Echt de enige reden waarom ik overweeg nog een keer naar deze Grand Prix te gaan is zodat je toch kunt zeggen dat je er ooit bij bent geweest.quote:
Wat moet hij doen voor die 6,5M?quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:29 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen is Verstappen's schoonvader weer eens lekker in het nieuws. Contractje van 6,5 miljoen gekregen van de overheid en kort daarop een half miljoen overgemaakt naar Bolsonaro, 'voor de campagne'. Corruptiegenot.
wat heeft dit met Formule1 te maken ?quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:29 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen is Verstappen's schoonvader weer eens lekker in het nieuws. Contractje van 6,5 miljoen gekregen van de overheid en kort daarop een half miljoen overgemaakt naar Bolsonaro, 'voor de campagne'. Corruptiegenot.
Natuurlijk wel iets, het heeft alleen totaal niets met de GP in Zandvoort te maken.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat heeft dit met Formule1 te maken ?
Het lijkt me meer iets voor dit topic: F1 / F1 Shownieuws! #2quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat heeft dit met Formule1 te maken ?
klopt, de mensen die hier de f2 en f3 besproken moeten ook ene note krijgen hequote:Op vrijdag 2 september 2022 19:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Natuurlijk wel iets, het heeft alleen totaal niets met de GP in Zandvoort te maken.
Als jij 6 miljoen kan verdienen door 500k naar Rutte over te maken zou je het ook doen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:29 schreef heywoodu het volgende:
Niet verrassend ditquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:29 schreef heywoodu het volgende:
Of dat de Nederlandse fans seksistisch en homofoob zijn en aan fat shaming doen. Dat levert meer op.quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:30 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Voortaan zegt iedereen dat z'n moeder tijdens een selfie belt
Haha je was me net voor.quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Of dat de Nederlandse fans seksistisch en homofoob zijn en aan fat shaming doen. Dat levert meer op.
Dit heb ik denk ik gemist, zin om uit te leggen?quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Of dat de Nederlandse fans seksistisch en homofoob zijn en aan fat shaming doen. Dat levert meer op.
Iets met Hongarije, en twee fans die beweerde seksistisch en homofoob behandeld te zijn door Verstappenfans, waarop vervolgens Toto en Aston Martin woest reageerde, bleek dat die twee events in heel europa afreisde met claims door andere zo behandeld te zijn in de hoop zo wat los te krijgen van de organisaties van die eventsquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dit heb ik denk ik gemist, zin om uit te leggen?
Dat was in Oostenrijkquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:24 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Iets met Hongarije, en twee fans die beweerde seksistisch en homofoob behandeld te zijn door Verstappenfans, waarop vervolgens Toto en Aston Martin woest reageerde, bleek dat die twee events in heel europa afreisde met claims door andere zo behandeld te zijn in de hoop zo wat los te krijgen van de organisaties van die events
Die mogen wel flink aangepakt worden en op de zwarte lijst komenquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:24 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Iets met Hongarije, en twee fans die beweerde seksistisch en homofoob behandeld te zijn door Verstappenfans, waarop vervolgens Toto en Aston Martin woest reageerde, bleek dat die twee events in heel europa afreisde met claims door andere zo behandeld te zijn in de hoop zo wat los te krijgen van de organisaties van die events
Ja, het werkte allemaal niet bij de FOM.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb net FP2 terug gekeken bij Viaplay, ik heb geen live rondetijden gezien onderin het beeld, was dat tijdens de live ook zo?
Ah dus toch, jammer, haalde wel een stukje kijkplezier weg.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het werkte allemaal niet bij de FOM.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:24 schreef tripel7 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |