SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
https://www.bnr.nl/nieuws(...)eeds-verrassend-hoogquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:51 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Prima, dan iets waaruit blijkt dat een ruime meerderheid Poetin steunt.
Op wat voor manier wordt er in die Russische tweet gechanteerd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Buitenlandse bezittingen van miljardairs bevriezen is erger dan een nucleaire wolk loslaten over meerdere landen met alle burgerdoden van dien.
Tobias19xx 2022
Wat een pareltje weer man!
Hahahaha deze man hé.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:00 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Op wat voor manier wordt er in die Russische tweet gechanteerd?
"De aap komt uit de mouw. Keiharde Russische chantage: ‘Als er iets gebeurt in Zaporizja, zal nucleair materiaal zich verspreiden over Polen, Slowakije en Duitsland. Boodschap: stop met wapens leveren of we blazen de kerncentrale op."
De "boodschap" (en de tekst wat er na komt) is een invulling van de NOS-correspondent zelf, in de Russische tweet staat dat er niet.
Verder lezen bij de link.quote:‘Crazy things are happening’: life in occupied Ukrainian nuclear city
Olexander lives in Enerhodar – a satellite city for the Zaporizhzhia power station where he used to work. An accident or artillery attack are constant fears
Idedicated my life to nuclear power and have always been proud to be part of it. For many people like me, the Zaporizhzhia plant is our pride and destiny. There are six powerful units, about half of the capacity of all Ukrainian nuclear plants and a quarter of the country’s entire energy sector. Before the war, 11,000 people worked here.
More than 50,000 people live in Enerhodar. We have been living under occupation for almost six months. It’s like a double occupation – the city and the nuclear plant have been captured.
Our faith is constantly being tested. Ten days ago, we were sure that the city and the inhabitants would not suffer. But there are already wounded from the shelling at the station. There are already victims in the city.
Dit moet toch een grap zijn zeker?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:03 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
https://www.iceye.com/pre(...)hannel=tw-2876294235quote:As part of the agreement, ICEYE will transfer full capabilities of one of its SAR satellites already in orbit for the Government of Ukraine’s use over the region. The SAR satellite will be operated by ICEYE. In addition, ICEYE will provide access to its constellation of SAR satellites, allowing the Ukrainian Armed Forces to receive radar satellite imagery on critical locations with a high revisit frequency.
Wat is er dan zo grappig?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:19 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dit moet toch een grap zijn zeker?
In tegenstelling tot andere oorlogen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat een vreselijke onzin deze oorlog..... Zoveel waste.
Handig hoor. Zo'n drone met een draad. Die draad zal vast nergens tussen komen zitten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:03 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Wil je nu beweren dat Rusland ervoor kiest om niet openlijk te chanteren met een nucleaire ramp, maar dat slechts verkapt doet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:00 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
"De aap komt uit de mouw. Keiharde Russische chantage: ‘Als er iets gebeurt in Zaporizja, zal nucleair materiaal zich verspreiden over Polen, Slowakije en Duitsland. Boodschap: stop met wapens leveren of we blazen de kerncentrale op."
De "boodschap" (en de tekst wat er na komt) is een invulling van de NOS-correspondent zelf, in de Russische tweet staat dat er niet.
Nieuwste binnenkomer inderdaad. Oorlog is idd vaak onzin.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
In tegenstelling tot andere oorlogen?
Weet je ook direct waar de bestuurder zich bevindt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Handig hoor. Zo'n drone met een draad. Die draad zal vast nergens tussen komen zitten.
Wat als een Rus met een sigaret de draad doorfikt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Handig hoor. Zo'n drone met een draad. Die draad zal vast nergens tussen komen zitten.
Een modern leger doet aan schone energie en recyclingquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat een vreselijke onzin deze oorlog..... Zoveel waste.
Tering. Dat is nog serieus ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk Leonardo... Ja die van de Fyra...
NWS / Kanonnen marine (gekocht bij maker van fyra) hebben ernstige storingenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk Leonardo... Ja die van de Fyra...
Dit zal ik toch echt nooit snappen, je geeft af op het westen, promoot oorlog tegen een land wat meer op het westen wil lijken, sweept je landgenoten op voor deze oorlog, en waar ga je dan pseudo anoniem naar toe:quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:55 schreef Starhopper het volgende:
Kijk die angst in zn ogen![]()
![]()
[ twitter ]
Het gaat nog wat worden met die vallende blaadjes binnenkort. Dit in combinatie met een stapel precisiewapens gaat slachtoffers geven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 23:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Volgende pakket krijgt de Scan Eagle
Rusland kan drones als satellieten uit de ruimte schieten:quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:47 schreef capricia het volgende:
Oekraïne heeft een eigen sateliet gekocht. Kunnen ze alles in de gaten houden.
[ twitter ]
[..]
https://www.iceye.com/pre(...)hannel=tw-2876294235
Das pas een hoog vliegende drone... :
Ga ervoor dan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:18 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Rusland kan satellieten als drones uit de ruimte schieten:
Foreignpolicy: Russia tested it's anti-satellite weapon
Washingtonpost: Russia proved it can shoot down satellite
Deze persoon heeft geen flauw idee waar hij het over heeft. Sorry maar niet iedere tweet is een feit.quote:
Rusland moet niet te hard escaleren om NATO niet te provoceren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:18 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Rusland kan drones als satellieten uit de ruimte schieten:
Rusland is NATO constant aan het provoceren, de vraag is wanneer er een keer een antwoord komt, want het lijkt me dat we lang genoeg bang zijn geweest voor deze papieren tijger.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rusland moet niet te hard escaleren om NATO niet te provoceren.
Als ik sommige posters mag geloven heeft NATO Rusland geprovoceerd en in de Ukraine val laten lopen. Rusland word welbewust en systematisch onschadelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Rusland is NATO constant aan het provoceren, de vraag is wanneer er een keer een antwoord komt, want het lijkt me dat we lang genoeg bang zijn geweest voor deze papieren tijger.
Als jij zegt hij moet niet zo huilen want dan maak je zelf de vergelijking tussen de nucleaire wolk en de sancties die voornamelijk miljardairs treffen en zeg je dat die sancties erger zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:00 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
In mijn post zeg ik niet dat die sancties erger zijn, maar als de NOS-correspondent begint over "chantage" (waar geen sprake van is in de Russische tweet) dan is dat uitermate hypocriet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als jij zegt hij moet niet zo huilen want dan maak je zelf de vergelijking tussen de nucleaire wolk en de sancties die voornamelijk miljardairs treffen en zeg je dat die sancties erger zijn.
Have Fun!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:18 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Rusland kan drones als satellieten uit de ruimte schieten:
Ellende met die kerncentrale kan art 5 van de Navo triggeren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Rusland is NATO constant aan het provoceren, de vraag is wanneer er een keer een antwoord komt, want het lijkt me dat we lang genoeg bang zijn geweest voor deze papieren tijger.
Nee hoor. De NAVO schijt meer in de broek voor Rusland dan andersom. Als het puntje bij paaltje komt wordt er gewoon op de rode knop gedrukt en is het klaar met deze wereld, en wij hebben meer te verliezen dan Rusland.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ellende met die kerncentrale kan art 5 van de Navo triggeren.
NAVO moet zich niets aantrekken van provocaties door Rusland.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Laat het maar gebeuren dan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ellende met die kerncentrale kan art 5 van de Navo triggeren.
Wat een onzin, MAD is MAD. Daarin heeft iedereen precies evenveel te verliezen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:01 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Nee hoor. De NAVO schijt meer in de broek voor Rusland dan andersom. Als het puntje bij paaltje komt wordt er gewoon op de rode knop gedrukt en is het klaar met deze wereld, en wij hebben meer te verliezen dan Rusland.
Soms moeten dingen eerst slechter worden voor dat het beter wordt. Maar dit is wel heel hoog spel inderdaad.quote:
Waarom moet dat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Soms moeten dingen eerst slechter worden voor dat het beter wordt. Maar dit is wel heel hoog spel inderdaad.
Na de afgelopen maanden denk ik niet dat NAVO zoveel kleuren stront meer schijt, Rusland is namelijk al 6 maanden aan het bewijzen dat het geen reet voorsteld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:01 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Nee hoor. De NAVO schijt meer in de broek voor Rusland dan andersom. Als het puntje bij paaltje komt wordt er gewoon op de rode knop gedrukt en is het klaar met deze wereld, en wij hebben meer te verliezen dan Rusland.
Als de Russen "op de rode knop drukken" komen ze zelf ook om in een nucleair inferno. De enige die nu nog in de broek schijt voor de Russen is Rob de Wijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:01 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Rusland zou nucleair worden als het bestaan van Rusland zou worden bedreigd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat een onzin, MAD is MAD. Daarin heeft iedereen precies evenveel te verliezen.
Maar als Rusland zo niet bang is, leg mij dan eens uit waarom die vliegvelden in Polen waar alle hulp aankomt nog niet zijn aangevallen. Of waarom die aanvallen op de Krim niet nucleair beantwoord zijn zoals (al dan niet impliciet) werd verkondigd…
Misschien gaat het beter als je niet dronken bent?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:21 schreef BEFEM het volgende:
Zo´n drone moet je toch wel neer kunnen halen? Tis net alsof er een oude Puch door de lucht vliegt!
Nietszeggend?! Dat is een hoofdkwartier van de Russen in de hoofdstad van de Krim, Sevastopol.. Ver achter de frontlinie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:04 schreef Hathor het volgende:
Is dit topic een stortplaats voor achterlijke nietszeggende tweets geworden of zo? Aan de lopende band worden hier 5 seconden durende filmpjes waarin ergens een rookpluimpje te zien is neergeplempt.
Dat krijgen ze ervan als je je S-300 en S-400 gebruikt om landdoelen te gaan bestoken. Het beschieten van Oekraïense schooltjes en ziekenhuizen blijkt belangrijker voor de RuZZen te zijn dan het beschermen van hun eigen militaire installaties.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:21 schreef BEFEM het volgende:
Zo´n drone moet je toch wel neer kunnen halen? Tis net alsof er een oude Puch door de lucht vliegt!
Jammer dat Poetin daar niet wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:52 schreef Perrin het volgende:
Grote brand bij het vliegveld van Sochi.
[ twitter ]
Waar wil je de informatie over de aanvallen op die Russische munitiedepots en militaire installaties anders vandaan halen? Van de Russische media moeten we het niet hebben, die ontkennen doodleuk dat er überhaupt oorlog is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:04 schreef Hathor het volgende:
Is dit topic een stortplaats voor achterlijke nietszeggende tweets geworden of zo? Aan de lopende band worden hier 5 seconden durende filmpjes waarin ergens een rookpluimpje te zien is neergeplempt.
Knap dat jij denkt te weten dat ik het over een specifieke tweet heb, ik heb het niet over een tweet maar over die stortvloed aan tweets die hier de revue passeert.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nietszeggend?! Dat is een hoofdkwartier van de Russen in de hoofdstad van de Krim, Sevastopol.. ver achter de frontlinie. Het is meer dan opzienbarend dat het geraakt kan worden met een drone.
Gister landde hij daarquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jammer dat Poetin daar niet was
Jaquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Knap dat jij denkt te weten dat ik het over een specifieke tweet heb, ik heb het niet over een tweet maar over die stortvloed aan tweets die hier de revue passeert.
De enige reden dat ik hier lurk is juist deze tweets. Niet de nutteloze discussies die sommige users hier al maandenlang voerenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Knap dat jij denkt te weten dat ik het over een specifieke tweet heb, ik heb het niet over een tweet maar over die stortvloed aan tweets die hier de revue passeert.
Als ik naar dit filmpje kijk lijkt het een schuurtje vlak naast het vliegveld:quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:52 schreef Perrin het volgende:
Grote brand bij het vliegveld van Sochi.
[ twitter ]
De EU bepaalt wat we mogen zien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:16 schreef J.B. het volgende:
[..]
Waar wil je de informatie over de aanvallen op die Russische munitiedepots en militaire installaties anders vandaan halen? Van de Russische media moeten we het niet hebben, die ontkennen doodleuk dat er überhaupt oorlog is.
Waarom hebben wij meer te verliezen? Is onze dood anders dan die van een Rus?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:01 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Niet, de flap achterop lijkt alsof het een enkele raket is, maar ATACMS zien er van buiten niet anders uit dan een normale HIMARS pod, dus ook met zes buizen, zodat de vijand niet weet dat er een duurdere raket in zit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:23 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dit een ATACMS is?
Russen hebben nu al niks, dus hebben niks te verliezen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:33 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom hebben wij meer te verliezen? Is onze dood anders dan die van een Rus?
Dat is kenmerkend voor dit onderwerp, Russische media geeft alleen bagger en onze media alleen de grote lijnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
die oorlog in Ukraine interesseert de gewone Rus geen ene bal , niets meer dan de oorlog in Tetsjeniequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Russen hebben nu al niks, dus hebben niks te verliezen.
Zoiets denk ik...
Mooi he, dat we alles kunnen zien hier?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:33 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
De EU bepaalt wat we mogen zien.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:15 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Om nog maar eens aan te geven wat voor "speciale interventie" we het over hebben.
Wat zou jij het liefst zien? Ben het met je eens dat ik het soms ook een overdaad aan tweets vind. Maar zie ook niet goed hoe anders..quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
https://tass.ru/proisshes(...)aign=smm_social_sharquote:Drone viel het hoofdkwartier van de Zwarte Zeevloot in Sebastopol aan
SEVASTOPOL, 20 augustus. /TAS/. Het hoofdkwartier van de Zwarte Zeevloot werd zaterdag aangevallen door een drone, er vielen geen slachtoffers.
[..]
De gouverneur van Sebastopol heeft inwoners gevraagd thuis te blijven.
"Alle diensten zijn aanwezig, we zijn aan het werk. Blijf kalm en blijf zo snel mogelijk thuis", schreef hij.
Je kan gewoon de deepstate map gebruiken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:33 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
De EU bepaalt wat we mogen zien.
Hopelijk is het Soviet mosaic van deze Soviet VIP Lounge niet beschadigd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als ik naar dit filmpje kijk lijkt het een schuurtje vlak naast het vliegveld:
[ twitter ]
Ja, niet best.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:07 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zeker ook de Lavrov cursus "spreken in raadselen" gevolgd?
Laatste keer dat ik zoiets suggereerde had ik Sandman dagenlang aan mijn staart hangenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die oorlog in Ukraine interesseert de gewone Rus geen ene bal , niets meer dan de oorlog in Tetsjenie
En de gewone Russische soldaat denkt alleen aan eten en wodka en hoe die ooit weer thuis kan komen
alleen Putin is er erg druk mee
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:07 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zeker ook de Lavrov cursus "spreken in raadselen" gevolgd?
Ze hebben letterlijk gezegd Oekraïne weg te willen vagen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, niet best.
Ongeacht hoe de tweet bedoeld is, hij geeft in beide gevallen aan dat Rusland niet van plan is te stoppen met de oorlog.
Drone is niet neergeschoten, ondanks de initiële claims van de Russen:quote:
De lichte wapens zullen dus wel (machine)geweren zijn gezien het geluid dat op de video's te horen is. Die Russen hebben de luchtafweer wel uitstekend op orde zeg, wat een incompetentiequote:Het hoofdkwartier van de Russische Zwarte Zeevloot in Sebastopol op de Krim is getroffen door een drone. Dat heeft de gouverneur van Sebastopol bevestigd. "Ik ben in het hoofdkwartier van de vloot. Daar kwam een drone door het dak. Helaas werd hij niet neergehaald, hoewel dat met lichte wapens is geprobeerd. Er zijn geen slachtoffers."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |