Hmmquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kijk
https://www.youtube.com/shorts/uVUw90bcrIk
nou slaap lekker budaquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, tanden poetsen en naar het budabalcony
Misschien moet je de uploadkwaliteit in de app zelf op een bepaalde stand zetten in plaats van automatisch of zoiets?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kijk
https://www.youtube.com/shorts/uVUw90bcrIk
ja zal het morgen wel even googlen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm![]()
Misschien even je opnameinstellingen checken?
heb alles van automatisch naar hoog gezet nuquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je de uploadkwaliteit in de app zelf op een bepaalde stand zetten in plaats van automatisch of zoiets?
nee, wat ik begreep is dat het echt een bug is, want hij zit dan continue in de hoogste power state en throttled niet meer, tooltje gevonden die de boel gewoon forceert nu als er niet x% belasting isquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dat, dat een videokaart in een hogere power mode blijft bij meer monitoren.
Iedereen weet wel zo'n beetje wie ik ben, dat jij te lui bent om mij te stalken, tsja.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vertel eens een keer iets over jezelf?
Sterkte in de strijd met demuggenquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm![]()
Misschien even je opnameinstellingen checken?
Hmmz, moet ik misschien ook even uitzoeken dan. Ik heb ook drie monitoren op een 1080 Ti.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, wat ik begreep is dat het echt een bug is, want hij zit dan continue in de hoogste power state en throttled niet meer, tooltje gevonden die de boel gewoon forceert nu als er niet x% belasting is
pc zef zou ik ook eens naar moetrn kijken, wellicht heb ik die op max performance gezet
help mij morgenavond even herinneren, zoek ik naam van tooltje voor je opquote:Op maandag 15 augustus 2022 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, moet ik misschien ook even uitzoeken dan. Ik heb ook drie monitoren op een 1080 Ti.
Hmm, m'n GPU clock is 1366 MHz nu. Als ik er load op zet, schiet-ie naar 1800+ en als ik daarmee stop, weer naar 13xx. Lijkt dus te werken, maar misschien is 1366 MHz nog te hoog?quote:Op maandag 15 augustus 2022 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
help mij morgenavond even herinneren, zoek ik naam van tooltje voor je op
Hier ook, maar dan zit de hond achter de bankquote:
Wie wel, dit is gewoon smerig weer.quote:
Ja is kut, verstuiver met zout water?quote:Op maandag 15 augustus 2022 00:16 schreef CherryLips het volgende:
Nu kan ik niet slapen omdat m'n neus verstopt zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |