Dus als PSV hun beste speler voor veel geld verkoopt is het financieel wel voordelig maar sportief niet?quote:
Tenzij je een goede vervanger haalt, dan kan het sportieve verlies weer meevallen!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus als PSV hun beste speler voor veel geld verkoopt is het financieel wel voordelig maar sportief niet?
Als we Rik toch niet hadden.
Ik ga zo het terras op en daar een hapje eten, geen idee nog.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
10 worstenbroodjesquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kipfilet in champignonsaus met aardappelen en prei.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Carpaccio voorgerecht, Kipsate hoofdgerecht, Sorbetijs en koffie als desert. Veel plezier.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga zo het terras op en daar een hapje eten, geen idee nog.
Ik schrans gewoon wat naar binnen om daarna bier weg te tikken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Carpaccio voorgerecht, Kipsate hoofdgerecht, Sorbetijs en koffie als desert. Veel plezier.
Mocht je toch voor de Carpaccio gaan dan graag picsquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schrans gewoon wat naar binnen om daarna bier weg te tikken.
Lam op woensdag. @tong80 leef.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vakantie Dirk!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lam op woensdag. @:tong80 leef.
Een biertje is ook twee sneetjes brood.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En lam kun je ook eten.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een biertje is ook twee sneetjes brood.
Ik was ook even aan het werkquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:01 schreef onlogisch het volgende:
Wel een mention van @:AFCNiels gehad die niet meer te lezen is
WTF!! Wil jij soms forumbeest worden ten koste van @onlogisch?quote:
Zie je mij 4046 posts maken op één dag?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
WTF!! Wil jij soms forumbeest worden ten koste van @:onlogisch?
Het wordt wel tijd dat het uit de boeken gaat. @Haags kan misschien wel een poging doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Zie je mij 4046 posts maken op één dag?
Met een botje en kloons is het een makkiequote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt wel tijd dat het uit de boeken gaat. @:Haags kan misschien wel een poging doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |