Nee, maar hij heeft de radiorechten voor Nederland, dus dat is genoeg.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Geldt die ook voor commerciėle activiteiten?
Waarom? Gedoe in f2?quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn pas om 16:15 uur begonnen
Ja..Max heeft gewonnenquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:57 schreef Rianne84 het volgende:
Ik schakel net in. Is het al gespeeld?
en is op weg naar Monzaquote:
Maar het zou dus kunnen dat hij geen perskaart heeft.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft de radiorechten voor Nederland, dus dat is genoeg.
Geloof me, die kan hij zonder enige vorm van moeite krijgenquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar het zou dus kunnen dat hij geen perskaart heeft.
Ik luister voor het eerst Viaplay commentaar (via F1TV) en ik heb dezelfde indruk.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:58 schreef PS. het volgende:
Ligt het aan mij, of loopt het commentaar bij Viaplay net een seconde voor op de beelden?
Ligt niet aan jou want het is waarquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:58 schreef PS. het volgende:
Ligt het aan mij, of loopt het commentaar bij Viaplay net een seconde voor op de beelden?
quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik luister voor het eerst Viaplay commentaar (via F1TV) en ik heb dezelfde indruk.
Ik kijk voor het eerst via Viaplay, maar wel waardeloos slecht danquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou want het is waar
Ik denk dat de noodzaak niet zo hoog isquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik vraag me juist af waarom hij zo traag is. Geen snelle ronde gedaan?
vanmorgen FP1 gemist, mist nu nog steeds een goede afstellingquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik vraag me juist af waarom hij zo traag is. Geen snelle ronde gedaan?
Hij heeft fp1 gemist, hij zal toch willen weten waar hij staatquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat de noodzaak niet zo hoog is
Ja, daarom doet hij ook ronden rijden.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:02 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij heeft fp1 gemist, hij zal toch willen weten waar hij staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |