SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Een cursus of opleiding waar ik echt iets nieuws leer wil ik nog wel graag doen. Ergens simpelweg een papiertje voor krijgen loop ik niet echt warm voor.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denk eerlijk gezegd dat ik ook niet eens een PhD (meer) wil
M'n zusquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sturen je fans je dan berichtjes?
Krijg je royalties per uitzending?quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:54 schreef CherryLips het volgende: Er was net een vertaling van mij op tv blijkbaar.
Ik wil geen scriptie schrijven.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een cursus of opleiding waar ik echt iets nieuws leer wil ik nog wel graag doen. Ergens simpelweg een papiertje voor krijgen loop ik niet echt warm voor.
Dacht het niet. Nu je het zegtquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je royalties per uitzending?
ja precies dat.. PhD lijkt me ook veel te veel verzanden in theorie. ben meer van de praktijk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een cursus of opleiding waar ik echt iets nieuws leer wil ik nog wel graag doen. Ergens simpelweg een papiertje voor krijgen loop ik niet echt warm voor.
dat heeft voor mij ook niet weer neequote:Op zondag 14 augustus 2022 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil geen scriptie schrijven.
Over de reling gevallen in Blijdorp?quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vandaag een prairiehondje in mijn armen gehad en ik wilde hem mee naar huis nemen, scheelde echt niks, wat een lief beestje
Je kunt ze daar toch gewoon oppakken?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over de reling gevallen in Blijdorp?
O, echt?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ze daar toch gewoon oppakken?
G E N O Tquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vandaag ook een hondje in mijn armen gehad.
[ afbeelding ]
Probleem is soms dat om in de praktijk iets te veranderen (zoals in mijn geval bij de politie), je eerst moet bewijzen wat exact het probleem is zodat je met een praktische oplossing kunt komen. En zulke dingen uitzoeken met de hulp van slachtoffers vind ik heel interessant.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja precies dat.. PhD lijkt me ook veel te veel verzanden in theorie. ben meer van de praktijk.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vandaag ook een hondje in mijn armen gehad.
[ afbeelding ]
ja nouja ik heb dus al een ander interesse gebied dan wanneer er slachtoffers kunnen vallenquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Probleem is soms dat om in de praktijk iets te veranderen (zoals in mijn geval bij de politie), je eerst moet bewijzen wat exact het probleem is zodat je met een praktische oplossing kunt komen. En zulke dingen uitzoeken met de hulp van slachtoffers vind ik heel interessant.
Kwam ik tegen in de bossen, ergens iets ontsnapt of zo.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over de reling gevallen in Blijdorp?
quote:
Ik dacht dat het echt een soort hondjes waren, maar dat is meer een boscavia.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam ik tegen in de bossen, ergens iets ontsnapt of zo.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel soms een paar seconden als ik het woord kiwi moet schrijven. Zonder extra w lijkt dan zo raar en fout
Heb ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel soms een paar seconden als ik het woord kiwi moet schrijven. Zonder extra w lijkt dan zo raar en fout
Ja viel meteen op dat het hier totaal niet thuis hoort, dacht eerst dat het een mislukte minibever was.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat het echt een soort hondjes waren, maar dat is meer een boscavia.
kom eens in mijn keuken kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:13 schreef kwiwi het volgende:
NWS / ’Man (25) onthoofdt zijn vader op parkeerplaats bij Lyon’
Wtf is dat voor enorm en scherp keukenmes geweest danMet mijn keukenmessen krijg ik met moeite een kleine meloen in 1x doorgesneden.
ik denk dat als mn grootste mes goed geslepen is, je daar best wat schade mee kan aanrichtenquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:13 schreef kwiwi het volgende:
NWS / ’Man (25) onthoofdt zijn vader op parkeerplaats bij Lyon’
Wtf is dat voor enorm en scherp keukenmes geweest danMet mijn keukenmessen krijg ik met moeite een kleine meloen in 1x doorgesneden.
voulez-vous couper avec moiquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Gepost vanuit een franse gevangenis".
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voulez-vous couper avec moi
ce soir
Soort wilde wattenschijfje.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja viel meteen op dat het hier totaal niet thuis hoort, dacht eerst dat het een mislukte minibever was.
https://imgur.com/fdrqzRA
Uurtje mee zitten spelen, beestje rolde echt van plezier over ons heen, tot en met schuddekonten aan toe, maar hij zag er zo gelukkig en gezond uit dat we hem in de bossen gelaten hebben, kreeg een kwartier later spijt, ik als een malle terugrijden maar toen konden we hem niet meer vinden.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort wilde wattenschijfje.
Wat heb je er nou mee gedaan?
Ja ik zat ook te denken, had ie de andere botten gewoon niet of heeft ie daar wat anders mee gedaan?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou die van de andere onderdelen nog een ander beest hebben gemaakt?
Waarschijnlijk had-ie die niet. Of hij kwam er niet uit en heeft ze stiekem weggegooid.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zat ook te denken, had ie de andere botten gewoon niet of heeft ie daar wat anders mee gedaan?
Is die palmboom ineens verschenen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Het moet niet gekker worden, zit buiten en barst van de krekels, en in heb een hele grote palmboom.
Heeft die wel airco?quote:
klinkt niet gezond, morgen eens mee naar de huisarts gaanquote:
Voordat de kokosnoten er straks vanaf vallenquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt niet gezond, morgen eens mee naar de huisarts gaan
Heb je wel warm gedoucht?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:42 schreef mschol het volgende:
net beetje zweet afgespoeld onder douche.. hopelijk kan ik straks slapen
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voordat de kokosnoten er straks vanaf vallen
Nee dan is het goed, als je koud had gedaan dan had je er zo weer extra zweet bij gehadquote:
ik weet hoe het werktquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan is het goed, als je koud had gedaan dan had je er zo weer extra zweet bij gehadNiet dat je je nu niet alsnog kapot zweet, plakkerige bende
Dat is toch standaard in treinen, dacht dat dat er gewoon bij hoorde?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is wel koel. Wel weer irritante mensen in de trein
Ja voelt denk ik vooral zo vies omdat er gewoon 0 wind staatquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet hoe het werktspeciaal wat koeler gedraaid
luchtvochtigheid valt hier nog mee
Doet me ineens de denken aan die tekenfilmserie, Ovide. Was ook iets met en kokosnoot in het liedjequote:Op zondag 14 augustus 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voordat de kokosnoten er straks vanaf vallen
Kijk uit malloot, een kokosnootquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me ineens de denken aan die tekenfilmserie, Ovide. Was ook iets met en kokosnoot in het liedje
Kijk uit malloot, een kokosnoot!quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me ineens de denken aan die tekenfilmserie, Ovide. Was ook iets met en kokosnoot in het liedje
Zit natuurlijk in de plebs klassequote:Op zondag 14 augustus 2022 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch standaard in treinen, dacht dat dat er gewoon bij hoorde?
Op wat voor manier?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is wel koel. Wel weer irritante mensen in de trein
Moet je eens een paar van die Asterix en Obelix tekenfilms terugkijken, dat zijn ook complete LSD-tripsquote:
Ieuw bahquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit natuurlijk in de plebs klasse
1x pissig worden?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit jongen achter mij popi te doen. Zonder shirt. Hard praten. Tegen stoel duwen
Die heb ik op dvdquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je eens een paar van die Asterix en Obelix tekenfilms terugkijken, dat zijn ook complete LSD-trips
over ovide en z'n vriendjesquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer precies waar het over ging, nog eens op youtube opzoeken morgen
Volgens mij was die ene met Caesar echt een flinke trip op het moment dat ze die tent in gaanquote:
Wie was de doelgroep, vraag je je dan af.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je eens een paar van die Asterix en Obelix tekenfilms terugkijken, dat zijn ook complete LSD-trips
Is een soort profetie van Foquevillequote:Op zondag 14 augustus 2022 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer precies waar het over ging, nog eens op youtube opzoeken morgen
Volgens mij was de slang Pi de kwade genius. Ze waren verder een beetje aan het derpen in een dorpje. Volgens mij kwam daarna vaak Boes Boes.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ze zelf te doorgesnoven waren om daar over na te denkenquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie was de doelgroep, vraag je je dan af.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit jongen achter mij popi te doen. Zonder shirt. Hard praten. Tegen stoel duwen
dit kan wel kloppen, onze serpent is ook de kwade "genius" hierquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij was de slang Pi de kwade genius. Ze waren verder een beetje aan het derpen in een dorpje. Volgens mij kwam daarna vaak Boes Boes.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze zelf te doorgesnoven waren om daar over na te denken
Zag hier ook allemaal volk zonder shirt paraderenquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:00 schreef bitterbal het volgende:
K verplaatst. Echt een domme kneus is het
Hoe lang nog?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:01 schreef bitterbal het volgende:
Ze zitten ook geluiden te maken om alleen maar geluid te maken
die eerste kan ik mij niet herinneren..quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:01 schreef Recce het volgende:
[..]De VPRO had ook wel ranzige dingen op zondagochtend. Professor Paardekut en Purno de Purno bijvoorbeeld.
Volgens mij was dat een onderdeel van Rembo en Rembo.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
die eerste kan ik mij niet herinneren..
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dit kan wel kloppen, onze serpent is ook de kwade "genius" hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |