ouwe lulquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja best wel. Altijd wel last gehad van de onderrug af en aan maar de laatste weken is het weer een beetje chronisch aan het worden.
Dus even kraken en dan kunnen we er weer tegenaan.
@ZKAquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar hebben alle transferexpertjes tegenwoordig last van. Die obsessie met kritiek.
@ZKA komt hier nog best kalm over. Misschien moet hij voor altijd hier blijven posten.quote:
Ha ha ha. Ben niet afgevallen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan had ik wel wandelend lijk gezegd.
Smerig varken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Gehaktbal in jus met aardappelen en boontjes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja ik weet het, is ook vaak het probleem. En ben ook redelijk lui op dat vlak, wil gewoon een uurtje - 1.5 knallen en weer wegwezen en doe daardoor net te weinig voor m’n core of warming up/stretch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zou heel strict m'n techniek nagaan (artikel van expert erbij), goed opletten in spiegel en met minder gewicht meer herhalingen doen is ook een optie. Supplementair wat focus op rugstrekken misschien ter ondersteuning.
[ afbeelding ]
Zie zo vaak mensen die de techniek verslonzen (of niet beter weten), net niet de juiste spieren aanspannen op juiste moment, positie ruggengraat niet optimaal (veel kijken naar boven bij deadlift ipv schuin naar beneden), stang geen recht pad laten afleggen etc. Bij hoge gewichten ben je dan extra kwetsbaar.
Ik ga voor Grieks vandaag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe de deur maar openquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is geil.
@:wereldgozer
@:de_boswachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |