Heer Henk.quote:
klopt, als zij gaan fietsen is dat cultural appropriation. dus ze mogen niet fietsenquote:
Lolquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, als zij gaan fietsen is dat cultural appropriation. dus ze mogen niet fietsen
quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kun je wel aan @:2xHenk overlaten![]()
Tevens: regen!
Je drankje staat klaar.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kun je wel aan @:2xHenk overlaten![]()
Tevens: regen!
quote:
Ga eens werken. Er staat een tr in het fok stok topic openquote:
Dat moet in je aard liggenquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga eens werken. Er staat een tr in het fok stok topic open
Ik mag niet zo buiten ONZ modererenquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga eens werken. Er staat een tr in het fok stok topic open
Dan schop je je collega maar even onder d'r kontquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik mag niet zo buiten ONZ modereren
@Deisyy je moet iets doen in MEN heequote:Op zaterdag 3 september 2022 23:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan schop je je collega maar even onder d'r kont
Dees is op vakantie. Paul.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:26 schreef Paul het volgende:
[..]
@:deisyy je moet iets doen in MEN hee
Sommige mensen werken tot aan hun dood en anderen blijven hun hele leven thuis toch.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat moet in je aard liggen
Eigenlijk is deze meme beetje ingehaald door zijn tijd. Nu zijn er hele volksstammen die thuisblijven maar toch werkenquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sommige mensen werken tot aan hun dood en anderen blijven hun hele leven thuis toch.
Goffedomme, idd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eigenlijk is deze meme beetje ingehaald door zijn tijd. Nu zijn er hele volksstammen die thuisblijven maar toch werken
Hey Grrrrrrrr, hoe is het. Lang niet gezienquote:
Deisyy is met vakantiequote:Op zaterdag 3 september 2022 23:26 schreef Paul het volgende:
[..]
@:deisyy je moet iets doen in MEN hee
Goedemorgen bezig bijtje.quote:
thnxquote:
Ik bedoel wat je in JAA hebt gedaan.quote:Op zondag 4 september 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx
Morguh FF
Zo bezig bijtje was ik vandaag niet hoor, nog niets gedaan vandaag. Kan niet goed op gang komen
O dat heb ik gisteren morgen vroeg al gedaan. Was wel een werk 40 foto's verkleinen en plaatsenquote:Op zondag 4 september 2022 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedoel wat je in JAA hebt gedaan.![]()
![]()
Ik was je gister al kwijt.
Beste klus.Maar ze staan er allemaal.quote:Op zondag 4 september 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik gisteren morgen vroeg al gedaan. Was wel een werk 40 foto's verkleinen en plaatsen
Ben gisteren naar mijn vader en dochter geweest en was pas tegen 18.30 uur thuis
Jip het spel kan beginnenquote:Op zondag 4 september 2022 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beste klus.Maar ze staan er allemaal.
quote:
Op jou kan ik altijd rekenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |