Komt zeker omdat het je aan het zwembad doet denken.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg bij chloorlucht altijd trek in paprikachips
Oeiquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had donderdag dat de cola en de saté raar smaakten.
En net had ik een kant-en-klaarsalade en ik proefde de saus niet, maar de nootjes waren lekker.
Maar ik was nog even snel gaan douchen en rook m'n Lush niet meer, dus dat is wel ernstig.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt zeker omdat het je aan het zwembad doet denken.
Er zakt wel meer in.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:29 schreef Recce het volgende:
Het is hier weer 25,3°C buiten. Het was afgekoeld tot 21 graden en toen ineens naar 25+. Het kan wel eens een heat burst zijn.
[..]
Er komt inderdaad een inzakkende voormalige onweersbui aan.
We zullen jou eerst evacuërenquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:29 schreef Flory het volgende:
[..]
Zal hem leren met z'n alle bommen op België posts
Jajaja, achteraf lekker lullen jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zullen jou eerst evacuëren
Oei ja, kan hij het nog goedmaken?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:29 schreef Flory het volgende:
[..]
Zal hem leren met z'n alle bommen op België posts
Bij mij is de slaapkamer 28,5°C en de computerkamer 30,2°C. De temperatuur neemt weer iets toe nu.quote:
Kan ik tenminste met een gerust hart naar bedquote:
Dacht al dat ik een opvlieger had.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij is de slaapkamer 28,5°C en de computerkamer 30,2°C. De temperatuur neemt weer iets toe nu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
jawel , wel blij dat ik mijn schoen uit kan nuquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft het been het goed uitgehouden?
Ik snap ook nog niet waarom ik het dan wel krijg en anderen die gewoon met het vliegtuig en het OV en naar concerten en hun werk gaan, die ontlopen het steeds.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Awww!Dat snap ik. Echt beroerde timing om corona te krijgen.
Dat is mogelijk, in theorie.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht al dat ik een opvlieger had.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die hebben het al lang drie keer gehad waarschijnlijk. Jij krijgt het nu pas voor de eerste keer omdat je voorzichtig bent geweest.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap ook nog niet waarom ik het dan wel krijg en anderen die gewoon met het vliegtuig en het OV en naar concerten en hun werk gaan, die ontlopen het steeds.
Hartige taart?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neewel sate een soort hartig iets. ben de naam kwijt
Toen hier zo'n beetje de hele familie het had was ik de enige die het niet hadquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap ook nog niet waarom ik het dan wel krijg en anderen die gewoon met het vliegtuig en het OV en naar concerten en hun werk gaan, die ontlopen het steeds.
computerkamer is een hoekje van de woonkamer, die zal wel warmer dan de woonkamer zelf zijn nuquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij is de slaapkamer 28,5°C en de computerkamer 30,2°C. De temperatuur neemt weer iets toe nu.
nee je hebt een fritatta en nog iets? het is met ei en aardappel, ui, chorizo. Geen quiche. Je bakt het in de koekenpaquote:
Satéquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neewel sate een soort hartig iets. ben de naam kwijt
Als je Eurotruck Simulator hebt gespeeld, zal dat zeker zo zijn inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
computerkamer is een hoekje van de woonkamer, die zal wel warmer dan de woonkamer zelf zijn nu
Een tortilla?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je hebt een fritatta en nog iets? het is met ei en aardappel, ui, chorizo. Geen quiche. Je bakt het in de koekenpa
n
Snorrizotaart?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je hebt een fritatta en nog iets? het is met ei en aardappel, ui, chorizo. Geen quiche. Je bakt het in de koekenpa
n
hoef ik euro truck niet voor te spelen hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je Eurotruck Simulator hebt gespeeld, zal dat zeker zo zijn inderdaad.
Tortillaquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
n
Scheelt toch een paar honderd Watt of je een spel speelt of niet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hoef ik euro truck niet voor te spelen hoor
en die spinnen dan?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, met deze info kan ik wel 8 uur gaan liggen rammelen op een luchtbed
Kwam het in de buurt van sushi?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:42 schreef bitterbal het volgende:
ja dat is het jongenssmaakte zeer goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |