dan kan je ook je huishouden wel doen. Ik vind het gewoon heel krom geregeld hier in Nederland. Sowieso dat iedere gemeente zelf kan/moet bepalen hoeveel hulp iemand krijgt. Ik ken iemand die echt niet zelfredzaam is en het moet doen met 2 uurtjes hulp per week.quote:Op maandag 5 september 2022 16:19 schreef DJMO het volgende:
Het duurt even, maar dan heb je ook wat. M'n indicatie huishoudelijke ondersteuning is verlengd tot augustus 2025. Wel iets minder uur, maar ik woon nu ook drie keer zo klein als voorheen, dus daar kom ik wel mee uit
Wel netjes dat je eerlijk bentquote:Op maandag 5 september 2022 21:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dit zal wel tegen het zere been zijn, maar omdat je het hier deelt, voel ik me vrij om erop te reageren omdat het me persoonlijk raakt. Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er werkelijk niets van dat je ondersteuning krijgt. Geen idee hoeveel uur je krijgt, maar als je het hele land door kan treinen, dan kan je ook je huishouden wel doen. Ik vind het gewoon heel krom geregeld hier in Nederland. Sowieso dat iedere gemeente zelf kan/moet bepalen hoeveel hulp iemand krijgt. Ik ken iemand die echt niet zelfredzaam is en het moet doen met 2 uurtjes hulp per week.
Dat is wel heel erg weinigquote:Op maandag 5 september 2022 21:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dit zal wel tegen het zere been zijn, maar omdat je het hier deelt, voel ik me vrij om erop te reageren omdat het me persoonlijk raakt. Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er werkelijk niets van dat je ondersteuning krijgt. Geen idee hoeveel uur je krijgt, maar als je het hele land door kan treinen, dan kan je ook je huishouden wel doen. Ik vind het gewoon heel krom geregeld hier in Nederland. Sowieso dat iedere gemeente zelf kan/moet bepalen hoeveel hulp iemand krijgt. Ik ken iemand die echt niet zelfredzaam is en het moet doen met 2 uurtjes hulp per week.
ik heb nu een indicatie voor 2,5 uur gekregen. En ja, ik begrijp dat jij er geen hol van snapt. Ogenschijnlijk ben ik (vrij) jong en gezond van lijf en leden. Door ADHD en Autisme kan ik echter gewoon nergens m'n aandacht bij houden, tenzij ik een hyperfocus heb op iets. Film kijken? Ik ben binnen tien minuten afgeleid, tenzij er iemand met me meekijkt en er voor zorgt dat ik op de film gefocust blijf. Met huishouden idem dito: ik kan het wel, mits ik maar iemand heb die mijn aandacht vestigt op wat er moet gebeurden.quote:Op maandag 5 september 2022 21:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je weet dat je geen verklaring schuldig bent.quote:Op maandag 5 september 2022 21:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb nu een indicatie voor 2,5 uur gekregen. En ja, ik begrijp dat jij er geen hol van snapt. Ogenschijnlijk ben ik (vrij) jong en gezond van lijf en leden. Door ADHD en Autisme kan ik echter gewoon nergens m'n aandacht bij houden, tenzij ik een hyperfocus heb op iets. Film kijken? Ik ben binnen tien minuten afgeleid, tenzij er iemand met me meekijkt en er voor zorgt dat ik op de film gefocust blijf. Met huishouden idem dito: ik kan het wel, mits ik maar iemand heb die mijn aandacht vestigt op wat er moet gebeurden.
Dus ja, fysiek ben ik er prima toe in staat, maar mentaal? Ik heb er gewoon geen aandacht voor, en dat is door ADHD en autisme ook niet leerbaar.
Fotografisch geheugen, zoals je zelf zegt. En je weet precies welke trein je moet hebben waar naartoe. Als de NS iets niet goed doet, dan sla je ze om de oren op Twitter. Vind je het gek dat een ander er toch wel raar tegenaan kijkt dat je dan wat het huishouden betreft ineens je aandacht er niet bij kan houden en hulp nodig hebt.quote:Op maandag 5 september 2022 21:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb nu een indicatie voor 2,5 uur gekregen. En ja, ik begrijp dat jij er geen hol van snapt. Ogenschijnlijk ben ik (vrij) jong en gezond van lijf en leden. Door ADHD en Autisme kan ik echter gewoon nergens m'n aandacht bij houden, tenzij ik een hyperfocus heb op iets. Film kijken? Ik ben binnen tien minuten afgeleid, tenzij er iemand met me meekijkt en er voor zorgt dat ik op de film gefocust blijf. Met huishouden idem dito: ik kan het wel, mits ik maar iemand heb die mijn aandacht vestigt op wat er moet gebeurden.
Dus ja, fysiek ben ik er prima toe in staat, maar mentaal? Ik heb er gewoon geen aandacht voor, en dat is door ADHD en autisme ook niet leerbaar.
Sorry hoor,maar doe even niet zo.Je weet duidelijk niet wat je praat.quote:Op maandag 5 september 2022 21:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Fotografisch geheugen, zoals je zelf zegt. En je weet precies welke trein je moet hebben waar naartoe. Als de NS iets niet goed doet, dan sla je ze om de oren op Twitter. Vind je het gek dat een ander er toch wel raar tegenaan kijkt dat je dan wat het huishouden betreft ineens je aandacht er niet bij kan houden en hulp nodig hebt.
Ja dat is het ook.quote:
Ik weet niet of je het eerlijk moet noemen. Het is iets dat me enorm frustreert en daarom reageer ik erop. Omdat het gewoon enorm oneerlijk verdeeld is. Sowieso dat het bij gemeentes is neergelegd en het uitmaakt waar je woont of je meer uren krijgt of niet. De ene gemeente is daar veel royaler in dan de andere.quote:
Ik reageer op wat ik lees. Dit is een forum. Als iemand wat deelt, mag ik daar mijn mening over geven.quote:Op maandag 5 september 2022 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry hoor,maar doe even niet zo.Je weet duidelijk niet wat je praat.
Ga je maar eens in autisme verdiepen voor je mij gaat aanvallen.quote:Op maandag 5 september 2022 21:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Fotografisch geheugen, zoals je zelf zegt. En je weet precies welke trein je moet hebben waar naartoe. Als de NS iets niet goed doet, dan sla je ze om de oren op Twitter. Vind je het gek dat een ander er toch wel raar tegenaan kijkt dat je dan wat het huishouden betreft ineens je aandacht er niet bij kan houden en hulp nodig hebt.
Maar je weet duidelijk haar situatie niet en gaat makkelijk oordelen.quote:Op maandag 5 september 2022 22:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik reageer op wat ik lees. Dit is een forum. Als iemand wat deelt, mag ik daar mijn mening over geven.
Net terug uit Enschede. Mijn vader een herseninfarct gehad 😢quote:Op maandag 5 september 2022 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar je weet duidelijk haar situatie niet en gaat makkelijk oordelen.
Heel veel sterkte gewenst. Ik had een voorgevoel. over dit.quote:Op maandag 5 september 2022 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net terug uit Enschede. Mijn vader een herseninfarct gehad 😢
Ja ik zelf ook. Die man heeft de hele nacht en dag in de badkamer gelegen. Mijn zus vond hem om 17.00 uur.quote:Op maandag 5 september 2022 22:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel veel sterkte gewenst. Ik had een voorgevoel. over dit.
Och herequote:Op maandag 5 september 2022 22:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zelf ook. Die man heeft de hele nacht en dag in de badkamer gelegen. Mijn zus vond hem om 17.00 uur.
Het was zo naar. Hij keek mij aan met zo doordringende blik van help mij. Zijn linkerkant is verlamd. Hij heeft bloedverdunners gekregen om de prop op te lossen. Risico zit er in dat hij daardoor weer een hersenbloeding krijgt. Het blijft voor nu afwachten maar hij is wel stabiel.quote:
Sterktequote:Op maandag 5 september 2022 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was zo naar. Hij keek mij aan met zo doordringende blik van help mij. Zijn linkerkant is verlamd. Hij heeft bloedverdunners gekregen om de prop op te lossen. Risico zit er in dat hij daardoor weer een hersenbloeding krijgt. Het blijft voor nu afwachten maar hij is wel stabiel.
Ik ken die blik...quote:Op maandag 5 september 2022 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was zo naar. Hij keek mij aan met zo doordringende blik van help mij. Zijn linkerkant is verlamd. Hij heeft bloedverdunners gekregen om de prop op te lossen. Risico zit er in dat hij daardoor weer een hersenbloeding krijgt. Het blijft voor nu afwachten maar hij is wel stabiel.
Dank je Mikeyquote:
Vond het heel naar. Ga nu proberen te slapen hopelijk word ik niet gebeld.quote:
Als ik sommige schrijnende verhalen in het nieuws lees, dan denk ik er ook het mijne van.quote:Op maandag 5 september 2022 21:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik wens je een goede nachtrust en sterktequote:Op maandag 5 september 2022 22:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het heel naar. Ga nu proberen te slapen hopelijk word ik niet gebeld.
Wat is er niet eerlijk aan?quote:Op maandag 5 september 2022 22:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als ik sommige schrijnende verhalen in het nieuws lees, dan denk ik er ook het mijne van.
Mja, er zijn nou eenmaal mensen die niet weten welke wegen ze moeten bewandelen en maar uitgaan van datgene dat ze te horen krijgen en daarin braaf meegaan.
Daarentegen zijn er ook mensen die (al dan niet JUIST door hun beperking) precies weten waar ze moeten aankloppen en exact weten welk potje waar beschikbaar is.
Eerlijk? Nee, zeker niet. Slim? Yep!
Dat er veel hulpbehoevende mensen worden benadeeld terwijl ze daar geen enkele weet van hebben.quote:
Hier heb je wel een punt.quote:Op maandag 5 september 2022 22:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat er veel hulpbehoevende mensen worden benadeeld terwijl ze daar geen enkele weet van hebben.
Er zijn duizenden mensen met een behoefte aan hulp die de juiste wegen niet kennen en daardoor juist benadeeld worden, terwijl er ook heel veel mensen zijn die het systeem op hun duimpje kennen en ieder potje weten te vinden.
Het is geen enkel probleem om jezelf te laten diagnosticeren met adhd/autisme/whatever. Vraag een gesprekje aan met GGZ en binnen no-time is het geregeld als je jezelf daar een klein beetje in verdiept.quote:Op maandag 5 september 2022 22:55 schreef Maanvis het volgende:
Misschien doen alsof het huishouden een treinreis is, zegmaar dat de afwas een station is en stofzuigen een ander station? ik noem maar een idee. bij mij is het ook een teringbende nu maar ik krijg niemand in huis, maargoed vandaar ook mijn topique in SOP
SOP / Wat moet je een poets betalen?
Ik heb al add in de pocket maar autisme moet ik nog laten checken. Maar dat gaat nu dus niet omdat ik maar 1 DBC kan hebben en nu eerst wat anders ga doenquote:Op maandag 5 september 2022 22:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het is geen enkel probleem om jezelf te laten diagnosticeren met adhd/autisme/whatever. Vraag een gesprekje aan met GGZ en binnen no-time is het geregeld als je jezelf daar een klein beetje in verdiept.
Daarna alles aanvragen waar je recht op hebt, bewijsje van GGZ opsturen en kat in het bakkie. Dat is hoe het werkt en hoe het gaat.
Ik heb twee volwassen kinderen van 25 en 23 met Klassiek autisme en ADHD.quote:Op maandag 5 september 2022 23:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb al add in de pocket maar autisme moet ik nog laten checken. Maar dat gaat nu dus niet omdat ik maar 1 DBC kan hebben en nu eerst wat anders ga doen.
Maar goed, terug ontopic:quote:Op maandag 5 september 2022 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sterkte Doteke, sorry ik miste dit bericht compleet!quote:Op maandag 5 september 2022 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Is niet erg. Ik mis zo vaak iets.quote:Op dinsdag 6 september 2022 00:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sterkte Doteke, sorry ik miste dit bericht compleet!
sterktequote:Op dinsdag 6 september 2022 05:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Is niet erg. Ik mis zo vaak iets.
Dank jequote:
De grap in deze is dat mijn diagnose autisme pas veel later werd gesteld. Ik krijg al huishoudelijke ondersteuning sinds 2013, en mijn diagnose werd pas in 2019 gesteld.quote:Op maandag 5 september 2022 22:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het is geen enkel probleem om jezelf te laten diagnosticeren met adhd/autisme/whatever. Vraag een gesprekje aan met GGZ en binnen no-time is het geregeld als je jezelf daar een klein beetje in verdiept.
Daarna alles aanvragen waar je recht op hebt, bewijsje van GGZ opsturen en kat in het bakkie. Dat is hoe het werkt en hoe het gaat.
Dat is een hele leeftijd.quote:Op dinsdag 6 september 2022 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je![]()
Hij is vannacht niet voor maar ook niet achteruit gegaan. Veel pijn aan zijn benen. Slecht geslapen.
Komen meer onderzoeken en een andere arts en een ergotherapeut vandaag.
Het ziet er naar uit dat hij wel revalidatie nodig gaat hebben. Geluk bij een ongeluk is dat hij verder fit is voor zijn leeftijd, wordt in dec 93
Hij sport nog twee keer in de week, krachttraining.
Weet ik nog niet, ben gisteren avond geweest, mijn broer gaat vandaag en mijn dochter wil ook vandaag. Teveel bezoek ik niet goed voor hem hij heeft veel rust nodig. Ik wil wel graag maar andere willen ook.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een hele leeftijd.
Ga je er vandaag heen?
En tegenwoordig heeft toch iedereen en zijn cavia een smartphone, dus dan kan je elkaar updaten via groepsappsquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Een beetje om en om bezoeken, is het ook minder belastend voor iedereen.
In dat kader :quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En tegenwoordig heeft toch iedereen en zijn cavia een smartphone, dus dan kan je elkaar updaten via groepsapps
Oei was het toch wel mis dus.quote:Op maandag 5 september 2022 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net terug uit Enschede. Mijn vader een herseninfarct gehad 😢
Ga toch liever zelf even hoor dan kan ik hem zien, kijken of er vooruitgang is. Hoop die blik van gisteren nooit meer in zijn ogen te zienquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En tegenwoordig heeft toch iedereen en zijn cavia een smartphone, dus dan kan je elkaar updaten via groepsapps
Thnxquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oei was het toch wel mis dus.
Sterkte daar voor jullie allemaal.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
In dat kader :
https://www.dingenvoorvro(...)evalling-livestream/
goed gevondnequote:*Carolijn is niet de echte naam van de vrouw. Op Reddit doet zij haar verhaal onder de naam Hot-Hamster-3088.
dat zijn ook wel hitteverschijnselenquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ja hoorde van mijn zus dat hij zich de hele week al lamlendig voelde, duizelig ook nog en lichte hoofdpijn
Kan van alles zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ja hoorde van mijn zus dat hij zich de hele week al lamlendig voelde, duizelig ook nog en lichte hoofdpijn
Ja, is zeker schrikken, als hij eerder was gevonden hadden ze meer voor hem kunnen doen. Het is nu maar afwachtenquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kan van alles zijn.
Mijn vader had dat begin dit jaar en geen kracht meer in zijn handen, ik heb gelijk de huisarts van hem gebeld.
Was een lichte Tia/hersenbloeding gelukkig niet zo heel ernstig als jou Pa. Je schikt je altijd kapot.
lijkt me ook een ramp om zo een nacht en dag op je badkamervloer te moeten liggen. hij kon niet om hulp roepen?quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is zeker schrikken, als hij eerder was gevonden hadden ze meer voor hem kunnen doen. Het is nu maar afwachten
Die onzekerheid is altijd erg.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is zeker schrikken, als hij eerder was gevonden hadden ze meer voor hem kunnen doen. Het is nu maar afwachten
Ja dat is het ook, en dan ook niet dichtbij wonen, moet een uur rijden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die onzekerheid is altijd erg.
Je bent er niet zo even.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, en dan ook niet dichtbij wonen, moet een uur rijden.
Heb vannacht wel geslapen, alleen door de warmte er al om 4.15 uit, maar dat is normaal hier rond die tijd wakker zijnquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je bent er niet zo even.
Probeer nou maar wat te gaan slapen.
Met die stress is wat extra rust wel belangrijk.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb vannacht wel geslapen, alleen door de warmte er al om 4.15 uit, maar dat is normaal hier rond die tijd wakker zijn
Dat is waar. ZIt ook nog met Henk, die zit te wachten op een oproep voor een operatie darmkankerquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Met die stress is wat extra rust wel belangrijk.
Een ongeluk komt nooit alleen klopt vaak als een bus.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. ZIt ook nog met Henk, die zit te wachten op een oproep voor een operatie darmkanker
Komt weer allemaal tegelijk
Is vaak wel zo helaasquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een ongeluk komt nooit alleen klopt vaak als een bus.
ze zullen wel ruimte moeten maken voor ter apelquote:
14quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:54 schreef DJMO het volgende:
Roepen jullie eens een getal tussen de 1 en 21?
Hmmm. De sprinter naar Uitgeest of Breukelen...quote:
Breukelenquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmmm. De sprinter naar Uitgeest of Breukelen...
Den Haagquote:
Nijmegen. Gaat hem niet worden.quote:
dan 18quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Den Haag
[..]
Nijmegen. Gaat hem niet worden.
Ik had het over Nijmegenquote:
Lijkt op voetvollyquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:07 schreef DJMO het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik sta dus op Utrecht cs en ik vraag me af wat er precies gehouden wordt hier.
[ afbeelding ]
@:paul weet jij dat toevallig?
https://beachvolley-toernooien.nl/beachtoernooien/UT/quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:07 schreef DJMO het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik sta dus op Utrecht cs en ik vraag me af wat er precies gehouden wordt hier.
[ afbeelding ]
@:paul weet jij dat toevallig?
Dank je!quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
https://beachvolley-toernooien.nl/beachtoernooien/UT/
dan 18quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Den Haag
[..]
Nijmegen. Gaat hem niet worden.
lieffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Beetje laat, ben inmiddels weer thuis. Ben op aandringen van Rob maar op de bonnefooi langs de huisarts gegaan, omdat die hechting in m'n oksel zo pijnlijk en overgevoelig is. Assistente had gelukkig even tijd om te kijken; licht ontstoken dus nu geen pleisters meer plakken en antibioticazalf en morgen kijken of het beter gaat of dat de hechtingen er voortijds uit gehaald moeten worden.quote:
Paul ben jij het?quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan 18
[..]
lieffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik geloof hier weinig vanquote:
Oh die ken ik ook, maar nog niet geprobeerd. Hebben veel vestigingenquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
@:Freshfruit Hebben jullie Johny's al eens geprobeerd?
Dat zijn echt geweldige hamburgers.
Klopt.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh die ken ik ook, maar nog niet geprobeerd. Hebben veel vestigingen
Wat heeft Jezus nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Doe toch eens een keer normaal jezus
Krijgt ook altijd de schuldquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat heeft Jezus nou weer gedaan?
quote:D66: tijdelijk alleen huurwoningen voor statushouders om achterstanden in Leeuwarden weg te werken
Alle vrijkomende sociale huurwoningen moeten gedurende een aantal weken alleen naar statushouders gaan. Zo kan Leeuwarden de achterstand met huisvesting oplossen, denkt D66 in Leeuwarden.
Het idee is niet nieuw, erkent Julie Bruinincx van D66. De gemeente Utrecht besloot deze zomer om zes weken lang alle vrijkomende huurwoningen aan statushouders toe te wijzen. Alleen voor noodgevallen waren er nog huurwoningen beschikbaar.
Weet wel dat jij dan in het begin steeds de koffie moet halen he? Het rekje ligt al klaarquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:49 schreef DJMO het volgende:
https://www.ad.nl/home/be(...)voor-ad-nl~ac457c40/
Dit is wel zo verdomd aanlokkelijk ...
Zegt ze hier is jullie koffie GVDquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
Weet wel dat jij dan in het begin steeds de koffie moet halen he? Het rekje ligt al klaar
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zegt ze hier is jullie koffie GVD![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |