Hou je wel gelijk genoeg tijd over voor WOTLK maatquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is @:djmo en waarom haat ze joden?
Krijg ik nu ook een permbam? Mijn vorige was toch slechts 2 jaar.
Ja waar gaat dit over zegquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
Flinke maat schoenen nodig voor zulke lange tenen.
Ik schenk net het eerste drankje van de avond in.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga even een kort dutje doen om nog wat aan mijn avond te hebben @:kingroland
Proost makkerquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schenk net het eerste drankje van de avond in.
Eerste week na de vakantie met nog een nachtritme is niet mals met een wekker.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond de eerste week na de vakantie altijd vreselijk. Gelukkig heb ik nu maar één weekje vakantie.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste week na de vakantie met nog een nachtritme is niet mals met een wekker.
wordt ikquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:03 schreef onlogisch het volgende:
Als @:AFCNIels nu nog één keer zegt dat ik een luie mod ben dan wordt ik echt heel erg boos!
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De donkere jaren 40/45 keren hier ook terug maat!quote:
Eigenlijk moet ik het hele weekend nog maar vooruit, voor onze broeder.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik stel voor dat we dusdanig veel drinken zodat we morgenochtend een zwarte substantie uitkotsen
Dat is wat @:caland gewild zou hebben
Ik ga zoveel Jägermeister zuipen totdat ik zwart kots!quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik stel voor dat we dusdanig veel drinken zodat we morgenochtend een zwarte substantie uitkotsen
Dat is wat @:caland gewild zou hebben
Heb je de onderkant al bekeken?quote:
Ik open vanavond een stout @lenny_leonard (rip) @saind (rip) @ThePlaneteer @Caland (rip)quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga zoveel Jägermeister zuipen totdat ik zwart kots!
Het boekverbranden van de 21e eeuw.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
direct censuur plaatsen
Doet mij denken aan een zekere periode
Dropshot werkt ook goed.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga zoveel Jägermeister zuipen totdat ik zwart kots!
Ik heb geen idee hoe oud Niels is eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat dronk ik vooral toen ik 19 was.
Misschien heet hij zelfs geen Niels!quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud Niels is eigenlijk.
En is het een Feyenoorder.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien heet hij zelfs geen Niels!
Dit heb ik ook altijd, gelukkig heb ik nog een week.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste week na de vakantie met nog een nachtritme is niet mals met een wekker.
Maar lekker bezig. Ik over paar uur losss
Sorry voor de post boven je dit was geen leuke satire.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit heb ik ook altijd, gelukkig heb ik nog een week.
Ik ga nu een week lang blij zijn dat jij al in het beton aan het rammen bent, terwijl ik net ga slapen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Telstar zou zijn Leo Driessen obsessie wel verklaren.
Net te laat!quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry voor de post boven je dit was geen leuke satire.
Gewoon doen, best aardig.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat overweeg ik misschien nog wel op te zetten in tegenstelling tot de GoT troep
quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Op basis van deze review ga ik dit niet kijken.
Feijenoorder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |