quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet verboden.
Ik had echt moeite met het hoofd van Elrond. En ook andere elven.
Ja, Elfen moeten op zijn minst een neutraal hoofd hebben en eigenlijk knap zijn. Te veel misbaksels en Elrond is natuurlijk nooit een jongere versie van de kerel in de films.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet verboden.
Ik had echt moeite met het hoofd van Elrond. En ook andere elven.
Arme meid.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor @:LitmanenAfCA gewoon omdat ik hem een fijne avond gun.
Nee precies, totaal geen uitstraling. De enige die het nog een beetje had was die neger elf.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[..]
Ja, Elfen moeten op zijn minst een neutraal hoofd hebben en eigenlijk knap zijn. Te veel misbaksels en Elrond is natuurlijk nooit een jongere versie van de kerel in de films.
@onlogisch heeft liever dat je neger even anders formuleert.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee precies, totaal geen uitstraling. De enige die het nog een beetje had was die neger elf.
Morgen aflevering 2.
Die heb ik net ook al gekeken. Prima aflevering 7,8/10quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee precies, totaal geen uitstraling. De enige die het nog een beetje had was die neger elf.
Morgen aflevering 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Glanzend zwart?quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:34 schreef Sked het volgende:
[..]
@:onlogisch heeft liever dat je neger even anders formuleert.
Ik ben niet woke genoeg om te kunnen zeggen of dat wel akkoord isquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Glanzend zwart?
Herman Finkersgod
"Ik heb je ontmoet, in donker Afrika...bij een lantaarnpaal"quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Glanzend zwart?
Herman Finkersgod
Haten op Cate Blanchettquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:59 schreef tong80 het volgende:
Volwassen mannen die op elfen geilen hebben per definitie een kleine penis.
Ik weet niet man maar dit is niet best.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor @:LitmanenAfCA gewoon omdat ik hem een fijne avond gun.
Dan is zo'n meid een jaar of 14, heeft al behoorlijke tieten en de rest van haar leven wordt ze nergens anders meer mee geassocieerd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet niet man maar dit is niet best.
Sorry, wist niet dat je van de herenliefde was. My bad.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet niet man maar dit is niet best.
Die doet in deze kutserie nieteens meequote:Op zaterdag 3 september 2022 00:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Haten op Cate Blanchett
Maar wel haar jongere ik die in geen enkel opzicht op haar lijkt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die doet in deze kutserie nieteens mee
En ik maar denken dat we aan het bonden waren.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je van de herenliefde was. My bad.
Hier dan:
[ afbeelding ]
Dat wel.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar wel haar jongere ik die in geen enkel opzicht op haar lijkt.
Geniet er lekker van. Maandag en dinsdag weer langs het spoor staan genot.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb al weekend
Morgen festivalletje @:neef_wuppie
Ter info
"Joah, d'r löp hier zo'n zwat'n over stroat. Ik dacht ik bel em'n."quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Glanzend zwart?
Herman Finkersgod
Goedemorgen Tongquote:Op zaterdag 3 september 2022 04:58 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
De zeer oude zingt:
er is niet meer bij weinig
noch is er minder
nog is onzeker wat er was
wat wordt wordt willoos
eerst als het is is het ernst
het herinnert zich heilloos
en blijft ijlings
alles van waarde is weerloos
wordt van aanraakbaarheid rijk
en aan alles gelijk
als het hart van de tijd
als het hart van de tijd
Klopt makker. Maar hij is wel moddertjevetquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:59 schreef tong80 het volgende:
Volwassen mannen die op elfen geilen hebben per definitie een kleine penis.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:31 schreef tong80 het volgende:
Toch even voetbal in de SC. Wat een kut club is FC Utrecht al 40 jaar.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:29 schreef tong80 het volgende:
Zijn er nog reclames zonder negers
Hup Rangers.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef Sked het volgende:
De nieuwe @:DutchSuomiFan1992 is uit
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |