morgen pasquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
Kom op, POLE!
Oh wacht, het is nog geen zaterdag
Is al eens geprobeerd, een verbod om de tear offs weg te gooien op de baan (en dus in de wagen te hoyden). Verbod werd heel snel opgeheven.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:50 schreef Stoorzendert het volgende: Prullenbakje in de auto voor de tear-off
![]()
Die spaart zijn auto / bandenquote:
Dan moet Angela hem even krabbenquote:
Hier hoorde ik wel een belquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:54 schreef Zipportal het volgende:
Lewis stapt uit.
Thuisbezorgd belt aan.
Doet Olav commentaar vanaf het circuit?quote:
Die krabt ergens anders.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet Angela hem even krabben
Nee ik zit gewoon thuis.quote:
zitten in een beachbarquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Doet Olav commentaar vanaf het circuit?
Olav kan het circuit op met zijn lifetime F1 passquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Olav kan het circuit op met zijn lifetime F1 pass
Geldt die ook voor commerciėle activiteiten?quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Olav kan het circuit op met zijn lifetime F1 pass
Zijn pas om 16:15 uur begonnenquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:57 schreef Rianne84 het volgende:
Ik schakel net in. Is het al gespeeld?
Nee, maar hij heeft de radiorechten voor Nederland, dus dat is genoeg.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Geldt die ook voor commerciėle activiteiten?
Waarom? Gedoe in f2?quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn pas om 16:15 uur begonnen
Ja..Max heeft gewonnenquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:57 schreef Rianne84 het volgende:
Ik schakel net in. Is het al gespeeld?
en is op weg naar Monzaquote:
Maar het zou dus kunnen dat hij geen perskaart heeft.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft de radiorechten voor Nederland, dus dat is genoeg.
Geloof me, die kan hij zonder enige vorm van moeite krijgenquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar het zou dus kunnen dat hij geen perskaart heeft.
Ik luister voor het eerst Viaplay commentaar (via F1TV) en ik heb dezelfde indruk.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:58 schreef PS. het volgende:
Ligt het aan mij, of loopt het commentaar bij Viaplay net een seconde voor op de beelden?
Ligt niet aan jou want het is waarquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:58 schreef PS. het volgende:
Ligt het aan mij, of loopt het commentaar bij Viaplay net een seconde voor op de beelden?
quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik luister voor het eerst Viaplay commentaar (via F1TV) en ik heb dezelfde indruk.
Ik kijk voor het eerst via Viaplay, maar wel waardeloos slecht danquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou want het is waar
Ik denk dat de noodzaak niet zo hoog isquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik vraag me juist af waarom hij zo traag is. Geen snelle ronde gedaan?
vanmorgen FP1 gemist, mist nu nog steeds een goede afstellingquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik vraag me juist af waarom hij zo traag is. Geen snelle ronde gedaan?
Hij heeft fp1 gemist, hij zal toch willen weten waar hij staatquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat de noodzaak niet zo hoog is
Ja, daarom doet hij ook ronden rijden.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:02 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij heeft fp1 gemist, hij zal toch willen weten waar hij staat
nr 1 natuurlijkquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:02 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij heeft fp1 gemist, hij zal toch willen weten waar hij staat
Volgens mij loopt het commentaar vaker niet precies gelijkquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:01 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk voor het eerst via Viaplay, maar wel waardeloos slecht dan
Wat heb ik gewonnen?quote:
wmb is ie helemaal klaar met F1quote:
Jaap zonder nek zijn single ophypenquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:07 schreef Machielovic het volgende:
Achja heeft Co de Rood ook weer wat te doenflauw maar iemand moet hem maken…
Alleen al daarom zouden ze Snuenoda moeten bannenquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:08 schreef Nattekat het volgende:
Het jammere van die grindbakken is dat het opruimen zo lang duurt.
Ik verwacht niks anders.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een walgelijke muziek daar.
Favoriete artiest van prinses Amaliaquote:
Is gewoon feestmuziekquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een walgelijke muziek daar.
Ik wacht nog op Weekend van Scooterquote:
En als hij de snelste tijd neerzet gaan we allemaal JUICHENquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:12 schreef PS. het volgende:
Verstappen doet na de outlap even de snelste ronde, is iedereen weer blij.
Hij was even 1ste in FP1quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:13 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen heeft überhaupt nog geen goede ronde gereden.
De schimmel en de snotbal mag je houden, maar de restquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Sky UK bezig over oude Goudse kaas. Vinden kaas bij het ontbijt maar raarrrrrr. Eten liever een gezond Engels ontbijtje.
[ afbeelding ]
Wildplassen en vrouwen bejegenen doen ze op de terugwegquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:14 schreef Scorpie het volgende:
Wacht even
Dit is toch het publiek wat zo VRESELIJK UIT HUN PLAAT GAAT en ALLEMAAL SNEUE DINGEN DOET DIE NIET KUNNEN?
Maar maar maar maar ik zie geen wantoestanden ?! Wat nu?!
Hij doet geen fast Laps. Hij oefent gewoon vooraan rijden zonder drsquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is nog geen kat in het bakkie
Engelse ontbijten blijven wel fantastisch hoor. Lekker gebakken visje bij het ontbijtquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Sky UK bezig over oude Goudse kaas. Vinden kaas bij het ontbijt maar raarrrrrr. Eten liever een gezond Engels ontbijtje.
[ afbeelding ]
En toch P1 morgen..it's a miraclequote:Op vrijdag 2 september 2022 17:15 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen dus geen enkel snel kwalificatierondje gedaan.
Nee meer kat uit de boom kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is nog geen kat in het bakkie
Liever dat + gebakken vis, dan een boterham met kaas. Hiermee begin je de dag pas echt met krachtvoerquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Precies..niet teveel prijsgevenquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft eindelijk door hoe sandbagging werkt.
Hij gebruikt nu een oude bak begreep ik...dus dan geen strafquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij F1tv weten ze nog niet of Verstappen een straf gaat krijgen voor z'n versnellingsbak.
Als je in Engeland zeker wilt zijn van lekker eten, moet je drie keer per dag ontbijten.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag even een gat in het hek en dan kunnen we kostenloos naar binnen!!!quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:24 schreef golfer het volgende:
Bron: Haarlems Dagblad:
Toeschouwers maken korte metten met zwarte schermen in de Tarzanbocht, in de duinen rond Circuit Zandvoort kan het. ’Het is hier gewéldig!’
[ afbeelding ]
Best nog aardig wat lege plaatsen op de tribunequote:Op vrijdag 2 september 2022 17:24 schreef golfer het volgende:
Bron: Haarlems Dagblad:
Toeschouwers maken korte metten met zwarte schermen in de Tarzanbocht, in de duinen rond Circuit Zandvoort kan het. ’Het is hier gewéldig!’
[ afbeelding ]
Is een foto van vanmorgen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:26 schreef HiDiHo het volgende:
Best nog aardig wat lege plaatsen op de trubune
Het is vrijdag.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tijdens FP2 zag je ook ergens een tribunedeel flink leeg.
Sandra is het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Best nog aardig wat lege plaatsen op de tribune
Ook al zat RB er vandaag niet lekker bij, toch denk ik, gezien de resultaten op vergelijkbare circuits, dat Max wel in de top drie komt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:39 schreef Breekfast het volgende:
Ik gun Ferrari wel een keer een 1-2 dit weekend. Zolang Mercedes hier maar niet gaat winnen.
Tenzij dit het gevolg is van de verplichte vloeraanpassing.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ook al zat RB er vandaag niet lekker bij, toch denk ik, gezien de resultaten op vergelijkbare circuits, dat Max wel in de top drie komt.
Snap niet wat je tegen het derde team Mercedes hebt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:39 schreef Breekfast het volgende:
Ik gun Ferrari wel een keer een 1-2 dit weekend. Zolang Mercedes hier maar niet gaat winnen.
Op zich niet heel onverwacht maar door de euforie van vorige week wordt dat snel vergeten, maar verwacht ook wel dat hij er weer dichterbij komt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ook al zat RB er vandaag niet lekker bij, toch denk ik, gezien de resultaten op vergelijkbare circuits, dat Max wel in de top drie komt.
We zullen vanavond wel zien hoe de bookmakers er over denkenquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:04 schreef El_Thijs het volgende:
Ze houden goede hoop:
https://racingnews365.nl/(...)e-dat-nog-goed-maken
Vermeende vloeraanpassing. En die was er al voor Spa.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Tenzij dit het gevolg is van de verplichte vloeraanpassing.
Dat het kan, dat weet ik zeker. Maar de race kan ook nog wel een ding worden. Als de banden teveel gaan slijten, net als in Oostenrijk toen. Er is nog flink wat afstelwerk nodig denk ik. Maar Red Bull zal er zeker wat op vindenquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen moet gewoon zorgen dat hij op de eerste 2 rijen kwalificeert, dat moet toch gewoon kunnen?
Ik denk dat er mensen zijn die vinden dat hun CEO en ook één van hun coureurs zich vorig jaar niet van hun beste kant hebben laten zien.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Snap niet wat je tegen het derde team Mercedes hebt.
Echt de enige reden waarom ik overweeg nog een keer naar deze Grand Prix te gaan is zodat je toch kunt zeggen dat je er ooit bij bent geweest.quote:
Wat moet hij doen voor die 6,5M?quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:29 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen is Verstappen's schoonvader weer eens lekker in het nieuws. Contractje van 6,5 miljoen gekregen van de overheid en kort daarop een half miljoen overgemaakt naar Bolsonaro, 'voor de campagne'. Corruptiegenot.
wat heeft dit met Formule1 te maken ?quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:29 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen is Verstappen's schoonvader weer eens lekker in het nieuws. Contractje van 6,5 miljoen gekregen van de overheid en kort daarop een half miljoen overgemaakt naar Bolsonaro, 'voor de campagne'. Corruptiegenot.
Natuurlijk wel iets, het heeft alleen totaal niets met de GP in Zandvoort te maken.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat heeft dit met Formule1 te maken ?
Het lijkt me meer iets voor dit topic: F1 / F1 Shownieuws! #2quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat heeft dit met Formule1 te maken ?
klopt, de mensen die hier de f2 en f3 besproken moeten ook ene note krijgen hequote:Op vrijdag 2 september 2022 19:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Natuurlijk wel iets, het heeft alleen totaal niets met de GP in Zandvoort te maken.
Als jij 6 miljoen kan verdienen door 500k naar Rutte over te maken zou je het ook doen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:29 schreef heywoodu het volgende:
Niet verrassend ditquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:29 schreef heywoodu het volgende:
Of dat de Nederlandse fans seksistisch en homofoob zijn en aan fat shaming doen. Dat levert meer op.quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:30 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Voortaan zegt iedereen dat z'n moeder tijdens een selfie belt
Haha je was me net voor.quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Of dat de Nederlandse fans seksistisch en homofoob zijn en aan fat shaming doen. Dat levert meer op.
Dit heb ik denk ik gemist, zin om uit te leggen?quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Of dat de Nederlandse fans seksistisch en homofoob zijn en aan fat shaming doen. Dat levert meer op.
Iets met Hongarije, en twee fans die beweerde seksistisch en homofoob behandeld te zijn door Verstappenfans, waarop vervolgens Toto en Aston Martin woest reageerde, bleek dat die twee events in heel europa afreisde met claims door andere zo behandeld te zijn in de hoop zo wat los te krijgen van de organisaties van die eventsquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dit heb ik denk ik gemist, zin om uit te leggen?
Dat was in Oostenrijkquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:24 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Iets met Hongarije, en twee fans die beweerde seksistisch en homofoob behandeld te zijn door Verstappenfans, waarop vervolgens Toto en Aston Martin woest reageerde, bleek dat die twee events in heel europa afreisde met claims door andere zo behandeld te zijn in de hoop zo wat los te krijgen van de organisaties van die events
Die mogen wel flink aangepakt worden en op de zwarte lijst komenquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:24 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Iets met Hongarije, en twee fans die beweerde seksistisch en homofoob behandeld te zijn door Verstappenfans, waarop vervolgens Toto en Aston Martin woest reageerde, bleek dat die twee events in heel europa afreisde met claims door andere zo behandeld te zijn in de hoop zo wat los te krijgen van de organisaties van die events
Ja, het werkte allemaal niet bij de FOM.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb net FP2 terug gekeken bij Viaplay, ik heb geen live rondetijden gezien onderin het beeld, was dat tijdens de live ook zo?
Ah dus toch, jammer, haalde wel een stukje kijkplezier weg.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het werkte allemaal niet bij de FOM.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:24 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Daar is inderdaad ook een eigen topic voorquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, de mensen die hier de f2 en f3 besproken moeten ook ene note krijgen he
Was in Oostenrijk tochquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]dat laatste heb ik helemaal gemist. Zeer sneue figuren
Er is werkelijk geen reet aan, onze prins kan beter meebetalen voor het behoud van Spa, of gezien de achtergrond van het koningshuis een Duitse GPquote:Op vrijdag 2 september 2022 22:23 schreef PzKpfw het volgende:
Eigenlijk is Zandvoort best wel een kutcircuitje.
Eerlijk gezegd heb ik liever Spa dan Zandvoort op de kalenderquote:Op vrijdag 2 september 2022 22:23 schreef PzKpfw het volgende:
Eigenlijk is Zandvoort best wel een kutcircuitje.
Laten we even afwachten hoe het met deze wagens is met de aangepaste DRS-zones.quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
Zandvoort is trouwens wel echt een ongelofelijk mooi circuit, alleen niet geschikt voor de F1
En om de discussie voor te zijn, Assen is dat ook niet.
En ze waren ook nog eens afzichtelijk en vet.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]dat laatste heb ik helemaal gemist. Zeer sneue figuren
Ik vond het vorig jaar ook niet veel eigenlijk, 1 a 2 punten op de baan waar het interessant was, verder kon je de camera wel uitzetten.quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Laten we even afwachten hoe het met deze wagens is met de aangepaste DRS-zones.
Het is zeker geen Spa qua inhaalmogelijkheden, maar zo erg was het vorig jaar nou ook weer niet en ik verwacht het dit jaar toch weer iets beter.
Maar op die banen heb je bochten waarin je het met een gekke move kan proberen, of op meerdere punten.quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:39 schreef Starflyer het volgende:
Vorig jaar werd er op Zandvoort meer ingehaald dan op de Hungaroring. En bet zoveel als de eerste race in Oostenrijk.
Je beschrijft nu praktisch elke baan op Imola naquote:Op vrijdag 2 september 2022 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar ook niet veel eigenlijk, 1 a 2 punten op de baan waar het interessant was, verder kon je de camera wel uitzetten.
Ja ik vind het moeilijk om uit te leggen, maar ik zie Zandvoort en ook Monaco trouwens als een slechte kartbaan voor gezinnen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je beschrijft nu praktisch elke baan op Imola na
En Imola alleen maar omdat drs stuk was.
quote:Duitse F1-kampioen verkondigt liefde voor Zeeland
Viervoudig Formule 1-wereldkampioen Sebastian Vettel kent Zeeland als z'n broekzak. Dat vertelde de Duitser in een interview voorafgaand aan de GP van Nederland in Zandvoort. Vettel heeft in het verleden veel tijd doorgebracht op de stranden van Renesse en wil dat na zijn racecarričre ook weer doen, want hij vindt Zeeland prachtig.
Sebastian Vettel verkondigde zijn liefde voor de provincie vanmorgen tijdens een interview met de NOS. "Als kind was ik heel vaak in de buurt van Renesse. Daar was heel veel zand kan ik me nog herinneren."
Ook na zijn carričre naar Zeeland
Het is de laatste keer dat hij voor de F1 in Nederland in actie komt, want na dit seizoen stopt de Duitser. Dat betekent niet zijn laatste bezoek aan Nederland, want volgens Vettel zal hij na zijn carričre nog regelmatig te vinden zijn op de Zeeuwse stranden.
De GP van Zandvoort heeft overigens nog een Zeeuws tintje. Emma Heesters maakt vrijdagavond haar opwachting. De zangeres uit 's-Gravenpolder zingt vanaf 19.30 uur in de fan zone van het circuit.
Liever zandvoort dan een baan waar inhalen met twee vingers in de neus gaat eerlijk gezegd. Ik vermoed dat het met de nieuwe regels wel interessant kan worden.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ik vind het moeilijk om uit te leggen, maar ik zie Zandvoort en ook Monaco trouwens als een slechte kartbaan voor gezinnen.
Lekker kuilen graven.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:16 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.omroepzeeland(...)-liefde-voor-zeeland
[..]![]()
![]()
Daar kan ik uiteraard niet over oordelen, ik dat opzicht hoop ik dat ik zondagmiddag gruwelijk voor lul sta.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liever zandvoort dan een baan waar inhalen met twee vingers in de neus gaat eerlijk gezegd. Ik vermoed dat het met de nieuwe regels wel interessant kan worden.
Voor lukquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar kan ik uiteraard niet over oordelen, ik dat opzicht hoop ik dat ik zondagmiddag gruwelijk voor luk sta.
Sta je sowieso alquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar kan ik uiteraard niet over oordelen, ik dat opzicht hoop ik dat ik zondagmiddag gruwelijk voor lul sta.
Dat kwam voor een groot deel omdat Perez er in Q1 al uitvloog.quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:39 schreef Starflyer het volgende:
Vorig jaar werd er op Zandvoort meer ingehaald dan op de Hungaroring. En bet zoveel als de eerste race in Oostenrijk.
Heb echt niks met Mercedes en Wolff, maar dit soort acties vind ik wel echt geniaal. Ze hebben weleens vaker zulk soort dingen in het verleden gedaan, kan dat wel zwaar waarderen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:30 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Voortaan zegt iedereen dat z'n moeder tijdens een selfie belt
Zoals dat met CenturionLewis, nou, dan heb ik nieuws voor jequote:Op zaterdag 3 september 2022 00:08 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Heb echt niks met Mercedes en Wolff, maar dit soort acties vind ik wel echt geniaal. Ze hebben weleens vaker zulk soort dingen in het verleden gedaan, kan dat wel zwaar waarderen.
Dat doet natuurlijk niks af aan het gebaar van Mercedes. Wat een zieke geesten bestaan er toch in deze wereld, bah.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:17 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Zoals dat met CenturionLewis, nou, dan heb ik nieuws voor je![]()
https://thesportsrush.com(...)fake-cancer-patient/
Nepfansquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is een geweldige achtbaan om overheen te rijden. Maar om te racen is het gewoon niet heel geschikt. Maar misschien gaat het met de auto's van dit jaar beter.quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:49 schreef SjonShitcoin het volgende:
Heel de paddock vindt het een gaaf circuit maar hier zijn er weer een paar beroepsklagers die het niks vinden
Tja. Als je een knikkerbaan maakt van een paar pvc buizen dan zal dat vast ook heel gaaf zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:49 schreef SjonShitcoin het volgende:
Heel de paddock vindt het een gaaf circuit maar hier zijn er weer een paar beroepsklagers die het niks vinden
Indrukwekkend om elke paar minuten een trein te zien stoppen die vervolgens helemaal leegloopt met een gigantische massa mensen die allemaal 1 richting oplopen:)quote:
Op Amsterdam Centraal was pas een gigantische massa.quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:13 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Indrukwekkend om elke paar minuten een trein te zien stoppen die vervolgens helemaal leegloopt met een gigantische massa mensen die allemaal 1 richting oplopen:)
oordopjes had je vroeger nodig .....nu niet meer toch?quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Op Amsterdam Centraal was pas een gigantische massa.
De Zandvoorter die een slaatje probeert te slaan, best humoristisch. Een vrouw die een bidon van 1 euro wilt slijten voor 10 euro.
Let op; oordopjes van thuis meenemen. op het circuit kosten ze 25 euro.
Niet vanwege de F1. vanwege Brabant, Guus Meeuwis en de bloedirritante presentator. (je kent het wel, van links naar rechts)quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
oordopjes had je vroeger nodig .....nu niet meer toch?
Inderdaad, links lullen en rechts vullen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 10:21 schreef DKUp het volgende:
Viaplay is wel goed om mensen met een onprettig stemgeluid uit te kiezen
Heel die Zandvoort-hype zou Viaplay toch niet doen?
ah dan snap ik het wel jaquote:Op zaterdag 3 september 2022 11:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Niet vanwege de F1. vanwege Brabant, Guus Meeuwis en de bloedirritante presentator. (je kent het wel, van links naar rechts)
ik dacht ook dat het wel meeviel maar het schijnt nog steeds voor gehoorschade te kunnen zorgenquote:Op zaterdag 3 september 2022 11:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
oordopjes had je vroeger nodig .....nu niet meer toch?
Daar lijkt het wel op...quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:24 schreef R-woud93 het volgende:
Zie ik daar nou blauw wit rood vlaggen op de achtergrond?
Misschien kan hij hier wel mee winnenquote:
Tja, je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Inderdaad, links lullen en rechts vullen.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Inderdaad, links lullen en rechts vullen.
eindhovuh de gekstuhhhhhhquote:
jeujquote:
Was bij Formule 3 grotendeels leeg jaquote:Op zaterdag 3 september 2022 11:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
het overgrote deel komt alleen maar voor Formule1. Zodra de sessie ook maar afgelopen is, stormt het de tribune af om zich vol te gieten. Tijdens de Formule2, Formule3 en Porsche sessies zat onze tribune 30% vol.
van die mafkezen die zodra ze ontdekken dat de stoeltjes met maar 1 pin vastzitten, gaan gooien met de stoeltjes.
heb een top dag gehad hoor, alleen had je dit soort figuren niet voor de Max hype.
gooien met de stoeltjes ???? waarom dan ?quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
het overgrote deel komt alleen maar voor Formule1. Zodra de sessie ook maar afgelopen is, stormt het de tribune af om zich vol te gieten. Tijdens de Formule2, Formule3 en Porsche sessies zat onze tribune 30% vol.
van die mafkezen die zodra ze ontdekken dat de stoeltjes met maar 1 pin vastzitten, gaan gooien met de stoeltjes.
heb een top dag gehad hoor, alleen had je dit soort figuren niet voor de Max hype.
Daar hebben die idioten geen reden voor nodig, gebrek aan hersencellen is voldoende.quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gooien met de stoeltjes ???? waarom dan ?
nog een reden om niet naar een F1 race te gaan naast het geen reet kunnen horen en zienquote:Op zaterdag 3 september 2022 11:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar hebben die idioten geen reden voor nodig, gebrek aan hersencellen is voldoende.
Laten we het er maar op houden dat het Nederlandse commentaar niet goed is.quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nederlands trots![]()
Beter dan Olav
nouja beter.....andersquote:Op zaterdag 3 september 2022 11:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nederlands trots![]()
Beter dan Olav
Ik vond Olav beter. Ja hij miste veel dingen maar hij had er meer verstand van dan wat er nu zit. En dat ultra en mega gedoe dat infantiel overkomt had je geen last van.quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nouja beter.....anders
olav heeft wel een fijnere stem/commentaar vind ik en veel meer ervaring en dat merk je gewoon.
tuurlijk mist hij best veel dingen maar bij Viaplay kunnen ze daar ook over meepraten.
vorige week met Hamilton bijvoorbeeld
Dan druk je toch op mute? Zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik vond Olav beter. Ja hij miste veel dingen maar hij had er meer verstand van dan wat er nu zit. En dat ultra en mega gedoe dat infantiel overkomt had je geen last van.
Jij bent helemaal geen modquote:Op zaterdag 3 september 2022 11:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Kan dat gelul over viaplay/mol etc hier achterwege blijven?
Ik zie allemaal Jumbo-vlaggen en juichende oranje mensen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Kan dat gelul over viaplay/mol etc hier achterwege blijven?
Max Verstappen jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 3 september 2022 11:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jij bent helemaal geen mod![]()
Sfeertje weer hoor
jahahaaquote:Op zaterdag 3 september 2022 11:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Max Verstappen jaaaaaaaaa
[ link | afbeelding ]
1.12 is ook snelquote:Op zaterdag 3 september 2022 11:57 schreef DKUp het volgende:
“De ultieme baan om een snelle ronde te rijden”
Nee maar ik vind dat gejank over een zender elk raceweekend bloedirriiant.quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jij bent helemaal geen mod![]()
Sfeertje weer hoor
Dat mag.quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee maar ik vind dat gejank over een zender elk raceweekend bloedirriiant.
Ja daaromquote:
Ach zolang het geen ellenlange discussie zijn moet het kunnen. Was ook niet bedoeld om een hele discussie te ontlokken.quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee maar ik vind dat gejank over een zender elk raceweekend bloedirriiant.
Discriminerend naar potten toequote:
Ik denk dat Max zeer dankbaar is dat niet elk weekend zo'n circus is.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:08 schreef R-woud93 het volgende:
Wat een dom gelul steeds over wanneer ONZE Max de baan op gaat, het is een vrije training man
quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:08 schreef heywoodu het volgende:
Dat volgebouwde binnenterrein bij de Tarzanbocht
Dat zou ik zeker zijn jaquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Max zeer dankbaar is dat niet elk weekend zo'n circus is.
Nu heeft Tom niets meer te doenquote:
Even de concurrentie bang makenquote:
Daar kun je tenminste overheen kijken. Je kon vanuit de Tarzanbocht altijd nog het hele gevecht bij het uitkomen ervan volgen, tot deze ongein.quote:
Ik denk de rest van het veld ook.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Max zeer dankbaar is dat niet elk weekend zo'n circus is.
Die zijn al sinds de Ferrari/Schumacher-tijden blij als ze lekker buiten Europa hun ding kunnen doen inderdaad.quote:
Lekker dat geluid harder zetten om dan net te doen alsof er een bak lawaai vanaf komtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |