Weet ik dat joh. Altijd laatste moment bepalen GENOTquote:Op donderdag 1 september 2022 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik heb net een kapsalon besteld.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Je bent een varken.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net een kapsalon besteld.
Pastasalade.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou stiekem wel lachen als Max ook een positief staafje heeft.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
Jos Verstappen heeft kerona.
Errug mooi.
Die gaat weer slaan. Sloan paquote:Op donderdag 1 september 2022 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
Errug mooi.
Jos Verstappen leeft nog.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
Errug mooi.
Ik ook, dure kaartjes, duur hotel, voor helemaal nietsquote:Op donderdag 1 september 2022 17:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou stiekem wel lachen als Max ook een positief staafje heeft.
Gelukkig zondag niet thuis waardoor ik die onzin niet hoef te aanschouwen.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
In Zandvoort komt dit weekend alles samen waar ik niets mee te maken wil hebben in het leven.
Er is hier een feestweekend in de buurt (met tent/muziek etc) en daar is het op groot scherm.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig zondag niet thuis waardoor ik die onzin niet hoef te aanschouwen.
Pasta primavera met biefstukreepjes en groentenquote:Op donderdag 1 september 2022 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Snel Jas Verstoppen.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
Errug mooi.
Ha ha haquote:Op donderdag 1 september 2022 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
In Zandvoort komt dit weekend alles samen waar ik niets mee te maken wil hebben in het leven.
Pizza zelf geprobeerd te maken. Gigantische faal. Dus nu maar besteldquote:Op donderdag 1 september 2022 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ha ha haquote:Op donderdag 1 september 2022 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Pizza zelf geprobeerd te maken. Gigantische faal. Dus nu maar besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |