Op jou kan ik altijd rekenenquote:
quote:Op zondag 4 september 2022 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij wel ja.
Ik wilde je al gaan verwijzen 👉 naar de keuken.
Ja toch? Daar staat een prachtig koffiezetapparaat. Zonde om niet te gebruiken.quote:
Heb je vrijdag Jinek gekeken?quote:
Ja dat is het zeker,quote:Op zondag 4 september 2022 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja toch? Daar staat een prachtig koffiezetapparaat. Zonde om niet te gebruiken.
Nee, niet gezien. Wie was er?quote:
Jonge karters.quote:Op zondag 4 september 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Wie was er?
Ik moet kiezen tussen Jinek en VI
O leuk, nee heb het niet gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja ik hou mijn hart altijd vast als ik ga kijken vroem weg maxquote:
quote:Op zondag 4 september 2022 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, nee heb het niet gezien.in de top 2 ton per jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja er was iemand naar hun toegekomen die Max wel wilde trainen, maar dan mocht zijn vader niets meer met hem doen kwa karten. En het koste een aardig duitje per jaar. Voor een gewone burger niet op te brengenquote:
Wel jammer,want hij is verdomd goed.quote:Op zondag 4 september 2022 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er was iemand naar hun toegekomen die Max wel wilde trainen, maar dan mocht zijn vader niets meer met hem doen kwa karten. En het koste een aardig duitje per jaar. Voor een gewone burger niet op te brengen
Ja is zeker jammer. Hij baalt er ook goed van. Maar ik snap zijn ouders het is een onbetaalbare sport. Dan moet je echt goede sponsors hebben of een suikeroom/tantequote:Op zondag 4 september 2022 09:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel jammer,want hij is verdomd goed.
Is gewoon kut.Mijn zusjes hadden het geluk in de paardensport dat we een manege hadden.quote:Op zondag 4 september 2022 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is zeker jammer. Hij baalt er ook goed van. Maar ik snap zijn ouders het is een onbetaalbare sport. Dan moet je echt goede sponsors hebben of een suikeroom/tante
Ja is het ook, maar het is ook niet anders.quote:Op zondag 4 september 2022 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is gewoon kut.Mijn zusjes hadden het geluk in de paardensport dat we een manege hadden.
Jongste zus was zelfs zo goed dat mensen paarden kochten (die ik dan mocht beleren) En zij ze naar de Z reed.En dan met flinke winst werden verkocht.quote:Op zondag 4 september 2022 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar het is ook niet anders.
Fijn voor je zusjes dat hun dat geluk hadden.
En Verstappen het geluk dat zijn vader er al in zat, die kon er zo inrollen.
Ik mag dat knaapje nog steeds niet. Het is wel een goed coureur vele malen beter dan zijn pa
Rijden ze nog steeds?quote:Op zondag 4 september 2022 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jongste zus was zelfs zo goed dat mensen paarden kochten (die ik dan mocht beleren) En zij ze naar de Z reed.En dan met flinke winst werden verkocht.
Ze zijn de next generation aan het klaarstomen.quote:
A hier smelt je toch van, wat een lekker kereltje zegquote:Op zondag 4 september 2022 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn de next generation aan het klaarstomen.
[ afbeelding ]
Ze heet Feline....quote:Op zondag 4 september 2022 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A hier smelt je toch van, wat een lekker kereltje zeg
Oeps sorryquote:
quote:
Ik twijfelde nog he, ik dacht ik zet gewoon wat een leuk kindje.quote:
Maakt niet uit.Weet je wat raar is? Ik zie die foto en een stukje manege.Het doet me gewoon iets.quote:Op zondag 4 september 2022 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog he, ik dacht ik zet gewoon wat een leuk kindje.
Nog een keer gekeken, maar door die helm dacht ik echt dat het een jochie was.
Snap ik, zijn jou herinneringen aan je jeugdquote:Op zondag 4 september 2022 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt niet uit.Weet je wat raar is? Ik zie die foto en een stukje manege.Het doet me gewoon iets.
Ik vond het na de dood van mijn vader al heel onwerkelijk daar te zijn.quote:Op zondag 4 september 2022 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, zijn jou herinneringen aan je jeugd
Door die roze helm dacht je gelijk, dit moet wel een jochie zijn?quote:Op zondag 4 september 2022 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog he, ik dacht ik zet gewoon wat een leuk kindje.
Nog een keer gekeken, maar door die helm dacht ik echt dat het een jochie was.
Deze man.quote:Op zondag 4 september 2022 10:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Door die roze helm dacht je gelijk, dit moet wel een jochie zijn?
![]()
Snap ik. Heb ik als ik thuis kom en mijn moeder zit niet in haar hoekje.quote:Op zondag 4 september 2022 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het na de dood van mijn vader al heel onwerkelijk daar te zijn.
O eecht he, ik had niet eens gezien dat het roze was. Tijd voor een bak koffie om goed wakker te worden.quote:Op zondag 4 september 2022 10:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Door die roze helm dacht je gelijk, dit moet wel een jochie zijn?
![]()
Dat is wel een signaal.quote:Op zondag 4 september 2022 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Heb ik als ik thuis kom en mijn moeder zit niet in haar hoekje.
Dat is toch iets wat je altijd bij blijft. Het is niet echt het gevoel van thuis komen meer.
Mijn vader heeft nu dat hoekje in gepikt![]()
Ging gisteren niet zo lekker met hem. Schrok ervan hoe hij er uitzag. Hij was ook stil en gaf aan zich niet zo goed te voelen. Ging ook niet in zijn eigen stoel zitten omdat hij te "lui" was zoals hij zei om naar zijn eigenlijk stoel te lopen. Hij wilde geen dokter. Heb wel mijn zus gebeld die dicht bij hem woont. DIe was het ook al opgevallen en mijn nicht ook. Ze gaan hem daar in de gaten houden. Natuurlijk voelen wij ons allemaal wel eens niet goed ,maar bij een man van die leeftijd denk je toch o jee
Horner kijkt wel een beetje jaloersquote:
Rico Verhoeven is grappig, heb hem al een paar x gezien in Jachtseizoen en de Kluis.quote:
Rico is wel een vermakelijke gozerquote:Op zondag 4 september 2022 12:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Rico Verhoeven is grappig, heb hem al een paar x gezien in Jachtseizoen en de Kluis.
Moet altijd wel om hem lachen.
Ik heb 'm weleens zien joggen.quote:Op zondag 4 september 2022 12:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Rico Verhoeven is grappig, heb hem al een paar x gezien in Jachtseizoen en de Kluis.
Moet altijd wel om hem lachen.
Betaal je 500+ euro om daarheen te gaan moet jemet zo'n vlaggetje zwaaienquote:
en dan is ie niet eens omgekeerdquote:Op zondag 4 september 2022 13:19 schreef maily het volgende:
[..]
Betaal je 500+ euro om daarheen te gaan moet jemet zo'n vlaggetje zwaaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |