Voor lukquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar kan ik uiteraard niet over oordelen, ik dat opzicht hoop ik dat ik zondagmiddag gruwelijk voor luk sta.
Sta je sowieso alquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar kan ik uiteraard niet over oordelen, ik dat opzicht hoop ik dat ik zondagmiddag gruwelijk voor lul sta.
Dat kwam voor een groot deel omdat Perez er in Q1 al uitvloog.quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:39 schreef Starflyer het volgende:
Vorig jaar werd er op Zandvoort meer ingehaald dan op de Hungaroring. En bet zoveel als de eerste race in Oostenrijk.
Heb echt niks met Mercedes en Wolff, maar dit soort acties vind ik wel echt geniaal. Ze hebben weleens vaker zulk soort dingen in het verleden gedaan, kan dat wel zwaar waarderen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:30 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Voortaan zegt iedereen dat z'n moeder tijdens een selfie belt
Zoals dat met CenturionLewis, nou, dan heb ik nieuws voor jequote:Op zaterdag 3 september 2022 00:08 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Heb echt niks met Mercedes en Wolff, maar dit soort acties vind ik wel echt geniaal. Ze hebben weleens vaker zulk soort dingen in het verleden gedaan, kan dat wel zwaar waarderen.
Dat doet natuurlijk niks af aan het gebaar van Mercedes. Wat een zieke geesten bestaan er toch in deze wereld, bah.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:17 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Zoals dat met CenturionLewis, nou, dan heb ik nieuws voor je![]()
https://thesportsrush.com(...)fake-cancer-patient/
Nepfansquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Of dat de Nederlandse fans seksistisch en homofoob zijn en aan fat shaming doen. Dat levert meer op.
Het is een geweldige achtbaan om overheen te rijden. Maar om te racen is het gewoon niet heel geschikt. Maar misschien gaat het met de auto's van dit jaar beter.quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:49 schreef SjonShitcoin het volgende:
Heel de paddock vindt het een gaaf circuit maar hier zijn er weer een paar beroepsklagers die het niks vinden
Tja. Als je een knikkerbaan maakt van een paar pvc buizen dan zal dat vast ook heel gaaf zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:49 schreef SjonShitcoin het volgende:
Heel de paddock vindt het een gaaf circuit maar hier zijn er weer een paar beroepsklagers die het niks vinden
Indrukwekkend om elke paar minuten een trein te zien stoppen die vervolgens helemaal leegloopt met een gigantische massa mensen die allemaal 1 richting oplopen:)quote:
Op Amsterdam Centraal was pas een gigantische massa.quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:13 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Indrukwekkend om elke paar minuten een trein te zien stoppen die vervolgens helemaal leegloopt met een gigantische massa mensen die allemaal 1 richting oplopen:)
oordopjes had je vroeger nodig .....nu niet meer toch?quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Op Amsterdam Centraal was pas een gigantische massa.
De Zandvoorter die een slaatje probeert te slaan, best humoristisch. Een vrouw die een bidon van 1 euro wilt slijten voor 10 euro.
Let op; oordopjes van thuis meenemen. op het circuit kosten ze 25 euro.
Niet vanwege de F1. vanwege Brabant, Guus Meeuwis en de bloedirritante presentator. (je kent het wel, van links naar rechts)quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
oordopjes had je vroeger nodig .....nu niet meer toch?
Inderdaad, links lullen en rechts vullen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 10:21 schreef DKUp het volgende:
Viaplay is wel goed om mensen met een onprettig stemgeluid uit te kiezen
Heel die Zandvoort-hype zou Viaplay toch niet doen?
ah dan snap ik het wel jaquote:Op zaterdag 3 september 2022 11:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Niet vanwege de F1. vanwege Brabant, Guus Meeuwis en de bloedirritante presentator. (je kent het wel, van links naar rechts)
ik dacht ook dat het wel meeviel maar het schijnt nog steeds voor gehoorschade te kunnen zorgenquote:Op zaterdag 3 september 2022 11:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
oordopjes had je vroeger nodig .....nu niet meer toch?
Daar lijkt het wel op...quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:24 schreef R-woud93 het volgende:
Zie ik daar nou blauw wit rood vlaggen op de achtergrond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |