Je bent er niet zo even.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, en dan ook niet dichtbij wonen, moet een uur rijden.
Heb vannacht wel geslapen, alleen door de warmte er al om 4.15 uit, maar dat is normaal hier rond die tijd wakker zijnquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je bent er niet zo even.
Probeer nou maar wat te gaan slapen.
Met die stress is wat extra rust wel belangrijk.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb vannacht wel geslapen, alleen door de warmte er al om 4.15 uit, maar dat is normaal hier rond die tijd wakker zijn
Dat is waar. ZIt ook nog met Henk, die zit te wachten op een oproep voor een operatie darmkankerquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Met die stress is wat extra rust wel belangrijk.
Een ongeluk komt nooit alleen klopt vaak als een bus.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. ZIt ook nog met Henk, die zit te wachten op een oproep voor een operatie darmkanker
Komt weer allemaal tegelijk
Is vaak wel zo helaasquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een ongeluk komt nooit alleen klopt vaak als een bus.
ze zullen wel ruimte moeten maken voor ter apelquote:
14quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:54 schreef DJMO het volgende:
Roepen jullie eens een getal tussen de 1 en 21?
Hmmm. De sprinter naar Uitgeest of Breukelen...quote:
Breukelenquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmmm. De sprinter naar Uitgeest of Breukelen...
Den Haagquote:
Nijmegen. Gaat hem niet worden.quote:
dan 18quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Den Haag
[..]
Nijmegen. Gaat hem niet worden.
Ik had het over Nijmegenquote:
Lijkt op voetvollyquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:07 schreef DJMO het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik sta dus op Utrecht cs en ik vraag me af wat er precies gehouden wordt hier.
[ afbeelding ]
@:paul weet jij dat toevallig?
https://beachvolley-toernooien.nl/beachtoernooien/UT/quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:07 schreef DJMO het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik sta dus op Utrecht cs en ik vraag me af wat er precies gehouden wordt hier.
[ afbeelding ]
@:paul weet jij dat toevallig?
Dank je!quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
https://beachvolley-toernooien.nl/beachtoernooien/UT/
dan 18quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Den Haag
[..]
Nijmegen. Gaat hem niet worden.
lieffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Beetje laat, ben inmiddels weer thuis. Ben op aandringen van Rob maar op de bonnefooi langs de huisarts gegaan, omdat die hechting in m'n oksel zo pijnlijk en overgevoelig is. Assistente had gelukkig even tijd om te kijken; licht ontstoken dus nu geen pleisters meer plakken en antibioticazalf en morgen kijken of het beter gaat of dat de hechtingen er voortijds uit gehaald moeten worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |