Hij gebruikt nu een oude bak begreep ik...dus dan geen strafquote:Op vrijdag 2 september 2022 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij F1tv weten ze nog niet of Verstappen een straf gaat krijgen voor z'n versnellingsbak.
Als je in Engeland zeker wilt zijn van lekker eten, moet je drie keer per dag ontbijten.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Sky UK bezig over oude Goudse kaas. Vinden kaas bij het ontbijt maar raarrrrrr. Eten liever een gezond Engels ontbijtje.
[ afbeelding ]
Zondag even een gat in het hek en dan kunnen we kostenloos naar binnen!!!quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:24 schreef golfer het volgende:
Bron: Haarlems Dagblad:
Toeschouwers maken korte metten met zwarte schermen in de Tarzanbocht, in de duinen rond Circuit Zandvoort kan het. ’Het is hier gewéldig!’
[ afbeelding ]
Best nog aardig wat lege plaatsen op de tribunequote:Op vrijdag 2 september 2022 17:24 schreef golfer het volgende:
Bron: Haarlems Dagblad:
Toeschouwers maken korte metten met zwarte schermen in de Tarzanbocht, in de duinen rond Circuit Zandvoort kan het. ’Het is hier gewéldig!’
[ afbeelding ]
Is een foto van vanmorgen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:26 schreef HiDiHo het volgende:
Best nog aardig wat lege plaatsen op de trubune
Het is vrijdag.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tijdens FP2 zag je ook ergens een tribunedeel flink leeg.
Sandra is het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Best nog aardig wat lege plaatsen op de tribune
Ook al zat RB er vandaag niet lekker bij, toch denk ik, gezien de resultaten op vergelijkbare circuits, dat Max wel in de top drie komt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:39 schreef Breekfast het volgende:
Ik gun Ferrari wel een keer een 1-2 dit weekend. Zolang Mercedes hier maar niet gaat winnen.
Tenzij dit het gevolg is van de verplichte vloeraanpassing.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ook al zat RB er vandaag niet lekker bij, toch denk ik, gezien de resultaten op vergelijkbare circuits, dat Max wel in de top drie komt.
Snap niet wat je tegen het derde team Mercedes hebt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:39 schreef Breekfast het volgende:
Ik gun Ferrari wel een keer een 1-2 dit weekend. Zolang Mercedes hier maar niet gaat winnen.
Op zich niet heel onverwacht maar door de euforie van vorige week wordt dat snel vergeten, maar verwacht ook wel dat hij er weer dichterbij komt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ook al zat RB er vandaag niet lekker bij, toch denk ik, gezien de resultaten op vergelijkbare circuits, dat Max wel in de top drie komt.
We zullen vanavond wel zien hoe de bookmakers er over denkenquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:04 schreef El_Thijs het volgende:
Ze houden goede hoop:
https://racingnews365.nl/(...)e-dat-nog-goed-maken
Vermeende vloeraanpassing. En die was er al voor Spa.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Tenzij dit het gevolg is van de verplichte vloeraanpassing.
Dat het kan, dat weet ik zeker. Maar de race kan ook nog wel een ding worden. Als de banden teveel gaan slijten, net als in Oostenrijk toen. Er is nog flink wat afstelwerk nodig denk ik. Maar Red Bull zal er zeker wat op vindenquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen moet gewoon zorgen dat hij op de eerste 2 rijen kwalificeert, dat moet toch gewoon kunnen?
Ik denk dat er mensen zijn die vinden dat hun CEO en ook één van hun coureurs zich vorig jaar niet van hun beste kant hebben laten zien.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Snap niet wat je tegen het derde team Mercedes hebt.
Echt de enige reden waarom ik overweeg nog een keer naar deze Grand Prix te gaan is zodat je toch kunt zeggen dat je er ooit bij bent geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |