Launch window start rond half 9 geloof ik. Dus ik gok tijdens de wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe laat gaat die raket morgen de lucht in?
Sowieso gaan we vanavond LOTR kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:29 schreef Scrummie het volgende:
@:Oriente doet maar weer een haxball verwijzing omdat er nog niemand anders zin in hax heeft.
Zeker, daar begin ik de avond mee denk ik. Maar eerst nog werken in tegenstelling tot dat stelletje werklozen in het LOTR topic.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso gaan we vanavond LOTR kijken.
Welke zender?quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso gaan we vanavond LOTR kijken.
Heren of dames?quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:18 schreef Wereldgozer het volgende:
leuk grapje gemaakt in het Nederlands Elftal topic, ik hoop op flink wat likes.
Lang niet zo gelachen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:18 schreef Wereldgozer het volgende:
0 likes.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Moet je niet aan het werk?quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:39 schreef Scrummie het volgende:
De laatste review van FOK! op trustpilot is raar.
Ik ga DIRECT kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2022 15:39 schreef Scrummie het volgende:
Kreeg een gekrulde mondhoek, maar een like krijg je pas bij het schaterlachen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:18 schreef Wereldgozer het volgende:
van wie zou dat zijn?quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:39 schreef Scrummie het volgende:
Waar vind ik dat ding?quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:39 schreef Scrummie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |