gmtaquote:
quote:Op zondag 4 september 2022 13:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb 'm weleens zien joggen.
Maar mijn chauffeur wou niet stoppen
die heeft ze wel vaker aanquote:
vergelijkbaar met deze, toen waren het 80000 man nu wat meerquote:
Hij heeft weer mazzel door die saftycar. Echt onvoorstelbaarquote:Op zondag 4 september 2022 15:24 schreef Maanvis het volgende:
Max nog 1e "Tyres are not too bad"
dat is gewoon een afleidingsmanoevre
Ik denk dat Mercedes juist er voordeel van heeft dit keer. Zij staan nu op Medium en max op hardquote:Op zondag 4 september 2022 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft weer mazzel door die saftycar. Echt onvoorstelbaar
Denk het niet. Die is echt weer mazzel voor Maxquote:Op zondag 4 september 2022 16:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat Mercedes juist er voordeel van heeft dit keer. Zij staan nu op Medium en max op hard
Ja nou klopt, Tsunoda de gekquote:Op zondag 4 september 2022 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk het niet. Die is echt weer mazzel voor Max
Ik hang wat minder op fok rond de laatste tijd idd. Maar ben niet 'vertrokken' of zo hoorquote:Op zondag 4 september 2022 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Grrrrrrrr, hoe is het. Lang niet gezien
Gelijk heb je. Ben er zelf ook veel minder dan een tijdje terug.quote:Op zondag 4 september 2022 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hang wat minder op fok rond de laatste tijd idd. Maar ben niet 'vertrokken' of zo hoor
Je verwacht het niet.quote:
ja precies, Russell koos gewoon zelf voor nieuwe banden, had Lewis ook kunnen doen maar hij was te mieterigquote:
quote:
Ja echt he.quote:Op zondag 4 september 2022 16:22 schreef Maanvis het volgende:
Wel leuk voor de fans, krijgen ze een herhaling van Abu Dhabi voor hun eigen neus
MaxMazzelaar 😉quote:
Wat een baas.quote:
Het is een goed coureur maar ook een grote mazzelaar steeds.quote:Op zondag 4 september 2022 16:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon goed racen en niet miepen
quote:
zoeper maxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |