Gecondoleerd makkerquote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Moeke belde net verdrietig. Drieling zus, mijn tante Areke, vannacht na hersenbloeding thuis overleden. 10 dagen in coma gelegen.
Gecondoleerd gozertquote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Moeke belde net verdrietig. Drieling zus, mijn tante Areke, vannacht na hersenbloeding thuis overleden. 10 dagen in coma gelegen.
Gecondoleerdquote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Gecondoleerd makkerquote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Gecondoleerdquote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Btc naar 1 miljoen.quote:Op maandag 5 september 2022 10:19 schreef onlogisch het volgende:
Europese gasprijs schiet omhoog na langere sluiting Nord Stream 1: ‘Rusland is onbetrouwbaar’
Morgen maar naar de voedselbank boys.
Gecondoleerd Herm.quote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Gecondoleerd.quote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Tot morgen.quote:Op maandag 5 september 2022 11:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net uitstekend zitten poepen.
gecondoleerd maatquote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Pics.quote:Op maandag 5 september 2022 11:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kadetje leverworst.quote:Op maandag 5 september 2022 11:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GGMM laat het afweten. Ik denk dat we ons zorgen moeten maken.quote:Op maandag 5 september 2022 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij ook makker. @:GGMM zal wel weer tijdens het diner verschijnen.
Misschien ook wel van de grote FOK!baas.quote:Op maandag 5 september 2022 12:23 schreef Sked het volgende:
Erg vaak de laatste weken. Ik denk dat hij op z'n flikker heeft gekregen van de baas.
Wow, een Coco.quote:
Niet eens.quote:Op maandag 5 september 2022 12:25 schreef Coco het volgende:
Binnen 2 minuten reactie van @:oriente.
Zal wel weer over haxball gaan.
Als ik daar iets over zeg krijg ik op m'n flikker van @GGMMquote:Op maandag 5 september 2022 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien ook wel van de grote FOK!baas.
[..]
Wow, een Coco.
quote:Op maandag 5 september 2022 12:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik daar iets over zeg krijg ik op m'n flikker van @:GGMM
Kroatiëquote:Op maandag 5 september 2022 12:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh, ja dat is zo. Was je ergens geweest?
Ojee, dan zal ik ook wel weer wat over me heen krijgen.quote:Op maandag 5 september 2022 12:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik daar iets over zeg krijg ik op m'n flikker van @:GGMM
Ik hoop dat hij je niet kaal scheert (lol)quote:Op maandag 5 september 2022 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ojee, dan zal ik ook wel weer wat over me heen krijgen.
Zoveel valt er niet af te halen.quote:Op maandag 5 september 2022 12:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij je niet kaal scheert (lol)
Ik denk dat ik er niet bij ben, maar ik wens jullie alvast veel plezierquote:Op maandag 5 september 2022 12:31 schreef Coco het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in hax, echter is het erg warm.
Dus we zullen zien @:scrummie
Ik ben vanavond mogelijk wel verhinderd (des te meer reden voor jullie om te spelen natuurlijk)quote:Op maandag 5 september 2022 12:31 schreef Coco het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in hax, echter is het erg warm.
Dus we zullen zien @:scrummie
Dan slaan we over.quote:Op maandag 5 september 2022 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er niet bij ben, maar ik wens jullie alvast veel plezier.
Nouja, laat het niet van mij afhangen want dan is de kans aanwezig dat we een tijdje geen hax meer spelen.quote:
Deden we toch al niet.quote:Op maandag 5 september 2022 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, laat het niet van mij afhangen want dan is de kans aanwezig dat we een tijdje geen hax meer spelen.
Dat zou niet meer dan terecht zijn, als je ziet hoe vaak hij tijdens zijn werk op Fok zitquote:Op maandag 5 september 2022 12:23 schreef Sked het volgende:
Erg vaak de laatste weken. Ik denk dat hij op z'n flikker heeft gekregen van de baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |