Ruilen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen spin te zien op mijn balkon
Misschien zo'n NUC?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:43 schreef mschol het volgende:
ik moet nog eens een setup maken voor een enorm zuinige pc zonder gaming hardware en een gaming hardware met 3 schermen en dat aan/uit zetten naar gelang wat ik nodig heb
gamen kom ik afgelopen tijd eigenlijk niet aan toe
ik heb het idee van niet hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Scheelt toch een paar honderd Watt of je een spel speelt of niet.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is goed. Dan kom ik met Buda’s Boten.
Wat je niet ziet, bestaat nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen spin te zien op mijn balkon
nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef Flory het volgende:
Mensen, wanneer houdt deze hitte-ellende op?![]()
![]()
![]()
Hetzelfde als jij?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ben benieuwd hoe jij het aanpakt
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef Flory het volgende:
![]()
![]()
Heerlijk tochquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef Flory het volgende:
![]()
![]()
Ja, ik ook. Dan doet de videokaart wel meer inderdaad, maar toch scheelt het nog flink met volle belasting in een game. Ook de CPU gebruikt een stuk minder als-ie bijna idle is. Dat is allemaal veel beter dan vroeger, toen was het idle gebruik echt hoog.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het idee van niet hoor![]()
maar draai wel standaard met 3 schermen, ook in windows
Van mij mag jij branden in de hel, dat bedoel ik heel positief.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Mag van mij nog 3 maand dit weer en dan sneeuw.
Dat laatste heel graag jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Mag van mij nog 3 maand dit weer en dan sneeuw.
ja toen was het nog erger ja.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Dan doet de videokaart wel meer inderdaad, maar toch scheelt het nog flink met volle belasting in een game. Ook de CPU gebruikt een stuk minder als-ie bijna idle is. Dat is allemaal veel beter dan vroeger, toen was het idle gebruik echt hoog.
Ietwat wrang vind je niet?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Van mij mag jij branden in de hel, dat bedoel ik heel positief.
In het Duits geantwoord?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:47 schreef bitterbal het volgende:
op die verjaardag was een vrouw die ik nog niet kende. dus we stonden op balkon en iedereen aan het zuchten hoe warm het was. Dus ik zei niks. Keek ze mij zo aan. oh ja jij bent niet nederlands he
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien krijg je meer abbonees
Valt wel mee, ik bedoel het goed.quote:
nou die kwaliteit is beroerdquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee joh, je maakt toch toffe filmpjes?
ja heb ik ook maar het is de upload kwaliteit.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat je een nieuwe telefoon had?
dat is deze ook maar niet scherp.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De landscapefilmpjes zijn beter. Ik denk dat die het ook beter doen in het algoritme.
Misschien omdat het donker is?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is deze ook maar niet scherp.
ik niet begrijpen niet
Volgens mij hoort dat, dat een videokaart in een hogere power mode blijft bij meer monitoren.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ja toen was het nog erger ja.
maar nu heb ik zwaardere hardware en bugje bij nvidia wil dat mn gtx 1080 op full power mode blijft draaien bij 3 aangesloten schermen, inmiddels wel tooltje voor gevonden maar ben wat sceptisch
nee kijkquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien omdat het donker is?
gewoon een DSLR dusquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Een goeie cam![]()
Zodat we alles live kunnen meemaken @ balcony
Vertel eens een keer iets over jezelf?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik bedoel het goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |