Damn that's interesting.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:01 schreef onlogisch het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_was_hacked_and_all/
Moest lachen
Wat naar.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:02 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk vrienden.
Jullie dan, ik heb een meeting en ik moet nog naar de supermarkt.
Woest ben ik.
vervelend knulquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:02 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk vrienden.
Woest ben ik.
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:02 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk vrienden.
Woest ben ik.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb al weekend
Morgen festivalletje @:neef_wuppie
Ter info
Ik ben het gewend van @GGMM, maar ik pak hem vanavond wel terug door al zijn passes te verneukenquote:
SCOREquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:19 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ze-allemaal-opnoemen
10/25
Ik ben niet echt op de hoogte dus.
Weet je nog dat @onlogisch zon quizje had gedaan en hem overnieuw had gedaan omdat hij z'n score te laag vond maar toen per ongeluk de uitslag van z'n 1ste poging had gepostquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Ik zie jullie scores graag in dit topic verschijnen.
zon quizjequote:Op vrijdag 2 september 2022 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je nog dat @:onlogisch zon quizje had gedaan en hem overnieuw had gedaan omdat hij z'n score te laag vond maar toen per ongeluk de uitslag van z'n 1ste poging had gepost
Dat was grappig
Ja dat weet ik nogquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je nog dat @:onlogisch zon quizje had gedaan en hem overnieuw had gedaan omdat hij z'n score te laag vond maar toen per ongeluk de uitslag van z'n 1ste poging had gepost
Dat was grappig
Het is over of opnieuw.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was grappig
Nou zegquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:29 schreef Scrummie het volgende:
@:Oriente doet maar weer een haxball verwijzing omdat er nog niemand anders zin in hax heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |