Damn that's interesting.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:01 schreef onlogisch het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_was_hacked_and_all/
Moest lachen
Wat naar.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:02 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk vrienden.
Jullie dan, ik heb een meeting en ik moet nog naar de supermarkt.
Woest ben ik.
vervelend knulquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:02 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk vrienden.
Woest ben ik.
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:02 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk vrienden.
Woest ben ik.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb al weekend
Morgen festivalletje @:neef_wuppie
Ter info
Ik ben het gewend van @GGMM, maar ik pak hem vanavond wel terug door al zijn passes te verneukenquote:
SCOREquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:19 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ze-allemaal-opnoemen
10/25
Ik ben niet echt op de hoogte dus.
Weet je nog dat @onlogisch zon quizje had gedaan en hem overnieuw had gedaan omdat hij z'n score te laag vond maar toen per ongeluk de uitslag van z'n 1ste poging had gepostquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Ik zie jullie scores graag in dit topic verschijnen.
zon quizjequote:Op vrijdag 2 september 2022 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je nog dat @:onlogisch zon quizje had gedaan en hem overnieuw had gedaan omdat hij z'n score te laag vond maar toen per ongeluk de uitslag van z'n 1ste poging had gepost
Dat was grappig
Ja dat weet ik nogquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je nog dat @:onlogisch zon quizje had gedaan en hem overnieuw had gedaan omdat hij z'n score te laag vond maar toen per ongeluk de uitslag van z'n 1ste poging had gepost
Dat was grappig
Het is over of opnieuw.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was grappig
Nou zegquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:29 schreef Scrummie het volgende:
@:Oriente doet maar weer een haxball verwijzing omdat er nog niemand anders zin in hax heeft.
Launch window start rond half 9 geloof ik. Dus ik gok tijdens de wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe laat gaat die raket morgen de lucht in?
Sowieso gaan we vanavond LOTR kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:29 schreef Scrummie het volgende:
@:Oriente doet maar weer een haxball verwijzing omdat er nog niemand anders zin in hax heeft.
Zeker, daar begin ik de avond mee denk ik. Maar eerst nog werken in tegenstelling tot dat stelletje werklozen in het LOTR topic.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso gaan we vanavond LOTR kijken.
Welke zender?quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso gaan we vanavond LOTR kijken.
Heren of dames?quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:18 schreef Wereldgozer het volgende:
leuk grapje gemaakt in het Nederlands Elftal topic, ik hoop op flink wat likes.
Lang niet zo gelachen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:18 schreef Wereldgozer het volgende:
0 likes.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Moet je niet aan het werk?quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:39 schreef Scrummie het volgende:
De laatste review van FOK! op trustpilot is raar.
Ik ga DIRECT kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2022 15:39 schreef Scrummie het volgende:
Kreeg een gekrulde mondhoek, maar een like krijg je pas bij het schaterlachen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:18 schreef Wereldgozer het volgende:
van wie zou dat zijn?quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:39 schreef Scrummie het volgende:
Waar vind ik dat ding?quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:39 schreef Scrummie het volgende:
Jawel, want hij is definitief weg.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:09 schreef Scrummie het volgende:
Wtf.
#freecaland
Ik heb die jongen toch niet voor niks een abo gegeven.
Ja, walgelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel, want hij is definitief weg.
Ik hou me maar even in.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, walgelijk.
Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren.
Zou graag doen alsof ik het ben maar niemand zou geloven dat ik dusdanig veel alineas typ.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:39 schreef Scrummie het volgende:
Huquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel, want hij is definitief weg.
Jij doet altijd veel te nonchalant om een dusdanige band met iemand te krijgen maar toch beschouw ik je als vriend.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze sappige roddels bereiken mij dus nooit. Sorry hoor dat ik geen vrienden heb
Ik ben aan het blozen maar insgelijks behalve op Twitter.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij doet altijd veel te nonchalant om een dusdanige band met iemand te krijgen maar toch beschouw ik je als vriend.
Dat is mijn dark side.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben aan het blozen maar insgelijks behalve op Twitter.
@Caland pakt ondanks zijn malle fratsen altijd de verantwoordelijkheid voor zijn eigen daden.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:18 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, ik voel mij nu wel medeverantwoordelijk voor het einde van @:Caland
Dit is niet leuk.
Nee hij heeft het gewoon niet gered.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat ie niet naar de 1000 en dan maar einde?
Daar kan she who shall not be named nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:caland pakt ondanks zijn malle fratsen altijd de verantwoordelijkheid voor zijn eigen daden.
Een beetje zoals @onlogisch toen hij 4045 posts wilde maken.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hij heeft het gewoon niet gered.
Wat een opgever
Ik zit mobiel ben eigenlijk wel benieuwd naar een samenvattingquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk post @:ggmm straks iets in de trant van "bans/notes worden niet besproken"
Caland zei dat hij niet wist dat @DJMO een nazi was. Dat is alles.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit mobiel ben eigenlijk wel benieuwd naar een samenvatting
Maar bans worden niet besproken!
Ohquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Caland zei dat hij niet wist dat @:djmo een nazi was. Dat is alles.
Hou je wel gelijk genoeg tijd over voor WOTLK maatquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is @:djmo en waarom haat ze joden?
Krijg ik nu ook een permbam? Mijn vorige was toch slechts 2 jaar.
Ja waar gaat dit over zegquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
Flinke maat schoenen nodig voor zulke lange tenen.
Ik schenk net het eerste drankje van de avond in.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga even een kort dutje doen om nog wat aan mijn avond te hebben @:kingroland
Proost makkerquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schenk net het eerste drankje van de avond in.
Eerste week na de vakantie met nog een nachtritme is niet mals met een wekker.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond de eerste week na de vakantie altijd vreselijk. Gelukkig heb ik nu maar één weekje vakantie.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste week na de vakantie met nog een nachtritme is niet mals met een wekker.
wordt ikquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:03 schreef onlogisch het volgende:
Als @:AFCNIels nu nog één keer zegt dat ik een luie mod ben dan wordt ik echt heel erg boos!
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De donkere jaren 40/45 keren hier ook terug maat!quote:
Eigenlijk moet ik het hele weekend nog maar vooruit, voor onze broeder.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik stel voor dat we dusdanig veel drinken zodat we morgenochtend een zwarte substantie uitkotsen
Dat is wat @:caland gewild zou hebben
Ik ga zoveel Jägermeister zuipen totdat ik zwart kots!quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik stel voor dat we dusdanig veel drinken zodat we morgenochtend een zwarte substantie uitkotsen
Dat is wat @:caland gewild zou hebben
Heb je de onderkant al bekeken?quote:
Ik open vanavond een stout @lenny_leonard (rip) @saind (rip) @ThePlaneteer @Caland (rip)quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga zoveel Jägermeister zuipen totdat ik zwart kots!
Het boekverbranden van de 21e eeuw.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
direct censuur plaatsen
Doet mij denken aan een zekere periode
Dropshot werkt ook goed.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga zoveel Jägermeister zuipen totdat ik zwart kots!
Ik heb geen idee hoe oud Niels is eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat dronk ik vooral toen ik 19 was.
Misschien heet hij zelfs geen Niels!quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud Niels is eigenlijk.
En is het een Feyenoorder.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien heet hij zelfs geen Niels!
Dit heb ik ook altijd, gelukkig heb ik nog een week.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste week na de vakantie met nog een nachtritme is niet mals met een wekker.
Maar lekker bezig. Ik over paar uur losss
Sorry voor de post boven je dit was geen leuke satire.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit heb ik ook altijd, gelukkig heb ik nog een week.
Ik ga nu een week lang blij zijn dat jij al in het beton aan het rammen bent, terwijl ik net ga slapen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Telstar zou zijn Leo Driessen obsessie wel verklaren.
Net te laat!quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry voor de post boven je dit was geen leuke satire.
Gewoon doen, best aardig.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat overweeg ik misschien nog wel op te zetten in tegenstelling tot de GoT troep
quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Op basis van deze review ga ik dit niet kijken.
Feijenoorder.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet verboden.
Ik had echt moeite met het hoofd van Elrond. En ook andere elven.
Ja, Elfen moeten op zijn minst een neutraal hoofd hebben en eigenlijk knap zijn. Te veel misbaksels en Elrond is natuurlijk nooit een jongere versie van de kerel in de films.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet verboden.
Ik had echt moeite met het hoofd van Elrond. En ook andere elven.
Arme meid.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor @:LitmanenAfCA gewoon omdat ik hem een fijne avond gun.
Nee precies, totaal geen uitstraling. De enige die het nog een beetje had was die neger elf.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[..]
Ja, Elfen moeten op zijn minst een neutraal hoofd hebben en eigenlijk knap zijn. Te veel misbaksels en Elrond is natuurlijk nooit een jongere versie van de kerel in de films.
@onlogisch heeft liever dat je neger even anders formuleert.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee precies, totaal geen uitstraling. De enige die het nog een beetje had was die neger elf.
Morgen aflevering 2.
Die heb ik net ook al gekeken. Prima aflevering 7,8/10quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee precies, totaal geen uitstraling. De enige die het nog een beetje had was die neger elf.
Morgen aflevering 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Glanzend zwart?quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:34 schreef Sked het volgende:
[..]
@:onlogisch heeft liever dat je neger even anders formuleert.
Ik ben niet woke genoeg om te kunnen zeggen of dat wel akkoord isquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Glanzend zwart?
Herman Finkersgod
"Ik heb je ontmoet, in donker Afrika...bij een lantaarnpaal"quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Glanzend zwart?
Herman Finkersgod
Haten op Cate Blanchettquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:59 schreef tong80 het volgende:
Volwassen mannen die op elfen geilen hebben per definitie een kleine penis.
Ik weet niet man maar dit is niet best.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor @:LitmanenAfCA gewoon omdat ik hem een fijne avond gun.
Dan is zo'n meid een jaar of 14, heeft al behoorlijke tieten en de rest van haar leven wordt ze nergens anders meer mee geassocieerd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet niet man maar dit is niet best.
Sorry, wist niet dat je van de herenliefde was. My bad.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet niet man maar dit is niet best.
Die doet in deze kutserie nieteens meequote:Op zaterdag 3 september 2022 00:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Haten op Cate Blanchett
Maar wel haar jongere ik die in geen enkel opzicht op haar lijkt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die doet in deze kutserie nieteens mee
En ik maar denken dat we aan het bonden waren.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je van de herenliefde was. My bad.
Hier dan:
[ afbeelding ]
Dat wel.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar wel haar jongere ik die in geen enkel opzicht op haar lijkt.
Geniet er lekker van. Maandag en dinsdag weer langs het spoor staan genot.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb al weekend
Morgen festivalletje @:neef_wuppie
Ter info
"Joah, d'r löp hier zo'n zwat'n over stroat. Ik dacht ik bel em'n."quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Glanzend zwart?
Herman Finkersgod
Goedemorgen Tongquote:Op zaterdag 3 september 2022 04:58 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
De zeer oude zingt:
er is niet meer bij weinig
noch is er minder
nog is onzeker wat er was
wat wordt wordt willoos
eerst als het is is het ernst
het herinnert zich heilloos
en blijft ijlings
alles van waarde is weerloos
wordt van aanraakbaarheid rijk
en aan alles gelijk
als het hart van de tijd
als het hart van de tijd
Klopt makker. Maar hij is wel moddertjevetquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:59 schreef tong80 het volgende:
Volwassen mannen die op elfen geilen hebben per definitie een kleine penis.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:31 schreef tong80 het volgende:
Toch even voetbal in de SC. Wat een kut club is FC Utrecht al 40 jaar.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:29 schreef tong80 het volgende:
Zijn er nog reclames zonder negers
Hup Rangers.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef Sked het volgende:
De nieuwe @:DutchSuomiFan1992 is uit
[ twitter ]
Hou deze onzin alsjeblieft uit deze SC.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef Sked het volgende:
[ twitter ]
Ga weg met je enge F1 ROTZOOIquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef Sked het volgende:
[ twitter ]
Ja mooi kut idd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-keer-uit~a278566d/
@:Scrummie gvd. Ding nog niet weg
Het schiet allemaal nog niet echt op met die raket.quote:Op zondag 4 september 2022 08:40 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 442 3/6
⬛🟨⬛🟩⬛
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 238 4/6
🟩⬛⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Hallo Nelisquote:Op zondag 4 september 2022 13:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het schiet allemaal nog niet echt op met die raket.
Hey Onlo! Ga jij straks nog racen kijken?quote:
Jazeker. Het is werken naar 17:30 als Utd tegen Arsenal aantreedt. Verder is er in de Eredivisie weinig boeiends geloof ik.quote:Op zondag 4 september 2022 13:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey Onlo! Ga jij straks nog racen kijken?
Nee, vandaag is de eredivisie helemaal niks denk ik, al dacht ik dat gisteren ook en heb ik toen HELAAS overgeslagen.quote:Op zondag 4 september 2022 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Het is werken naar 17:30 als Utd tegen Arsenal aantreedt. Verder is er in de Eredivisie weinig boeiends geloof ik.
Prima goal van Szymański gemist.quote:Op zondag 4 september 2022 13:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, vandaag is de eredivisie helemaal niks denk ik, al dacht ik dat gisteren ook en heb ik toen HELAAS overgeslagen.
Die ging er wel KOEKOEK in ja.quote:Op zondag 4 september 2022 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima goal van Szymański gemist.
[ twitter ]
Heb je nog voor PSV gebedenquote:
Lekker, geniet ervan!quote:
Saucijzenbroodjesquote:
@Drizzt gesignaleerd?quote:De 33-jarige man uit Borne die zaterdag een oranje rookfakkel gooide op het circuit van Zandvoort krijgt vermoedelijk geen levenslang circuitverbod. Sportief directeur Jan Lammers van de Nederlandse Grand Prix toonde vanmorgen wat clementie met de Twentenaar. „Hij is al genoeg gestraft.
Ik dacht "tuurlijk komt die idioot uit Borne"quote:Op zondag 4 september 2022 15:54 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/sport/m(...)g-gestraft~a905f599/
[..]
@:Drizzt gesignaleerd?
Volkoren, Ardenner.quote:Op zondag 4 september 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
lol hij wil gewoon geld daaromquote:Op zondag 4 september 2022 15:54 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/sport/m(...)g-gestraft~a905f599/
[..]
@:Drizzt gesignaleerd?
Gedraag je daar dan ook eens naar.quote:Op zondag 4 september 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben 5 jaar ouder dan die knakker
Avg maatquote:Op zondag 4 september 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Broccoli en kipfilet?quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gedraag je daar dan ook eens naar.
Trots op je maatquote:Op zondag 4 september 2022 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net nog ff lekker 18,5km gefietst, weektotaal van 51,5km, niks mis meeBinnenkort eens naar de Grolsch Veste fietsen, beetje rondneuzen in de fanstore ditdat.
Gecondoleerd en sterktequote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Moeke belde net verdrietig. Drieling zus, mijn tante Areke, vannacht na hersenbloeding thuis overleden. 10 dagen in coma gelegen.
Gecondoleerd makkerquote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Moeke belde net verdrietig. Drieling zus, mijn tante Areke, vannacht na hersenbloeding thuis overleden. 10 dagen in coma gelegen.
Gecondoleerd gozertquote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Gecondoleerdquote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Gecondoleerd makkerquote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Gecondoleerdquote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Btc naar 1 miljoen.quote:Op maandag 5 september 2022 10:19 schreef onlogisch het volgende:
Europese gasprijs schiet omhoog na langere sluiting Nord Stream 1: ‘Rusland is onbetrouwbaar’
Morgen maar naar de voedselbank boys.
Gecondoleerd Herm.quote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Gecondoleerd.quote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Tot morgen.quote:Op maandag 5 september 2022 11:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net uitstekend zitten poepen.
gecondoleerd maatquote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Pics.quote:Op maandag 5 september 2022 11:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kadetje leverworst.quote:Op maandag 5 september 2022 11:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GGMM laat het afweten. Ik denk dat we ons zorgen moeten maken.quote:Op maandag 5 september 2022 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij ook makker. @:GGMM zal wel weer tijdens het diner verschijnen.
Misschien ook wel van de grote FOK!baas.quote:Op maandag 5 september 2022 12:23 schreef Sked het volgende:
Erg vaak de laatste weken. Ik denk dat hij op z'n flikker heeft gekregen van de baas.
Wow, een Coco.quote:
Niet eens.quote:Op maandag 5 september 2022 12:25 schreef Coco het volgende:
Binnen 2 minuten reactie van @:oriente.
Zal wel weer over haxball gaan.
Als ik daar iets over zeg krijg ik op m'n flikker van @GGMMquote:Op maandag 5 september 2022 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien ook wel van de grote FOK!baas.
[..]
Wow, een Coco.
quote:Op maandag 5 september 2022 12:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik daar iets over zeg krijg ik op m'n flikker van @:GGMM
Kroatiëquote:Op maandag 5 september 2022 12:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh, ja dat is zo. Was je ergens geweest?
Ojee, dan zal ik ook wel weer wat over me heen krijgen.quote:Op maandag 5 september 2022 12:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik daar iets over zeg krijg ik op m'n flikker van @:GGMM
Ik hoop dat hij je niet kaal scheert (lol)quote:Op maandag 5 september 2022 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ojee, dan zal ik ook wel weer wat over me heen krijgen.
Zoveel valt er niet af te halen.quote:Op maandag 5 september 2022 12:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij je niet kaal scheert (lol)
Ik denk dat ik er niet bij ben, maar ik wens jullie alvast veel plezierquote:Op maandag 5 september 2022 12:31 schreef Coco het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in hax, echter is het erg warm.
Dus we zullen zien @:scrummie
Ik ben vanavond mogelijk wel verhinderd (des te meer reden voor jullie om te spelen natuurlijk)quote:Op maandag 5 september 2022 12:31 schreef Coco het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in hax, echter is het erg warm.
Dus we zullen zien @:scrummie
Dan slaan we over.quote:Op maandag 5 september 2022 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er niet bij ben, maar ik wens jullie alvast veel plezier.
Nouja, laat het niet van mij afhangen want dan is de kans aanwezig dat we een tijdje geen hax meer spelen.quote:
Deden we toch al niet.quote:Op maandag 5 september 2022 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, laat het niet van mij afhangen want dan is de kans aanwezig dat we een tijdje geen hax meer spelen.
Dat zou niet meer dan terecht zijn, als je ziet hoe vaak hij tijdens zijn werk op Fok zitquote:Op maandag 5 september 2022 12:23 schreef Sked het volgende:
Erg vaak de laatste weken. Ik denk dat hij op z'n flikker heeft gekregen van de baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |