SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Een cursus of opleiding waar ik echt iets nieuws leer wil ik nog wel graag doen. Ergens simpelweg een papiertje voor krijgen loop ik niet echt warm voor.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denk eerlijk gezegd dat ik ook niet eens een PhD (meer) wil
M'n zusquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sturen je fans je dan berichtjes?
Krijg je royalties per uitzending?quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:54 schreef CherryLips het volgende: Er was net een vertaling van mij op tv blijkbaar.
Ik wil geen scriptie schrijven.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een cursus of opleiding waar ik echt iets nieuws leer wil ik nog wel graag doen. Ergens simpelweg een papiertje voor krijgen loop ik niet echt warm voor.
Dacht het niet. Nu je het zegtquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je royalties per uitzending?
ja precies dat.. PhD lijkt me ook veel te veel verzanden in theorie. ben meer van de praktijk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een cursus of opleiding waar ik echt iets nieuws leer wil ik nog wel graag doen. Ergens simpelweg een papiertje voor krijgen loop ik niet echt warm voor.
dat heeft voor mij ook niet weer neequote:Op zondag 14 augustus 2022 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil geen scriptie schrijven.
Over de reling gevallen in Blijdorp?quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vandaag een prairiehondje in mijn armen gehad en ik wilde hem mee naar huis nemen, scheelde echt niks, wat een lief beestje
Je kunt ze daar toch gewoon oppakken?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over de reling gevallen in Blijdorp?
O, echt?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ze daar toch gewoon oppakken?
G E N O Tquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vandaag ook een hondje in mijn armen gehad.
[ afbeelding ]
Probleem is soms dat om in de praktijk iets te veranderen (zoals in mijn geval bij de politie), je eerst moet bewijzen wat exact het probleem is zodat je met een praktische oplossing kunt komen. En zulke dingen uitzoeken met de hulp van slachtoffers vind ik heel interessant.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja precies dat.. PhD lijkt me ook veel te veel verzanden in theorie. ben meer van de praktijk.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vandaag ook een hondje in mijn armen gehad.
[ afbeelding ]
ja nouja ik heb dus al een ander interesse gebied dan wanneer er slachtoffers kunnen vallenquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Probleem is soms dat om in de praktijk iets te veranderen (zoals in mijn geval bij de politie), je eerst moet bewijzen wat exact het probleem is zodat je met een praktische oplossing kunt komen. En zulke dingen uitzoeken met de hulp van slachtoffers vind ik heel interessant.
Kwam ik tegen in de bossen, ergens iets ontsnapt of zo.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over de reling gevallen in Blijdorp?
quote:
Ik dacht dat het echt een soort hondjes waren, maar dat is meer een boscavia.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam ik tegen in de bossen, ergens iets ontsnapt of zo.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel soms een paar seconden als ik het woord kiwi moet schrijven. Zonder extra w lijkt dan zo raar en fout
Heb ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel soms een paar seconden als ik het woord kiwi moet schrijven. Zonder extra w lijkt dan zo raar en fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |