Goed bezig Drizzt.quote:Op donderdag 1 september 2022 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, het werd agv. En ik heb vandaag bijna 21km gefietst, genot
Very cool. Kon ik het maar. Op eigen houtje sporten en bewegen. Ik verleg m'n grenzen onder toezicht bij de fysio. Als sportman valt het niet mee om je in te houden. Maar goed bezig brother.quote:Op donderdag 1 september 2022 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Trots op je maatquote:Op donderdag 1 september 2022 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar hoe smaakte de wijn?quote:Op donderdag 1 september 2022 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trots op je maat
Ondertussen ga ik viraal in R&P.
Je longen beginnen al grijstinten te vertonen ipv slechts zwart.quote:Op donderdag 1 september 2022 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Linkjequote:
God doet dit met een reden.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:27 schreef KingRoland het volgende:
tyfus zeg ik moet me nu aanmelden voor een werkgroep waarbij de hoorcollege 3 uur eerder is. heb tussen de hoorcollege en werkgroep helemaal niks.
elke maandag nog wel.
Dat Meen je nietquote:Op donderdag 1 september 2022 21:42 schreef KingRoland het volgende:
morgen ook even langs de Meent
heb een afspraak
Dijenkletsertje.quote:
Me selfiesquote:Op donderdag 1 september 2022 21:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Poh.
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Barbie
@:onlogisch dit zijn pas spiegeleieren.
quote:Op donderdag 1 september 2022 21:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Poh.
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Barbie
@:onlogisch dit zijn pas spiegeleieren.
Hey Crabman.quote:
Ik kom er niet graag maar ik heb een uitstapje gemaakt.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trots op je maat
Ondertussen ga ik viraal in R&P.
twee penalty's en een afstandsschot, niet overdrijvenquote:Op donderdag 1 september 2022 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
Flappie hep een hattrick gescoord. Die Serie A is echt niets meer he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |