g0dm0rg0nquote:
djmo zet zelf haar koffie, godverdommequote:Op maandag 5 september 2022 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Niemand die DJMO van koffie voorziet.
oud nieuwsquote:Op maandag 5 september 2022 09:26 schreef DJMO het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)enstregeling-station
Wat een slaapkoppen zijn het toch ook weer, gaan ze s'nachts slapen hoe durven ze LDquote:Op maandag 5 september 2022 09:27 schreef Paul het volgende:
vannacht met @:dotteke gekeken naar slapen mensen bij #eenjaarvanjeleven
Moesten ze bij voebal ook eens doen.quote:Op maandag 5 september 2022 09:15 schreef Maanvis het volgende:
die rookbomgooier was snel omsingeld door fans
[ afbeelding ]
quote:
die ziet er best verslaafd uitquote:
Je hebt er wel eentje uitgekozen vriend.quote:
Ik sla even overquote:Op maandag 5 september 2022 14:07 schreef Maanvis het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)an-grote-hoogte-neer baM
zou ik ook doenquote:
quote:Op maandag 5 september 2022 14:07 schreef Maanvis het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)an-grote-hoogte-neer baM
Je went er ook aan, van de week vond ik 24 gr frisjesquote:Op maandag 5 september 2022 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Tis weer warm maar volgens mij ben ik er nu wel aan gewend. zweet me iig niet meer kapot
ontwijk je de file lekker meequote:
Geen last vanquote:Op maandag 5 september 2022 15:25 schreef Maanvis het volgende:
https://9292.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/calamiteitenoverzicht zucht bussen
Dit zal wel tegen het zere been zijn, maar omdat je het hier deelt, voel ik me vrij om erop te reageren omdat het me persoonlijk raakt. Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er werkelijk niets van dat je ondersteuning krijgt. Geen idee hoeveel uur je krijgt, maar als je het hele land door kan treinen, dan kan je ook je huishouden wel doen. Ik vind het gewoon heel krom geregeld hier in Nederland. Sowieso dat iedere gemeente zelf kan/moet bepalen hoeveel hulp iemand krijgt. Ik ken iemand die echt niet zelfredzaam is en het moet doen met 2 uurtjes hulp per week.quote:Op maandag 5 september 2022 16:19 schreef DJMO het volgende:
Het duurt even, maar dan heb je ook wat. M'n indicatie huishoudelijke ondersteuning is verlengd tot augustus 2025. Wel iets minder uur, maar ik woon nu ook drie keer zo klein als voorheen, dus daar kom ik wel mee uit
Wel netjes dat je eerlijk bentquote:Op maandag 5 september 2022 21:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dit zal wel tegen het zere been zijn, maar omdat je het hier deelt, voel ik me vrij om erop te reageren omdat het me persoonlijk raakt. Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er werkelijk niets van dat je ondersteuning krijgt. Geen idee hoeveel uur je krijgt, maar als je het hele land door kan treinen, dan kan je ook je huishouden wel doen. Ik vind het gewoon heel krom geregeld hier in Nederland. Sowieso dat iedere gemeente zelf kan/moet bepalen hoeveel hulp iemand krijgt. Ik ken iemand die echt niet zelfredzaam is en het moet doen met 2 uurtjes hulp per week.
Dat is wel heel erg weinigquote:Op maandag 5 september 2022 21:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dit zal wel tegen het zere been zijn, maar omdat je het hier deelt, voel ik me vrij om erop te reageren omdat het me persoonlijk raakt. Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er werkelijk niets van dat je ondersteuning krijgt. Geen idee hoeveel uur je krijgt, maar als je het hele land door kan treinen, dan kan je ook je huishouden wel doen. Ik vind het gewoon heel krom geregeld hier in Nederland. Sowieso dat iedere gemeente zelf kan/moet bepalen hoeveel hulp iemand krijgt. Ik ken iemand die echt niet zelfredzaam is en het moet doen met 2 uurtjes hulp per week.
ik heb nu een indicatie voor 2,5 uur gekregen. En ja, ik begrijp dat jij er geen hol van snapt. Ogenschijnlijk ben ik (vrij) jong en gezond van lijf en leden. Door ADHD en Autisme kan ik echter gewoon nergens m'n aandacht bij houden, tenzij ik een hyperfocus heb op iets. Film kijken? Ik ben binnen tien minuten afgeleid, tenzij er iemand met me meekijkt en er voor zorgt dat ik op de film gefocust blijf. Met huishouden idem dito: ik kan het wel, mits ik maar iemand heb die mijn aandacht vestigt op wat er moet gebeurden.quote:Op maandag 5 september 2022 21:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je weet dat je geen verklaring schuldig bent.quote:Op maandag 5 september 2022 21:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb nu een indicatie voor 2,5 uur gekregen. En ja, ik begrijp dat jij er geen hol van snapt. Ogenschijnlijk ben ik (vrij) jong en gezond van lijf en leden. Door ADHD en Autisme kan ik echter gewoon nergens m'n aandacht bij houden, tenzij ik een hyperfocus heb op iets. Film kijken? Ik ben binnen tien minuten afgeleid, tenzij er iemand met me meekijkt en er voor zorgt dat ik op de film gefocust blijf. Met huishouden idem dito: ik kan het wel, mits ik maar iemand heb die mijn aandacht vestigt op wat er moet gebeurden.
Dus ja, fysiek ben ik er prima toe in staat, maar mentaal? Ik heb er gewoon geen aandacht voor, en dat is door ADHD en autisme ook niet leerbaar.
Fotografisch geheugen, zoals je zelf zegt. En je weet precies welke trein je moet hebben waar naartoe. Als de NS iets niet goed doet, dan sla je ze om de oren op Twitter. Vind je het gek dat een ander er toch wel raar tegenaan kijkt dat je dan wat het huishouden betreft ineens je aandacht er niet bij kan houden en hulp nodig hebt.quote:Op maandag 5 september 2022 21:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb nu een indicatie voor 2,5 uur gekregen. En ja, ik begrijp dat jij er geen hol van snapt. Ogenschijnlijk ben ik (vrij) jong en gezond van lijf en leden. Door ADHD en Autisme kan ik echter gewoon nergens m'n aandacht bij houden, tenzij ik een hyperfocus heb op iets. Film kijken? Ik ben binnen tien minuten afgeleid, tenzij er iemand met me meekijkt en er voor zorgt dat ik op de film gefocust blijf. Met huishouden idem dito: ik kan het wel, mits ik maar iemand heb die mijn aandacht vestigt op wat er moet gebeurden.
Dus ja, fysiek ben ik er prima toe in staat, maar mentaal? Ik heb er gewoon geen aandacht voor, en dat is door ADHD en autisme ook niet leerbaar.
Sorry hoor,maar doe even niet zo.Je weet duidelijk niet wat je praat.quote:Op maandag 5 september 2022 21:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Fotografisch geheugen, zoals je zelf zegt. En je weet precies welke trein je moet hebben waar naartoe. Als de NS iets niet goed doet, dan sla je ze om de oren op Twitter. Vind je het gek dat een ander er toch wel raar tegenaan kijkt dat je dan wat het huishouden betreft ineens je aandacht er niet bij kan houden en hulp nodig hebt.
Ja dat is het ook.quote:
Ik weet niet of je het eerlijk moet noemen. Het is iets dat me enorm frustreert en daarom reageer ik erop. Omdat het gewoon enorm oneerlijk verdeeld is. Sowieso dat het bij gemeentes is neergelegd en het uitmaakt waar je woont of je meer uren krijgt of niet. De ene gemeente is daar veel royaler in dan de andere.quote:
Ik reageer op wat ik lees. Dit is een forum. Als iemand wat deelt, mag ik daar mijn mening over geven.quote:Op maandag 5 september 2022 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry hoor,maar doe even niet zo.Je weet duidelijk niet wat je praat.
Ga je maar eens in autisme verdiepen voor je mij gaat aanvallen.quote:Op maandag 5 september 2022 21:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Fotografisch geheugen, zoals je zelf zegt. En je weet precies welke trein je moet hebben waar naartoe. Als de NS iets niet goed doet, dan sla je ze om de oren op Twitter. Vind je het gek dat een ander er toch wel raar tegenaan kijkt dat je dan wat het huishouden betreft ineens je aandacht er niet bij kan houden en hulp nodig hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |