abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205861131
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 21:57 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Fotografisch geheugen, zoals je zelf zegt. En je weet precies welke trein je moet hebben waar naartoe. Als de NS iets niet goed doet, dan sla je ze om de oren op Twitter. Vind je het gek dat een ander er toch wel raar tegenaan kijkt dat je dan wat het huishouden betreft ineens je aandacht er niet bij kan houden en hulp nodig hebt.
Sorry hoor,maar doe even niet zo.Je weet duidelijk niet wat je praat.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_205861152
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 21:50 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Dat is wel heel erg weinig :{
Ja dat is het ook.
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 21:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Wel netjes dat je eerlijk bent :)
Ik weet niet of je het eerlijk moet noemen. Het is iets dat me enorm frustreert en daarom reageer ik erop. Omdat het gewoon enorm oneerlijk verdeeld is. Sowieso dat het bij gemeentes is neergelegd en het uitmaakt waar je woont of je meer uren krijgt of niet. De ene gemeente is daar veel royaler in dan de andere.
pi_205861171
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 21:59 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Sorry hoor,maar doe even niet zo.Je weet duidelijk niet wat je praat.
Ik reageer op wat ik lees. Dit is een forum. Als iemand wat deelt, mag ik daar mijn mening over geven.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 5 september 2022 @ 22:03:59 #204
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205861204
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 21:57 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Fotografisch geheugen, zoals je zelf zegt. En je weet precies welke trein je moet hebben waar naartoe. Als de NS iets niet goed doet, dan sla je ze om de oren op Twitter. Vind je het gek dat een ander er toch wel raar tegenaan kijkt dat je dan wat het huishouden betreft ineens je aandacht er niet bij kan houden en hulp nodig hebt.
Ga je maar eens in autisme verdiepen voor je mij gaat aanvallen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205861207
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 22:01 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Ik reageer op wat ik lees. Dit is een forum. Als iemand wat deelt, mag ik daar mijn mening over geven.
Maar je weet duidelijk haar situatie niet en gaat makkelijk oordelen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 5 september 2022 @ 22:31:05 #206
388664 crew  Dotteke
pi_205861580
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 22:04 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Maar je weet duidelijk haar situatie niet en gaat makkelijk oordelen.
Net terug uit Enschede. Mijn vader een herseninfarct gehad 😢
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_205861631
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 22:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Net terug uit Enschede. Mijn vader een herseninfarct gehad 😢
Heel veel sterkte gewenst. Ik had een voorgevoel. over dit.
pi_205861665
Kutzooi DOT.
pi_205861713
Nu wel stabiel?
  Moderator maandag 5 september 2022 @ 22:40:32 #210
388664 crew  Dotteke
pi_205861723
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 22:34 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heel veel sterkte gewenst. Ik had een voorgevoel. over dit.
Ja ik zelf ook. Die man heeft de hele nacht en dag in de badkamer gelegen. Mijn zus vond hem om 17.00 uur.
pi_205861742
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 22:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja ik zelf ook. Die man heeft de hele nacht en dag in de badkamer gelegen. Mijn zus vond hem om 17.00 uur.
Och here ;(
  Moderator maandag 5 september 2022 @ 22:42:08 #212
388664 crew  Dotteke
pi_205861748
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
Nu wel stabiel?
Het was zo naar. Hij keek mij aan met zo doordringende blik van help mij. Zijn linkerkant is verlamd. Hij heeft bloedverdunners gekregen om de prop op te lossen. Risico zit er in dat hij daardoor weer een hersenbloeding krijgt. Het blijft voor nu afwachten maar hij is wel stabiel.
  maandag 5 september 2022 @ 22:42:32 #213
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205861755
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 22:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het was zo naar. Hij keek mij aan met zo doordringende blik van help mij. Zijn linkerkant is verlamd. Hij heeft bloedverdunners gekregen om de prop op te lossen. Risico zit er in dat hij daardoor weer een hersenbloeding krijgt. Het blijft voor nu afwachten maar hij is wel stabiel.
Sterkte
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_205861769
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 22:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik ken die blik...
  maandag 5 september 2022 @ 22:44:25 #215
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205861775
Ik was vandaag ook nog in Enschede.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 5 september 2022 @ 22:44:31 #216
388664 crew  Dotteke
pi_205861776
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Sterkte
Dank je Mikey
  Moderator maandag 5 september 2022 @ 22:45:25 #217
388664 crew  Dotteke
pi_205861785
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 22:43 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik ken die blik...
Vond het heel naar. Ga nu proberen te slapen hopelijk word ik niet gebeld.
pi_205861796
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 21:40 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Dit zal wel tegen het zere been zijn, maar omdat je het hier deelt, voel ik me vrij om erop te reageren omdat het me persoonlijk raakt. Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er werkelijk niets van dat je ondersteuning krijgt. Geen idee hoeveel uur je krijgt, maar als je het hele land door kan treinen, dan kan je ook je huishouden wel doen. Ik vind het gewoon heel krom geregeld hier in Nederland. Sowieso dat iedere gemeente zelf kan/moet bepalen hoeveel hulp iemand krijgt. Ik ken iemand die echt niet zelfredzaam is en het moet doen met 2 uurtjes hulp per week. -O-
Als ik sommige schrijnende verhalen in het nieuws lees, dan denk ik er ook het mijne van.
Mja, er zijn nou eenmaal mensen die niet weten welke wegen ze moeten bewandelen en maar uitgaan van datgene dat ze te horen krijgen en daarin braaf meegaan.

Daarentegen zijn er ook mensen die (al dan niet JUIST door hun beperking) precies weten waar ze moeten aankloppen en exact weten welk potje waar beschikbaar is.
Eerlijk? Nee, zeker niet. Slim? Yep!
pi_205861815
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 22:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vond het heel naar. Ga nu proberen te slapen hopelijk word ik niet gebeld.
Ik wens je een goede nachtrust en sterkte ;(
pi_205861817
quote:
2s.gif Op maandag 5 september 2022 22:46 schreef Papabear het volgende:

[..]
Als ik sommige schrijnende verhalen in het nieuws lees, dan denk ik er ook het mijne van.
Mja, er zijn nou eenmaal mensen die niet weten welke wegen ze moeten bewandelen en maar uitgaan van datgene dat ze te horen krijgen en daarin braaf meegaan.

Daarentegen zijn er ook mensen die (al dan niet JUIST door hun beperking) precies weten waar ze moeten aankloppen en exact weten welk potje waar beschikbaar is.
Eerlijk? Nee, zeker niet. Slim? Yep!
Wat is er niet eerlijk aan?
pi_205861832
Dat hele WMO gedoe is een lachertje.
pi_205861834
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 22:49 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Wat is er niet eerlijk aan?
Dat er veel hulpbehoevende mensen worden benadeeld terwijl ze daar geen enkele weet van hebben.
Er zijn duizenden mensen met een behoefte aan hulp die de juiste wegen niet kennen en daardoor juist benadeeld worden, terwijl er ook heel veel mensen zijn die het systeem op hun duimpje kennen en ieder potje weten te vinden.
pi_205861850
quote:
2s.gif Op maandag 5 september 2022 22:51 schreef Papabear het volgende:

[..]
Dat er veel hulpbehoevende mensen worden benadeeld terwijl ze daar geen enkele weet van hebben.
Er zijn duizenden mensen met een behoefte aan hulp die de juiste wegen niet kennen en daardoor juist benadeeld worden, terwijl er ook heel veel mensen zijn die het systeem op hun duimpje kennen en ieder potje weten te vinden.
Hier heb je wel een punt.
  maandag 5 september 2022 @ 22:55:47 #224
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205861868
Misschien doen alsof het huishouden een treinreis is, zegmaar dat de afwas een station is en stofzuigen een ander station? ik noem maar een idee. bij mij is het ook een teringbende nu maar ik krijg niemand in huis, maargoed vandaar ook mijn topique in SOP

SOP / Wat moet je een poets betalen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_205861900
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 22:55 schreef Maanvis het volgende:
Misschien doen alsof het huishouden een treinreis is, zegmaar dat de afwas een station is en stofzuigen een ander station? ik noem maar een idee. bij mij is het ook een teringbende nu maar ik krijg niemand in huis, maargoed vandaar ook mijn topique in SOP

SOP / Wat moet je een poets betalen?
Het is geen enkel probleem om jezelf te laten diagnosticeren met adhd/autisme/whatever. Vraag een gesprekje aan met GGZ en binnen no-time is het geregeld als je jezelf daar een klein beetje in verdiept.
Daarna alles aanvragen waar je recht op hebt, bewijsje van GGZ opsturen en kat in het bakkie. Dat is hoe het werkt en hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')