Het begint bij zoiets willen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Zie je mij 4046 posts maken op één dag?
Ik ben vaak depressief, maar zoiets is nooit bij me opgekomen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het begint bij zoiets willen.
Ik hoop absoluut dat je dit niet wil.
Ik begrijp deze post niet.quote:Op donderdag 1 september 2022 07:42 schreef Caland het volgende:
Roetmof bij napleiten @:maxi-mus @:zipportal
Ik ben woedend
Ik kan NIET over de intonatie van die man.quote:Op donderdag 1 september 2022 07:42 schreef Caland het volgende:
Roetmof bij napleiten @:maxi-mus @:zipportal
Ik ben woedend
Er is een podcast (soort radio) met twee advocaten dat heet napleiten, daar is de advocaat Gerard Roethof te gast.quote:
Over ultieme teringhonden gesproken, hoe vond je Xavi Simons gisteravond?quote:Op donderdag 1 september 2022 08:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is een podcast (soort radio) met twee advocaten dat heet napleiten, daar is de advocaat Gerard Roethof te gast.
Maar ik sterf sowieso liever dan dat ik die podcast luister want Christian Flokstra is een ultieme teringhond.
Ik ga toch niet naar PSV-Volendam gluren lieve jongen?quote:Op donderdag 1 september 2022 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over ultieme teringhonden gesproken, hoe vond je Xavi Simons gisteravond?
Het is doorgaans wel een erg vermakelijke podcast hoorquote:Op donderdag 1 september 2022 08:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is een podcast (soort radio) met twee advocaten dat heet napleiten, daar is de advocaat Gerard Roethof te gast.
Maar ik sterf sowieso liever dan dat ik die podcast luister want Christian Flokstra is een ultieme teringhond.
Zag wel dat Cambuur een nieuwe spits heeft gestrikt op DEADLINEDAYquote:Op donderdag 1 september 2022 08:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar PSV-Volendam gluren lieve jongen?
En Mees gehouden, dat was het belangrijkste.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag wel dat Cambuur een nieuwe spits heeft gestrikt op DEADLINEDAY
Dat zal, ik vind zo'n Flokstra (en dat hele teringkantoor @Zipportal) een buitengewoon minderwaardig mens.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is doorgaans wel een erg vermakelijke podcast hoor
Dank je. Vreselijke man die Roethof.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat aardig van je.quote:Op donderdag 1 september 2022 09:39 schreef onlogisch het volgende:
Nou ja, dan doe ik het maar.
Hoi @:Sked
Dat ze zijn prijs hebben laten zakken doet mij ook wel vermoeden dat ze stiekem het geld wel nodig hebben daar. Zou me niets verbazen als hij in de winter alsnog vertrekt.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:32 schreef maxi-mus het volgende:
Rikkert heeft zo zijn best gedaan maar er was echt geen club die serieus geld voor hem (Gakpo) over had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |