SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Een cursus of opleiding waar ik echt iets nieuws leer wil ik nog wel graag doen. Ergens simpelweg een papiertje voor krijgen loop ik niet echt warm voor.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denk eerlijk gezegd dat ik ook niet eens een PhD (meer) wil
M'n zusquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sturen je fans je dan berichtjes?
Krijg je royalties per uitzending?quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:54 schreef CherryLips het volgende: Er was net een vertaling van mij op tv blijkbaar.
Ik wil geen scriptie schrijven.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een cursus of opleiding waar ik echt iets nieuws leer wil ik nog wel graag doen. Ergens simpelweg een papiertje voor krijgen loop ik niet echt warm voor.
Dacht het niet. Nu je het zegtquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je royalties per uitzending?
ja precies dat.. PhD lijkt me ook veel te veel verzanden in theorie. ben meer van de praktijk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een cursus of opleiding waar ik echt iets nieuws leer wil ik nog wel graag doen. Ergens simpelweg een papiertje voor krijgen loop ik niet echt warm voor.
dat heeft voor mij ook niet weer neequote:Op zondag 14 augustus 2022 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil geen scriptie schrijven.
Over de reling gevallen in Blijdorp?quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vandaag een prairiehondje in mijn armen gehad en ik wilde hem mee naar huis nemen, scheelde echt niks, wat een lief beestje
Je kunt ze daar toch gewoon oppakken?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over de reling gevallen in Blijdorp?
O, echt?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ze daar toch gewoon oppakken?
G E N O Tquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vandaag ook een hondje in mijn armen gehad.
[ afbeelding ]
Probleem is soms dat om in de praktijk iets te veranderen (zoals in mijn geval bij de politie), je eerst moet bewijzen wat exact het probleem is zodat je met een praktische oplossing kunt komen. En zulke dingen uitzoeken met de hulp van slachtoffers vind ik heel interessant.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja precies dat.. PhD lijkt me ook veel te veel verzanden in theorie. ben meer van de praktijk.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vandaag ook een hondje in mijn armen gehad.
[ afbeelding ]
ja nouja ik heb dus al een ander interesse gebied dan wanneer er slachtoffers kunnen vallenquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Probleem is soms dat om in de praktijk iets te veranderen (zoals in mijn geval bij de politie), je eerst moet bewijzen wat exact het probleem is zodat je met een praktische oplossing kunt komen. En zulke dingen uitzoeken met de hulp van slachtoffers vind ik heel interessant.
Kwam ik tegen in de bossen, ergens iets ontsnapt of zo.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over de reling gevallen in Blijdorp?
quote:
Ik dacht dat het echt een soort hondjes waren, maar dat is meer een boscavia.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam ik tegen in de bossen, ergens iets ontsnapt of zo.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel soms een paar seconden als ik het woord kiwi moet schrijven. Zonder extra w lijkt dan zo raar en fout
Heb ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel soms een paar seconden als ik het woord kiwi moet schrijven. Zonder extra w lijkt dan zo raar en fout
Ja viel meteen op dat het hier totaal niet thuis hoort, dacht eerst dat het een mislukte minibever was.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat het echt een soort hondjes waren, maar dat is meer een boscavia.
kom eens in mijn keuken kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:13 schreef kwiwi het volgende:
NWS / ’Man (25) onthoofdt zijn vader op parkeerplaats bij Lyon’
Wtf is dat voor enorm en scherp keukenmes geweest danMet mijn keukenmessen krijg ik met moeite een kleine meloen in 1x doorgesneden.
ik denk dat als mn grootste mes goed geslepen is, je daar best wat schade mee kan aanrichtenquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:13 schreef kwiwi het volgende:
NWS / ’Man (25) onthoofdt zijn vader op parkeerplaats bij Lyon’
Wtf is dat voor enorm en scherp keukenmes geweest danMet mijn keukenmessen krijg ik met moeite een kleine meloen in 1x doorgesneden.
voulez-vous couper avec moiquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Gepost vanuit een franse gevangenis".
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voulez-vous couper avec moi
ce soir
Soort wilde wattenschijfje.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja viel meteen op dat het hier totaal niet thuis hoort, dacht eerst dat het een mislukte minibever was.
https://imgur.com/fdrqzRA
Uurtje mee zitten spelen, beestje rolde echt van plezier over ons heen, tot en met schuddekonten aan toe, maar hij zag er zo gelukkig en gezond uit dat we hem in de bossen gelaten hebben, kreeg een kwartier later spijt, ik als een malle terugrijden maar toen konden we hem niet meer vinden.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort wilde wattenschijfje.
Wat heb je er nou mee gedaan?
Ja ik zat ook te denken, had ie de andere botten gewoon niet of heeft ie daar wat anders mee gedaan?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou die van de andere onderdelen nog een ander beest hebben gemaakt?
Waarschijnlijk had-ie die niet. Of hij kwam er niet uit en heeft ze stiekem weggegooid.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zat ook te denken, had ie de andere botten gewoon niet of heeft ie daar wat anders mee gedaan?
Is die palmboom ineens verschenen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Het moet niet gekker worden, zit buiten en barst van de krekels, en in heb een hele grote palmboom.
Heeft die wel airco?quote:
klinkt niet gezond, morgen eens mee naar de huisarts gaanquote:
Voordat de kokosnoten er straks vanaf vallenquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt niet gezond, morgen eens mee naar de huisarts gaan
Heb je wel warm gedoucht?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:42 schreef mschol het volgende:
net beetje zweet afgespoeld onder douche.. hopelijk kan ik straks slapen
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voordat de kokosnoten er straks vanaf vallen
Nee dan is het goed, als je koud had gedaan dan had je er zo weer extra zweet bij gehadquote:
ik weet hoe het werktquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan is het goed, als je koud had gedaan dan had je er zo weer extra zweet bij gehadNiet dat je je nu niet alsnog kapot zweet, plakkerige bende
Dat is toch standaard in treinen, dacht dat dat er gewoon bij hoorde?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is wel koel. Wel weer irritante mensen in de trein
Ja voelt denk ik vooral zo vies omdat er gewoon 0 wind staatquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet hoe het werktspeciaal wat koeler gedraaid
luchtvochtigheid valt hier nog mee
Doet me ineens de denken aan die tekenfilmserie, Ovide. Was ook iets met en kokosnoot in het liedjequote:Op zondag 14 augustus 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voordat de kokosnoten er straks vanaf vallen
Kijk uit malloot, een kokosnootquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me ineens de denken aan die tekenfilmserie, Ovide. Was ook iets met en kokosnoot in het liedje
Kijk uit malloot, een kokosnoot!quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me ineens de denken aan die tekenfilmserie, Ovide. Was ook iets met en kokosnoot in het liedje
Zit natuurlijk in de plebs klassequote:Op zondag 14 augustus 2022 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch standaard in treinen, dacht dat dat er gewoon bij hoorde?
Op wat voor manier?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is wel koel. Wel weer irritante mensen in de trein
Moet je eens een paar van die Asterix en Obelix tekenfilms terugkijken, dat zijn ook complete LSD-tripsquote:
Ieuw bahquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit natuurlijk in de plebs klasse
1x pissig worden?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit jongen achter mij popi te doen. Zonder shirt. Hard praten. Tegen stoel duwen
Die heb ik op dvdquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je eens een paar van die Asterix en Obelix tekenfilms terugkijken, dat zijn ook complete LSD-trips
over ovide en z'n vriendjesquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer precies waar het over ging, nog eens op youtube opzoeken morgen
Volgens mij was die ene met Caesar echt een flinke trip op het moment dat ze die tent in gaanquote:
Wie was de doelgroep, vraag je je dan af.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je eens een paar van die Asterix en Obelix tekenfilms terugkijken, dat zijn ook complete LSD-trips
Is een soort profetie van Foquevillequote:Op zondag 14 augustus 2022 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer precies waar het over ging, nog eens op youtube opzoeken morgen
Volgens mij was de slang Pi de kwade genius. Ze waren verder een beetje aan het derpen in een dorpje. Volgens mij kwam daarna vaak Boes Boes.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ze zelf te doorgesnoven waren om daar over na te denkenquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie was de doelgroep, vraag je je dan af.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit jongen achter mij popi te doen. Zonder shirt. Hard praten. Tegen stoel duwen
dit kan wel kloppen, onze serpent is ook de kwade "genius" hierquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij was de slang Pi de kwade genius. Ze waren verder een beetje aan het derpen in een dorpje. Volgens mij kwam daarna vaak Boes Boes.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze zelf te doorgesnoven waren om daar over na te denken
Zag hier ook allemaal volk zonder shirt paraderenquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:00 schreef bitterbal het volgende:
K verplaatst. Echt een domme kneus is het
Hoe lang nog?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:01 schreef bitterbal het volgende:
Ze zitten ook geluiden te maken om alleen maar geluid te maken
die eerste kan ik mij niet herinneren..quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:01 schreef Recce het volgende:
[..]De VPRO had ook wel ranzige dingen op zondagochtend. Professor Paardekut en Purno de Purno bijvoorbeeld.
Volgens mij was dat een onderdeel van Rembo en Rembo.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
die eerste kan ik mij niet herinneren..
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dit kan wel kloppen, onze serpent is ook de kwade "genius" hier
Was wel een slang die het hele eiland wilde overnemen, dus de gelijkenis is onmiskenbaarquote:
Ken dat niet. Is dat een tekenfilm?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was wel een slang die het hele eiland wilde overnemen, dus de gelijkenis is onmiskenbaar
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken dat niet. Is dat een tekenfilm?
even gegoogled en idd..quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een onderdeel van Rembo en Rembo.
Oh wacht ovide ken k wel van naamquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net voorbij delft :p maar ben verplaatst. Keek hem zo 🤮 aan
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:16 schreef mschol het volgende:
even overwerkuurtjes mail aftikken, verzenden en dan pc uit
nee, denk vooral acclimatiseren op bed ofzo, als ik in slaap val is dat slechts bonusquote:
Echt?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga op mijn balkon slapen op een luchtbedje
Morgenochtend onder de meeuwenflatsenquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Te warm?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, denk vooral acclimatiseren op bed ofzo, als ik in slaap val is dat slechts bonus
Ik neem het risicoquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgenochtend onder de meeuwenflatsen
is ook een optie, al heb ik geen luchtbedjequote:Op zondag 14 augustus 2022 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
ja, 29 graden kan ik niet slapenquote:
Ook niet met je ventilator er bij? Wel vervelendquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
is ook een optie, al heb ik geen luchtbedje
[..]
ja, 29 graden kan ik niet slapen
Heb je wel een klamboe?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net even tien minuten uitgeprobeerd. Er staat een zalig briesje
Verslag wel, foto’s nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk om een verslag met foto's
Zoveel wind staat er anders niet hierquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn geen muggen door het briesje
Dat is gewoon zo’n simpel dingetjequote:Op zondag 14 augustus 2022 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook niet eentje, van je luchtbedje?
Maar ik woon hoger en op een winderig hoekjequote:Op zondag 14 augustus 2022 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoveel wind staat er anders niet hier
Ze wil gewoon sexy bedfoto's van je, snap dat danquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo’n simpel dingetje
Ja maar je begrijpt toch wel dat het voor ons leuk is om te zien, die slaapopstelling?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo’n simpel dingetje
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze wil gewoon sexy bedfoto's van je, snap dat dan
niet geweldig neequote:Op zondag 14 augustus 2022 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook niet met je ventilator er bij? Wel vervelend
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Van het bed eigenlijk vooral.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze wil gewoon sexy bedfoto's van je, snap dat dan
Nou ja, ik kijk wel evenquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar je begrijpt toch wel dat het voor ons leuk is om te zien, die slaapopstelling?
Volgens mij hadden veel ouders ook gewoon niet door dat dit soort dingen werden uitgezonden.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
even gegoogled en idd..
ik zie nu ook wel waarom ik daar eigenlijk niet naar mocht kijken van vooral mn moeder
purno de purno al helemaal.. dat was een niet bespreekbaar onderwerp, ookal zeiden ouders van wel
Ideaal moment om in een avondtrein op een warme dag met vieze mensen te zittenquote:
Ik ruik m'n eigen melkadem niet meer.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ideaal moment om in een avondtrein op een warme dag met vieze mensen te zitten
Proef je nog wel iets?quote:
ja idd, anders was je nog veel zieker geweestquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die vaccinaties doen goed hun werk hoor.
Krijg bij chloorlucht altijd trek in paprikachipsquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Proef je nog wel iets?
Ik had ineens dat dingen heel vreemd smaakten. En ik vond chloor het lekkerste luchtje op de planeet
Ik had donderdag dat de cola en de saté raar smaakten.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Proef je nog wel iets?
Ik had ineens dat dingen heel vreemd smaakten. En ik vond chloor het lekkerste luchtje op de planeet
Er komt inderdaad een inzakkende voormalige onweersbui aan.quote:In meteorology, a heat burst is a rare atmospheric phenomenon characterized by a sudden, localized increase in air temperature near the Earth's surface. Heat bursts typically occur during night-time and are associated with decaying thunderstorms.[1] They are also characterized by extremely dry air and are sometimes associated with very strong, even damaging, winds.
Komt zeker omdat het je aan het zwembad doet denken.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg bij chloorlucht altijd trek in paprikachips
Oeiquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had donderdag dat de cola en de saté raar smaakten.
En net had ik een kant-en-klaarsalade en ik proefde de saus niet, maar de nootjes waren lekker.
Maar ik was nog even snel gaan douchen en rook m'n Lush niet meer, dus dat is wel ernstig.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt zeker omdat het je aan het zwembad doet denken.
Er zakt wel meer in.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:29 schreef Recce het volgende:
Het is hier weer 25,3°C buiten. Het was afgekoeld tot 21 graden en toen ineens naar 25+. Het kan wel eens een heat burst zijn.
[..]
Er komt inderdaad een inzakkende voormalige onweersbui aan.
We zullen jou eerst evacuërenquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:29 schreef Flory het volgende:
[..]
Zal hem leren met z'n alle bommen op België posts
Jajaja, achteraf lekker lullen jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zullen jou eerst evacuëren
Oei ja, kan hij het nog goedmaken?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:29 schreef Flory het volgende:
[..]
Zal hem leren met z'n alle bommen op België posts
Bij mij is de slaapkamer 28,5°C en de computerkamer 30,2°C. De temperatuur neemt weer iets toe nu.quote:
Kan ik tenminste met een gerust hart naar bedquote:
Dacht al dat ik een opvlieger had.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij is de slaapkamer 28,5°C en de computerkamer 30,2°C. De temperatuur neemt weer iets toe nu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
jawel , wel blij dat ik mijn schoen uit kan nuquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft het been het goed uitgehouden?
Ik snap ook nog niet waarom ik het dan wel krijg en anderen die gewoon met het vliegtuig en het OV en naar concerten en hun werk gaan, die ontlopen het steeds.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Awww!Dat snap ik. Echt beroerde timing om corona te krijgen.
Dat is mogelijk, in theorie.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht al dat ik een opvlieger had.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die hebben het al lang drie keer gehad waarschijnlijk. Jij krijgt het nu pas voor de eerste keer omdat je voorzichtig bent geweest.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap ook nog niet waarom ik het dan wel krijg en anderen die gewoon met het vliegtuig en het OV en naar concerten en hun werk gaan, die ontlopen het steeds.
Hartige taart?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neewel sate een soort hartig iets. ben de naam kwijt
Toen hier zo'n beetje de hele familie het had was ik de enige die het niet hadquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap ook nog niet waarom ik het dan wel krijg en anderen die gewoon met het vliegtuig en het OV en naar concerten en hun werk gaan, die ontlopen het steeds.
computerkamer is een hoekje van de woonkamer, die zal wel warmer dan de woonkamer zelf zijn nuquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij is de slaapkamer 28,5°C en de computerkamer 30,2°C. De temperatuur neemt weer iets toe nu.
nee je hebt een fritatta en nog iets? het is met ei en aardappel, ui, chorizo. Geen quiche. Je bakt het in de koekenpaquote:
Satéquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neewel sate een soort hartig iets. ben de naam kwijt
Als je Eurotruck Simulator hebt gespeeld, zal dat zeker zo zijn inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
computerkamer is een hoekje van de woonkamer, die zal wel warmer dan de woonkamer zelf zijn nu
Een tortilla?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je hebt een fritatta en nog iets? het is met ei en aardappel, ui, chorizo. Geen quiche. Je bakt het in de koekenpa
n
Snorrizotaart?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je hebt een fritatta en nog iets? het is met ei en aardappel, ui, chorizo. Geen quiche. Je bakt het in de koekenpa
n
hoef ik euro truck niet voor te spelen hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je Eurotruck Simulator hebt gespeeld, zal dat zeker zo zijn inderdaad.
Tortillaquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
n
Scheelt toch een paar honderd Watt of je een spel speelt of niet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hoef ik euro truck niet voor te spelen hoor
en die spinnen dan?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, met deze info kan ik wel 8 uur gaan liggen rammelen op een luchtbed
Kwam het in de buurt van sushi?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:42 schreef bitterbal het volgende:
ja dat is het jongenssmaakte zeer goed
Ruilen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen spin te zien op mijn balkon
Misschien zo'n NUC?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:43 schreef mschol het volgende:
ik moet nog eens een setup maken voor een enorm zuinige pc zonder gaming hardware en een gaming hardware met 3 schermen en dat aan/uit zetten naar gelang wat ik nodig heb
gamen kom ik afgelopen tijd eigenlijk niet aan toe
ik heb het idee van niet hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Scheelt toch een paar honderd Watt of je een spel speelt of niet.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is goed. Dan kom ik met Buda’s Boten.
Wat je niet ziet, bestaat nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen spin te zien op mijn balkon
nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef Flory het volgende:
Mensen, wanneer houdt deze hitte-ellende op?![]()
![]()
![]()
Hetzelfde als jij?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ben benieuwd hoe jij het aanpakt
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef Flory het volgende:
![]()
![]()
Heerlijk tochquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef Flory het volgende:
![]()
![]()
Ja, ik ook. Dan doet de videokaart wel meer inderdaad, maar toch scheelt het nog flink met volle belasting in een game. Ook de CPU gebruikt een stuk minder als-ie bijna idle is. Dat is allemaal veel beter dan vroeger, toen was het idle gebruik echt hoog.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het idee van niet hoor![]()
maar draai wel standaard met 3 schermen, ook in windows
Van mij mag jij branden in de hel, dat bedoel ik heel positief.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Mag van mij nog 3 maand dit weer en dan sneeuw.
Dat laatste heel graag jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Mag van mij nog 3 maand dit weer en dan sneeuw.
ja toen was het nog erger ja.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Dan doet de videokaart wel meer inderdaad, maar toch scheelt het nog flink met volle belasting in een game. Ook de CPU gebruikt een stuk minder als-ie bijna idle is. Dat is allemaal veel beter dan vroeger, toen was het idle gebruik echt hoog.
Ietwat wrang vind je niet?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Van mij mag jij branden in de hel, dat bedoel ik heel positief.
In het Duits geantwoord?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:47 schreef bitterbal het volgende:
op die verjaardag was een vrouw die ik nog niet kende. dus we stonden op balkon en iedereen aan het zuchten hoe warm het was. Dus ik zei niks. Keek ze mij zo aan. oh ja jij bent niet nederlands he
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien krijg je meer abbonees
Valt wel mee, ik bedoel het goed.quote:
nou die kwaliteit is beroerdquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee joh, je maakt toch toffe filmpjes?
ja heb ik ook maar het is de upload kwaliteit.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat je een nieuwe telefoon had?
dat is deze ook maar niet scherp.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De landscapefilmpjes zijn beter. Ik denk dat die het ook beter doen in het algoritme.
Misschien omdat het donker is?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is deze ook maar niet scherp.
ik niet begrijpen niet
Volgens mij hoort dat, dat een videokaart in een hogere power mode blijft bij meer monitoren.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ja toen was het nog erger ja.
maar nu heb ik zwaardere hardware en bugje bij nvidia wil dat mn gtx 1080 op full power mode blijft draaien bij 3 aangesloten schermen, inmiddels wel tooltje voor gevonden maar ben wat sceptisch
nee kijkquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien omdat het donker is?
gewoon een DSLR dusquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Een goeie cam![]()
Zodat we alles live kunnen meemaken @ balcony
Vertel eens een keer iets over jezelf?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik bedoel het goed.
Hmmquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kijk
https://www.youtube.com/shorts/uVUw90bcrIk
nou slaap lekker budaquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, tanden poetsen en naar het budabalcony
Misschien moet je de uploadkwaliteit in de app zelf op een bepaalde stand zetten in plaats van automatisch of zoiets?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kijk
https://www.youtube.com/shorts/uVUw90bcrIk
ja zal het morgen wel even googlen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm![]()
Misschien even je opnameinstellingen checken?
heb alles van automatisch naar hoog gezet nuquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je de uploadkwaliteit in de app zelf op een bepaalde stand zetten in plaats van automatisch of zoiets?
nee, wat ik begreep is dat het echt een bug is, want hij zit dan continue in de hoogste power state en throttled niet meer, tooltje gevonden die de boel gewoon forceert nu als er niet x% belasting isquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dat, dat een videokaart in een hogere power mode blijft bij meer monitoren.
Iedereen weet wel zo'n beetje wie ik ben, dat jij te lui bent om mij te stalken, tsja.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vertel eens een keer iets over jezelf?
Sterkte in de strijd met demuggenquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm![]()
Misschien even je opnameinstellingen checken?
Hmmz, moet ik misschien ook even uitzoeken dan. Ik heb ook drie monitoren op een 1080 Ti.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, wat ik begreep is dat het echt een bug is, want hij zit dan continue in de hoogste power state en throttled niet meer, tooltje gevonden die de boel gewoon forceert nu als er niet x% belasting is
pc zef zou ik ook eens naar moetrn kijken, wellicht heb ik die op max performance gezet
help mij morgenavond even herinneren, zoek ik naam van tooltje voor je opquote:Op maandag 15 augustus 2022 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, moet ik misschien ook even uitzoeken dan. Ik heb ook drie monitoren op een 1080 Ti.
Hmm, m'n GPU clock is 1366 MHz nu. Als ik er load op zet, schiet-ie naar 1800+ en als ik daarmee stop, weer naar 13xx. Lijkt dus te werken, maar misschien is 1366 MHz nog te hoog?quote:Op maandag 15 augustus 2022 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
help mij morgenavond even herinneren, zoek ik naam van tooltje voor je op
Hier ook, maar dan zit de hond achter de bankquote:
Wie wel, dit is gewoon smerig weer.quote:
Ja is kut, verstuiver met zout water?quote:Op maandag 15 augustus 2022 00:16 schreef CherryLips het volgende:
Nu kan ik niet slapen omdat m'n neus verstopt zit.
Hoop met je meequote:Op maandag 15 augustus 2022 00:19 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ik ga maar eens alles uitzetten en voor dood liggen, hopen dat het afkoelt![]()
mooi, we houden een cobra bbq hier, prik je een vorkje meequote:
Ik heb het al uitgevogeld.quote:Op maandag 15 augustus 2022 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
help mij morgenavond even herinneren, zoek ik naam van tooltje voor je op
Was het daar niet nog veel heter?quote:Op maandag 15 augustus 2022 01:42 schreef Koen66 het volgende:
ik kom nota bene uit Portugal, en ik zweet me de tandjes
Albufeira waar ik laatste dagen zat tussen 25 en 30 graden.quote:
Neuh niet echt. Het is gewoon weer wakker liggen tijdquote:Op maandag 15 augustus 2022 03:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
What's up? Ook te warm om te slapen bij jou?
Snel een ☕quote:Op maandag 15 augustus 2022 05:57 schreef Dotteke het volgende:
Wat een prut nacht zeg. Maar 1,5 uurtje geslapen
Lekker thnx 😘quote:
Hier helemaal niet. Tis wel bewolktquote:
Zeker weten. Warm eten doe ik ook gewoon. Heb alleen geen zin aan koken als het zo warm is maar ja je kan geen dagen zonder warm eten.quote:Op maandag 15 augustus 2022 06:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook al is het warm, er is altijd tijd voor een ☕
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |