Eens. (ook al sta ik niet in de mentions)quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:09 schreef GGMM het volgende:
House of the Dragon
S01E02
7,5/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Coco @:GurneyIsBestOke @:Sked
Ik vind dit zo'n leuke rubriekquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
had gisteren een muis binnen in de woonkamer
dus vanmorgen moesten we weer alles dweilen van boven naar beneden
We praten hier Nederlands. @Cocoquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee gewoon geen zin in cliché TT's dus less is more.
Je zit op Slot?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:05 schreef Caland het volgende:
Straks weer eens naar de chiropractor
Gernot.
Had hij diarree?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
had gisteren een muis binnen in de woonkamer
dus vanmorgen moesten we weer alles dweilen van boven naar beneden
Mag iets meer avontuur, nu veel GTST binnen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:09 schreef GGMM het volgende:
House of the Dragon
S01E02
7,5/10
Ja best wel. Altijd wel last gehad van de onderrug af en aan maar de laatste weken is het weer een beetje chronisch aan het worden.quote:
Gedoe met onderrug lijkt me het vervelendste wat je kan hebben als fitnesser. Maar beetje vast in ieder geval minder erg dan echt problemen met de wervels en zenuwen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja best wel. Altijd wel last gehad van de onderrug af en aan maar de laatste weken is het weer een beetje chronisch aan het worden.
Dus even kraken en dan kunnen we er weer tegenaan.
Ja steeds als ik denk dat ik het wel aankan gaat het met vooral de deadlift (en soms de squat) altijd wel weer een keertje mis (vaak wel een combinatie van overmoedig of slechte warmup). Nu definitief besloten die oefeningen maar helemaal eruit te slopen, genoeg veiligere alternatieven wat dat betreft. Alleen ze zijn zo lekker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gedoe met onderrug lijkt me het vervelendste wat je kan hebben als fitnesser. Maar beetje vast in ieder geval minder erg dan echt problemen met de wervels en zenuwen.
Dat is helemaal klote ja, maar genoeg alternatieven inderdaad. Ik deadlift zelf ook niet super zwaar, hou best van een beetje egoliften maar veel te bang om m'n rug te verneukenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja steeds als ik denk dat ik het wel aankan gaat het met vooral de deadlift (en soms de squat) altijd wel weer een keertje mis (vaak wel een combinatie van overmoedig of slechte warmup). Nu definitief besloten die oefeningen maar helemaal eruit te slopen, genoeg veiligere alternatieven wat dat betreft. Alleen ze zijn zo lekker.
Ik zou heel strict m'n techniek nagaan (artikel van expert erbij), goed opletten in spiegel en met minder gewicht meer herhalingen doen is ook een optie. Supplementair wat focus op rugstrekken misschien ter ondersteuning.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja steeds als ik denk dat ik het wel aankan gaat het met vooral de deadlift (en soms de squat) altijd wel weer een keertje mis (vaak wel een combinatie van overmoedig of slechte warmup). Nu definitief besloten die oefeningen maar helemaal eruit te slopen, genoeg veiligere alternatieven wat dat betreft. Alleen ze zijn zo lekker.
Volkoren met salami en kaas.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ben ik tijdens haxball
[ twitter ]
Eet smakelijk vrienden
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ben ik tijdens haxball
[ twitter ]
Eet smakelijk vrienden
Die dikke had 'm gemaakt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je een soort Ronaldo
(Cristiano, niet die dikke)
Ik vond aflevering 1 wel een 8,5. Twee moet ik nog zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:09 schreef GGMM het volgende:
House of the Dragon
S01E02
7,5/10
Graag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond aflevering 1 wel een 8,5. Twee moet ik nog zien.
(hier kom ik dus later op terug)
Oh dat was ik alweer vergeten wat een genot, even Prime nemen. Gelukkig heb ik vrij deze week dus dat komt zeker goed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag.
Beetje doorkijken want vrijdag staan er alweer 2 LOTR-afleveringen op het programma.
In dit geval terecht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:25 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1564574228925612032
@:el-stinho meteen op z'n teentjes getrapt, erg mooi
Oh zeker, maar om je druk te maken om een account van 4k volgers terwijl je zelf 11,4 miljoen volgers hebt vind ik wel wat overdreven. Wel mooi om te zien hoe steeds meer journalisten hem inmiddels uitkotsen.quote:
Wij hebben sinds kort ook dat Fruitful Office pakket ja, al is de mand binnen een uur al leegquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Mijn kantoor doet sinds deze week aan gratis fruit (dat werd een keer tijd).
Ik hoop dat jullie uitkijken naar mijn updates @:ggmm @:afcniels
Daar hebben alle transferexpertjes tegenwoordig last van. Die obsessie met kritiek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Oh zeker, maar om je druk te maken om een account van 4k volgers terwijl je zelfs 11,4 miljoen volgers hebt vind ik wel wat overdreven. Wel mooi om te zien hoe steeds meer journalisten hem inmiddels uitkotsen.
Kan niet wachten tot het september is en ze allemaal weer een aantal maanden hun smoel houden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar hebben alle transferexpertjes tegenwoordig last van. Die obsessie met kritiek.
Die is zojuist gedownload, ik ga zo kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:09 schreef GGMM het volgende:
House of the Dragon
S01E02
7,5/10
Pauperquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die is zojuist gedownload, ik ga zo kijken
quote:
Echt he.quote:
Netflix en HBOMax-goden.quote:
For rotten vegetables ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Al die kut series zijn voor paupers.quote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al die kut series zijn voor paupers.
Ga je ook voor de banaan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Begrijp ik. Dat hakt erin.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Van zo'n uitspraak moet ik even bijkomen.
ouwe lulquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja best wel. Altijd wel last gehad van de onderrug af en aan maar de laatste weken is het weer een beetje chronisch aan het worden.
Dus even kraken en dan kunnen we er weer tegenaan.
@ZKAquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar hebben alle transferexpertjes tegenwoordig last van. Die obsessie met kritiek.
@ZKA komt hier nog best kalm over. Misschien moet hij voor altijd hier blijven posten.quote:
Ha ha ha. Ben niet afgevallen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan had ik wel wandelend lijk gezegd.
Smerig varken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Gehaktbal in jus met aardappelen en boontjes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja ik weet het, is ook vaak het probleem. En ben ook redelijk lui op dat vlak, wil gewoon een uurtje - 1.5 knallen en weer wegwezen en doe daardoor net te weinig voor m’n core of warming up/stretch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zou heel strict m'n techniek nagaan (artikel van expert erbij), goed opletten in spiegel en met minder gewicht meer herhalingen doen is ook een optie. Supplementair wat focus op rugstrekken misschien ter ondersteuning.
[ afbeelding ]
Zie zo vaak mensen die de techniek verslonzen (of niet beter weten), net niet de juiste spieren aanspannen op juiste moment, positie ruggengraat niet optimaal (veel kijken naar boven bij deadlift ipv schuin naar beneden), stang geen recht pad laten afleggen etc. Bij hoge gewichten ben je dan extra kwetsbaar.
Ik ga voor Grieks vandaag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe de deur maar openquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is geil.
@:wereldgozer
@:de_boswachter
2 seconden na elkaar maat. Dit kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zal er vandaag wel of geen banaan liggen. Oh oh oh wat spannend!
Komt erg dichtbij zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2 seconden na elkaar maat. Dit kan geen toeval zijn.
Ik vind dit zo'n vervelende man.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit wil @:maxi-mus vast zien
Alle Utrecht transfers worden altijd stunts genoemd om er vervolgens achter te komen dat ze weer iemand halen die zijn beste tijd heeft gehad.quote:
Misschien kun je hem een lesje leren door op anoniem te gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n vervelende man.
In welk universum zou dat Bram van Polen, die niet op FOK! zit en er niets van meekrijgt, een lesje leren?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Misschien kun je hem een lesje leren door op anoniem te gaan.
Ik zou hem negeren.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:26 schreef GGMM het volgende:
@:neef_wuppie heeft een beetje een kutdag, niks van wat hij probeert lukt.
Eigenlijk heeft hij dus een hele normale dag.
Klopt, bij m’n ex ook niet. Kut wijf.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:26 schreef GGMM het volgende:
Zou Rik Elfrink een bonus krijgen als Gakpo wordt verkocht? #dtvquote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:26 schreef GGMM het volgende:
Ja er speelt al weken enorm veelquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Rik Elfrink een bonus krijgen als Gakpo wordt verkocht? #dtv
zo een jongen moet gewoon bij ons hier in NL blijven of nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gakpo blijft inderdaad gewoon. PSV heeft ook helemaal niemand meer op oog geloof ik.
Zoveel andere visjes in de zee.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Klopt, bij m’n ex ook niet. Kut wijf.
Eens, de Eredivisie is al moeilijk genoeg voor hem.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zo een jongen moet gewoon bij ons hier in NL blijven of niet
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zo een jongen moet gewoon bij ons hier in NL blijven of niet
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Eens, de Eredivisie is al moeilijk genoeg voor hem.
Als wij allebei iemand een vervelende man vinden is er geen twijfel over.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n vervelende man.
Sodemieter opquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:59 schreef Paul het volgende:
Hahaha grappig is deze he __O_
[ afbeelding ]
TR gezet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:59 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, totaal niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:59 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Volkoren met geroosterde ham..quote:
Dit lettertype is voor het soort mensen dat hun katten pakjes aantrekt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik wel grappig.
ja wel eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit lettertype is voor het soort mensen dat hun katten pakjes aantrekt.
Met dat wandelvrouwtje?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Pittig sfeertje in het FOK!-stok topic @:fetx
Ja heel leuk @Paulquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:59 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je wel aan je lijn?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:26 schreef onlogisch het volgende:
100 gram havermout is weer naar binnen gewerkt boys
weer overnight?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:26 schreef onlogisch het volgende:
Vliegen de gewichten ook alweer door het dak?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:26 schreef onlogisch het volgende:
Weet niet of de rest dat wilquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja heel leuk @:paulGraag iedere dag rond 12 uur een leuk plaatje.
Bulkseizoen gaat beginnen maat. Dus nee.quote:
Vanmiddag weer. @Caland (geen bro split meer) @GGMMquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vliegen de gewichten ook alweer door het dak?
Jazeker.quote:
ik deze week eindelijk weer eens pijnvrij getraind, dat is toch wel lekker alleen maar spierpijnquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bulkseizoen gaat beginnen maat. Dus nee.
[..]
Vanmiddag weer. @:Caland (geen bro split meer) @:GGMM
[..]
Jazeker.
Ik ga METEEN kijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Pittig sfeertje in het FOK!-stok topic @:fetx
Puur genot.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik deze week eindelijk weer eens pijnvrij getraind, dat is toch wel lekker alleen maar spierpijn
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Antony weg kan naar United voor 100 miljoen, dan moet Gakpo op zijn minst voor 50 miljoen weg
Dan ben ik minstens 5 miljoen waardquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Antony weg kan naar United voor 100 miljoen, dan moet Gakpo op zijn minst voor 50 miljoen weg
Dus als PSV hun beste speler voor veel geld verkoopt is het financieel wel voordelig maar sportief niet?quote:
Tenzij je een goede vervanger haalt, dan kan het sportieve verlies weer meevallen!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus als PSV hun beste speler voor veel geld verkoopt is het financieel wel voordelig maar sportief niet?
Als we Rik toch niet hadden.
Ik ga zo het terras op en daar een hapje eten, geen idee nog.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
10 worstenbroodjesquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kipfilet in champignonsaus met aardappelen en prei.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Carpaccio voorgerecht, Kipsate hoofdgerecht, Sorbetijs en koffie als desert. Veel plezier.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga zo het terras op en daar een hapje eten, geen idee nog.
Ik schrans gewoon wat naar binnen om daarna bier weg te tikken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Carpaccio voorgerecht, Kipsate hoofdgerecht, Sorbetijs en koffie als desert. Veel plezier.
Mocht je toch voor de Carpaccio gaan dan graag picsquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schrans gewoon wat naar binnen om daarna bier weg te tikken.
Lam op woensdag. @tong80 leef.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vakantie Dirk!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lam op woensdag. @:tong80 leef.
Een biertje is ook twee sneetjes brood.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En lam kun je ook eten.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een biertje is ook twee sneetjes brood.
Ik was ook even aan het werkquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:01 schreef onlogisch het volgende:
Wel een mention van @:AFCNiels gehad die niet meer te lezen is
WTF!! Wil jij soms forumbeest worden ten koste van @onlogisch?quote:
Zie je mij 4046 posts maken op één dag?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
WTF!! Wil jij soms forumbeest worden ten koste van @:onlogisch?
Het wordt wel tijd dat het uit de boeken gaat. @Haags kan misschien wel een poging doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Zie je mij 4046 posts maken op één dag?
Met een botje en kloons is het een makkiequote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt wel tijd dat het uit de boeken gaat. @:Haags kan misschien wel een poging doen.
Het begint bij zoiets willen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Zie je mij 4046 posts maken op één dag?
Ik ben vaak depressief, maar zoiets is nooit bij me opgekomen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het begint bij zoiets willen.
Ik hoop absoluut dat je dit niet wil.
Ik begrijp deze post niet.quote:Op donderdag 1 september 2022 07:42 schreef Caland het volgende:
Roetmof bij napleiten @:maxi-mus @:zipportal
Ik ben woedend
Ik kan NIET over de intonatie van die man.quote:Op donderdag 1 september 2022 07:42 schreef Caland het volgende:
Roetmof bij napleiten @:maxi-mus @:zipportal
Ik ben woedend
Er is een podcast (soort radio) met twee advocaten dat heet napleiten, daar is de advocaat Gerard Roethof te gast.quote:
Over ultieme teringhonden gesproken, hoe vond je Xavi Simons gisteravond?quote:Op donderdag 1 september 2022 08:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is een podcast (soort radio) met twee advocaten dat heet napleiten, daar is de advocaat Gerard Roethof te gast.
Maar ik sterf sowieso liever dan dat ik die podcast luister want Christian Flokstra is een ultieme teringhond.
Ik ga toch niet naar PSV-Volendam gluren lieve jongen?quote:Op donderdag 1 september 2022 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over ultieme teringhonden gesproken, hoe vond je Xavi Simons gisteravond?
Het is doorgaans wel een erg vermakelijke podcast hoorquote:Op donderdag 1 september 2022 08:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is een podcast (soort radio) met twee advocaten dat heet napleiten, daar is de advocaat Gerard Roethof te gast.
Maar ik sterf sowieso liever dan dat ik die podcast luister want Christian Flokstra is een ultieme teringhond.
Zag wel dat Cambuur een nieuwe spits heeft gestrikt op DEADLINEDAYquote:Op donderdag 1 september 2022 08:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar PSV-Volendam gluren lieve jongen?
En Mees gehouden, dat was het belangrijkste.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag wel dat Cambuur een nieuwe spits heeft gestrikt op DEADLINEDAY
Dat zal, ik vind zo'n Flokstra (en dat hele teringkantoor @Zipportal) een buitengewoon minderwaardig mens.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is doorgaans wel een erg vermakelijke podcast hoor
Dank je. Vreselijke man die Roethof.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat aardig van je.quote:Op donderdag 1 september 2022 09:39 schreef onlogisch het volgende:
Nou ja, dan doe ik het maar.
Hoi @:Sked
Dat ze zijn prijs hebben laten zakken doet mij ook wel vermoeden dat ze stiekem het geld wel nodig hebben daar. Zou me niets verbazen als hij in de winter alsnog vertrekt.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:32 schreef maxi-mus het volgende:
Rikkert heeft zo zijn best gedaan maar er was echt geen club die serieus geld voor hem (Gakpo) over had.
Volgens mij is dat al langer een publiek geheim. PSV heeft de laatste jaren echt heel veel geld afgeschreven aan middelmaat, ook qua salarissen, dat kon gewoon niet standhouden zonder CL-voetbal.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ze zijn prijs hebben laten zakken doet mij ook wel vermoeden dat ze stiekem het geld wel nodig hebben daar. Zou me niets verbazen als hij in de winter alsnog vertrekt.
PSV is financieel gezond, maar ze willen gewoon elk jaar zwarte cijfers schrijven. Daarvoor zijn ze wel afhankelijk van af en toe een goede transfer en dit boekjaar is dat er nog niet van gekomen.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al langer een publiek geheim. PSV heeft de laatste jaren echt heel veel geld afgeschreven aan middelmaat, ook qua salarissen, dat kon gewoon niet standhouden zonder CL-voetbal.
https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1565254474939211776quote:Op donderdag 1 september 2022 10:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
PSV is financieel gezond, maar ze willen gewoon elk jaar zwarte cijfers schrijven. Daarvoor zijn ze wel afhankelijk van af en toe een goede transfer en dit boekjaar is dat er nog niet van gekomen.
Maar als er echt noodzaak was tot verkoop, hadden ze geen 'nee' verkocht aan Chelsea inzake Sangare.
Kan zomaar. Goed WK en dan voor 60 miljoen naar een topclub. Maar belangrijker, dan heb je ook nog de mogelijkheid om een vervanger te kopen en die is er nu niet.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1565254474939211776
Zal wel in jannuwahrie komen.
Denk niet dat hij basis staat op het WK eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kan zomaar. Goed WK en dan voor 60 miljoen naar een topclub. Maar belangrijker, dan heb je ook nog de mogelijkheid om een vervanger te kopen en die is er nu niet.
Leuke fantasiequote:Op donderdag 1 september 2022 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kan zomaar. Goed WK en dan voor 60 miljoen naar een topclub. Maar belangrijker, dan heb je ook nog de mogelijkheid om een vervanger te kopen en die is er nu niet.
quote:Op donderdag 1 september 2022 12:01 schreef GGMM het volgende:
Ook wel tekenend dat ze Sinisterra 3 wedtrijden hebben zien spelen en gelijk in paniek Gakpo willen
Eet smakelijk
Is er nog een Dolberg-topic eigenlijk?quote:Op donderdag 1 september 2022 12:01 schreef GGMM het volgende:
Ook wel tekenend dat ze Sinisterra 3 wedtrijden hebben zien spelen en gelijk in paniek Gakpo willen
Eet smakelijk
Ik moet nog 2,5 uur wachten.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over uiterlijk 1,5u pakketje binnen
Baas boven baasquote:Op donderdag 1 september 2022 12:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik moet nog 2,5 uur wachten.
Mooi kut. Ik wil spelen met mijn nieuwe aankoop.quote:
Ik hoop dat je er erg veel plezier van hebt.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mooi kut. Ik wil spelen met mijn nieuwe aankoop.
Waar zit je op te wachten? Ik op een telelens.
Hopelijk plaats je snel een foto gemaakt met je nieuwe telelens.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nieuw kastje voor in de keukenquote:Op donderdag 1 september 2022 12:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Pics van je kasje.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nieuw kastje voor in de keuken
Ik hoop dat je er erg veel plezier van hebt.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
leuk vrouwtje een paar huizen verder?quote:Op donderdag 1 september 2022 12:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
heb je die vogels eigenlijk nog?quote:Op donderdag 1 september 2022 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Valt vies tegen hier in de straat, helaas.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuk vrouwtje een paar huizen verder?
quote:Op donderdag 1 september 2022 12:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Valt vies tegen hier in de straat, helaas.
Helaas niet maatquote:Op donderdag 1 september 2022 12:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is er nog een Dolberg-topic eigenlijk?
Jeetje, ik dacht dat hij er eentje had.quote:
Wel godverdomme via Google vond ik niksquote:Op donderdag 1 september 2022 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]![]()
VBL / Het grote Kasper Dolberg Topic #1
en nadien gesloten
VBL / Het talentvolle Kasper Dolberg topic #1: verstandige jongen die...
quote:Op donderdag 1 september 2022 12:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is er nog een Dolberg-topic eigenlijk?
Milik ging, zag en faalde in het buitenland. Na twee jaar Napoli, met 5 doelpunten, vertrok hij naar het Franse Bordeaux, om vervolgens bij Racing Genk de Belgische competitie op te fleuren met zijn bijzondere haarcoupes. Ook in België maakte hij nooit waar wat Napoli ooit in hem zag. Zijn portemonnaie bleef zich nog steeds vullen, zijn voetbal-CV echter werd schraler en schraler. Na het Poolse Gornik Zabrze werd uiteindelijk China zijn laatste bestemming.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:15 schreef GGMM het volgende:
Nog steeds irritant dat er een foto van de verkeerde speler in de OP staat.
quote:Op donderdag 1 september 2022 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Milik ging, zag en faalde in het buitenland. Na twee jaar Napoli, met 5 doelpunten, vertrok hij naar het Franse Bordeaux, om vervolgens bij Racing Genk de Belgische competitie op te fleuren met zijn bijzondere haarcoupes. Ook in België maakte hij nooit waar wat Napoli ooit in hem zag. Zijn portemonnaie bleef zich nog steeds vullen, zijn voetbal-CV echter werd schraler en schraler. Na het Poolse Gornik Zabrze werd uiteindelijk China zijn laatste bestemming.
Bij FC Red Bull Yellowstone kreeg ie af en toe de handen nog op elkaar, maar niks herinnerde nog aan de speler van het EK-2016. Waar zijn partner in de Poolse voorhoede op het EK-2016, Lewanowski, geschiedenis schreef met het Poolse nationale elftal op het WK-2022, ging de carrière van Milik als een nachtkaars uit.
Napoli
Marseille
Juventus.
Dit stukjes. Ik ga stukjes.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet dit stukjes van Tong toch eens wat vaker gaan lezen, best vermakelijk
quote:Gisteren kwam op zo'n schip een 13-jarig meisje om het leven toen ze werd geraakt door een giek.
Het ongeluk gebeurde op het charterschip Risico.
@onlogischquote:Op donderdag 1 september 2022 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze brak af meen ik.quote:Op donderdag 1 september 2022 14:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als men Overstag! roept, dan moet je heel snel bukken.
Beat this one.......quote:
Het genie, de wonderman van FOK!quote:
Ha ha ha.quote:
Dit stukjesquote:Op donderdag 1 september 2022 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vochtige wcdoekjes gebruiken.quote:Op donderdag 1 september 2022 14:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
ik had net wat bloed bij het afvegen van mijn aars
Sorry maatjequote:Op donderdag 1 september 2022 15:14 schreef Scrummie het volgende:
Dit is een ranzig topic en ik wil hier het komende uur niets meer mee te maken hebben.
quote:Op donderdag 1 september 2022 16:14 schreef Sked het volgende:
Jammer dat een uur zo snel voorbij gaat.
Wow.quote:Op donderdag 1 september 2022 16:14 schreef Sked het volgende:
Jammer dat een uur zo snel voorbij gaat.
Weet ik dat joh. Altijd laatste moment bepalen GENOTquote:Op donderdag 1 september 2022 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik heb net een kapsalon besteld.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Je bent een varken.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net een kapsalon besteld.
Pastasalade.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou stiekem wel lachen als Max ook een positief staafje heeft.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
Jos Verstappen heeft kerona.
Errug mooi.
Die gaat weer slaan. Sloan paquote:Op donderdag 1 september 2022 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
Errug mooi.
Jos Verstappen leeft nog.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
Errug mooi.
Ik ook, dure kaartjes, duur hotel, voor helemaal nietsquote:Op donderdag 1 september 2022 17:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou stiekem wel lachen als Max ook een positief staafje heeft.
Gelukkig zondag niet thuis waardoor ik die onzin niet hoef te aanschouwen.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
In Zandvoort komt dit weekend alles samen waar ik niets mee te maken wil hebben in het leven.
Er is hier een feestweekend in de buurt (met tent/muziek etc) en daar is het op groot scherm.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig zondag niet thuis waardoor ik die onzin niet hoef te aanschouwen.
Pasta primavera met biefstukreepjes en groentenquote:Op donderdag 1 september 2022 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Snel Jas Verstoppen.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
Errug mooi.
Ha ha haquote:Op donderdag 1 september 2022 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
In Zandvoort komt dit weekend alles samen waar ik niets mee te maken wil hebben in het leven.
Pizza zelf geprobeerd te maken. Gigantische faal. Dus nu maar besteldquote:Op donderdag 1 september 2022 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ha ha haquote:Op donderdag 1 september 2022 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Pizza zelf geprobeerd te maken. Gigantische faal. Dus nu maar besteld
Goed bezig Drizzt.quote:Op donderdag 1 september 2022 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, het werd agv. En ik heb vandaag bijna 21km gefietst, genot
Very cool. Kon ik het maar. Op eigen houtje sporten en bewegen. Ik verleg m'n grenzen onder toezicht bij de fysio. Als sportman valt het niet mee om je in te houden. Maar goed bezig brother.quote:Op donderdag 1 september 2022 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Trots op je maatquote:Op donderdag 1 september 2022 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar hoe smaakte de wijn?quote:Op donderdag 1 september 2022 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trots op je maat
Ondertussen ga ik viraal in R&P.
Je longen beginnen al grijstinten te vertonen ipv slechts zwart.quote:Op donderdag 1 september 2022 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Linkjequote:
God doet dit met een reden.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:27 schreef KingRoland het volgende:
tyfus zeg ik moet me nu aanmelden voor een werkgroep waarbij de hoorcollege 3 uur eerder is. heb tussen de hoorcollege en werkgroep helemaal niks.
elke maandag nog wel.
Dat Meen je nietquote:Op donderdag 1 september 2022 21:42 schreef KingRoland het volgende:
morgen ook even langs de Meent
heb een afspraak
Dijenkletsertje.quote:
Me selfiesquote:Op donderdag 1 september 2022 21:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Poh.
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Barbie
@:onlogisch dit zijn pas spiegeleieren.
quote:Op donderdag 1 september 2022 21:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Poh.
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Barbie
@:onlogisch dit zijn pas spiegeleieren.
Hey Crabman.quote:
Ik kom er niet graag maar ik heb een uitstapje gemaakt.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trots op je maat
Ondertussen ga ik viraal in R&P.
twee penalty's en een afstandsschot, niet overdrijvenquote:Op donderdag 1 september 2022 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
Flappie hep een hattrick gescoord. Die Serie A is echt niets meer he.
quote:Op donderdag 1 september 2022 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
Flappie hep een hattrick gescoord. Die Serie A is echt niets meer he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |