Hou deze onzin alsjeblieft uit deze SC.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef Sked het volgende:
De nieuwe @:DutchSuomiFan1992 is uit
[ twitter ]
Ga weg met je enge F1 ROTZOOIquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef Sked het volgende:
De nieuwe @:DutchSuomiFan1992 is uit
[ twitter ]
Ja mooi kut idd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-keer-uit~a278566d/
@:Scrummie gvd. Ding nog niet weg
Het schiet allemaal nog niet echt op met die raket.quote:Op zondag 4 september 2022 08:40 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 442 3/6
⬛🟨⬛🟩⬛
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 238 4/6
🟩⬛⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Hallo Nelisquote:Op zondag 4 september 2022 13:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het schiet allemaal nog niet echt op met die raket.
Hey Onlo! Ga jij straks nog racen kijken?quote:
Jazeker. Het is werken naar 17:30 als Utd tegen Arsenal aantreedt. Verder is er in de Eredivisie weinig boeiends geloof ik.quote:Op zondag 4 september 2022 13:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey Onlo! Ga jij straks nog racen kijken?
Nee, vandaag is de eredivisie helemaal niks denk ik, al dacht ik dat gisteren ook en heb ik toen HELAAS overgeslagen.quote:Op zondag 4 september 2022 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Het is werken naar 17:30 als Utd tegen Arsenal aantreedt. Verder is er in de Eredivisie weinig boeiends geloof ik.
Prima goal van Szymański gemist.quote:Op zondag 4 september 2022 13:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, vandaag is de eredivisie helemaal niks denk ik, al dacht ik dat gisteren ook en heb ik toen HELAAS overgeslagen.
Die ging er wel KOEKOEK in ja.quote:Op zondag 4 september 2022 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima goal van Szymański gemist.
[ twitter ]
Heb je nog voor PSV gebedenquote:
Lekker, geniet ervan!quote:
Saucijzenbroodjesquote:
@Drizzt gesignaleerd?quote:De 33-jarige man uit Borne die zaterdag een oranje rookfakkel gooide op het circuit van Zandvoort krijgt vermoedelijk geen levenslang circuitverbod. Sportief directeur Jan Lammers van de Nederlandse Grand Prix toonde vanmorgen wat clementie met de Twentenaar. „Hij is al genoeg gestraft.
Ik dacht "tuurlijk komt die idioot uit Borne"quote:Op zondag 4 september 2022 15:54 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/sport/m(...)g-gestraft~a905f599/
[..]
@:Drizzt gesignaleerd?
Volkoren, Ardenner.quote:Op zondag 4 september 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
lol hij wil gewoon geld daaromquote:Op zondag 4 september 2022 15:54 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/sport/m(...)g-gestraft~a905f599/
[..]
@:Drizzt gesignaleerd?
Gedraag je daar dan ook eens naar.quote:Op zondag 4 september 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben 5 jaar ouder dan die knakker
Avg maatquote:Op zondag 4 september 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Broccoli en kipfilet?quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gedraag je daar dan ook eens naar.
Trots op je maatquote:Op zondag 4 september 2022 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net nog ff lekker 18,5km gefietst, weektotaal van 51,5km, niks mis meeBinnenkort eens naar de Grolsch Veste fietsen, beetje rondneuzen in de fanstore ditdat.
Gecondoleerd en sterktequote:Op maandag 5 september 2022 09:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Moeke belde net verdrietig. Drieling zus, mijn tante Areke, vannacht na hersenbloeding thuis overleden. 10 dagen in coma gelegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |