Gecondoleerd makkerquote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Moeke belde net verdrietig. Drieling zus, mijn tante Areke, vannacht na hersenbloeding thuis overleden. 10 dagen in coma gelegen.
Gecondoleerd gozertquote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Moeke belde net verdrietig. Drieling zus, mijn tante Areke, vannacht na hersenbloeding thuis overleden. 10 dagen in coma gelegen.
Gecondoleerdquote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Gecondoleerd makkerquote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Gecondoleerdquote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Btc naar 1 miljoen.quote:Op maandag 5 september 2022 10:19 schreef onlogisch het volgende:
Europese gasprijs schiet omhoog na langere sluiting Nord Stream 1: ‘Rusland is onbetrouwbaar’
Morgen maar naar de voedselbank boys.
Gecondoleerd Herm.quote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Gecondoleerd.quote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Tot morgen.quote:Op maandag 5 september 2022 11:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net uitstekend zitten poepen.
gecondoleerd maatquote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Pics.quote:Op maandag 5 september 2022 11:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kadetje leverworst.quote:Op maandag 5 september 2022 11:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GGMM laat het afweten. Ik denk dat we ons zorgen moeten maken.quote:Op maandag 5 september 2022 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij ook makker. @:GGMM zal wel weer tijdens het diner verschijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |